Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k The Elder Scrolls V již/až v roce 2010?

Kdybych mel v ruce mec, tak ani nepoznam, ze hraju Oblivion. Proste zklamani, s Fallout 1/2 to nema nic spolecneho. Nerikam, ze je to spatna hra, ale neni to Fallout.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

hraju=nehraju , omlouvam se za chybu a nasledny spam :)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

F3: 32 headshotov aby protivnik skapal,dakujem neprosim.
http://www.youtube.com/watch?v=uIEqcRtVVpk

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Fallout 3 velkej propadák, opravdu to s Falloutem má společné pouze název a Vault-boye. SRY ale fakt se to nepovedlo

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

No, ja zkousim koukat nezaujate, odpoledne vyzvedavam hru, a v utery jsem to tri hodinky zkousel (a pak odinstaloval) - a libilo se mi to. Asi uz me dneska nebavi vsechno videt nejakym pomernym metrem - oblivion me nikdy nijak extra nebavil (cistyho casu jsem to hral tak... dve hodky za tu dobu, co to vyslo? Celkem...) - Fallout 3 me docela zaujal a bavil i pres to, ze ma takrka stejnej engine. Kazdyho jeho vec - za sebe muzu rict, ze ne, izometricka stara hra to neni. Nastupce to pro mne je. A rozhodne me to bavilo a tesim se, az to dneska nainstaluju znovu a rozjedu.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pochopitelně Fallout 1-2 fandům se člověk nezavděčí ničím, to by museli udělat pokračování na stejným engine jako je dvojka... to je trend všech "pokračování po letech" a když pod tím nedejbože není podepsán původní autor, katastrofa... z nějakého důvodu prostě nejsou schopni akceptovat něco jiného. Fallout 3 skutečně JE peckou a srovnání s oblivionem je podle mně zcestné, jde o podobný engine, proto je hra podobná, hry na UT3/Source/Q3/Doom3 engine se taky jeví v řadě ohledů stejně a celá ta propaganda "fallout 3 je přeskinovanej oblivion" je hodně mimo mísu, přesto kdekdo prostě pořád musí rejt. (I sami recenzenti to s porovnáváním s oblivionem přehánějí a jen lijou benzín do ohně). Docela by mně zajímalo, jestli by byla kritika stejná, kdyby pod tento fallout byli podepsáni původní tvůrci Black Isle Studios...

Slavomir: K tomu videu výborně sedí komentáře pod nim, volně přeloženo: "slabá malá zbraň + špatná kondice + malý damage = nevíš, jak to hrát. tahle hra míchá FPS a RPG dohromady překvapivě dobře, ty jen nevíš, jak to hrát. zabil jsem toho stejného chlápka jednou ránou do hlavy sniperkou v perfektní kondici, vidíš ten rozdíl?" Ačkoliv jsem hru zatím jen zkoušel na pár hodin, nedá se s tím jinak než souhlasit.
Odemně F3 dostává zasloužených 9/10 a každý pindal po hlavě, nehrajte to když se vám to nelíbí!

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Mily PipBoy 3000 :
Na tom videu jde prekrasne videt, jak fungoval Oblivion. Zbran ve spatne kondici --> maly damage. Jenze kdyz na Tebe vystrelim se zbrane ve spatne kondici, bude Te to bolet stejne jako kdyby jsi to dostal ze zrovna koupene pistole. Proste je to nesmysl. Kdyz uz si hrali na kondici, meli to udelat nasledovne : Horsi kondice --> zasekavani naboju, horsi mireni. Ne mensi damage. Ale to jen tak naokraj k tomu videu. Jinak Fallout 3 je na STEJNEM enginu jako Oblivion a bohuzel s sebou taha presne ty same neduhy, jake mel Oblivion. Dokonce i ten inventar funguje naprosto stejne. O nemoznosti zabiti dulezitych postav ani nemluvim. Ve starem Falloutu jsi prisel do mesta, cele jsi to tam vystrilel a sel jsi dale. Proste hra pocitala se vsim, byla tam mnohem vetsi volnost. Ta tady chybi a navic je to cele hodne zjednodusene. Fallout 3 neni nastupcem Fallout 2, je to jen hra ze sveta Falloutu. Bohuzel to je dnesni trend. Hry pro masy, at se co nejvice prodavaji a at je zisk. Na jednu stranu je chapu, na druhou me to mrzi. Stary Fallout poskytuje mnohem vice zabavy a moznosti k vyblbnuti nez tady tohle

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Fallout jsem pred dvema dny nainstaloval a chytl mne, jako za posledni rok nic. Neni to stary fallout, ve kterem bylo na kazde rozhoodnuti dost casu. 3 supermutanti s miniguny vas stihnou rozcupovat, nez reknete kandelabr, jeste ze lze zamerovat (V.A.T.S) Chtel jsem hru jen vyzkouset a zvedl jsem se az po sesti a pul hodinach naprosto zakousnuty do deje.
Trosku mi chybi humorny nadhled, kterym vladly prvni dva dily. Kultovni odkazy na Monthy Pythony apod., ale rekl bych ze je pro mne Fallout 3 rozhodne prijemnym prekvapenim. Patril jsem take k tem, co ve fallout ve 3D moc neverili a pani, je to pecka.
Pro me rozhodne hit.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Milý Anonymousi:
Rád bych upozornil, že se jedná o hru, počítačový program kdybys nevěděl, tudíž srovnávat to se střílením po mé vlastní osobě není zrovna "dobrá trefaů. Pokud je zbraň/nástroj ve špatné kondici, zhoršuje se její "výkon", to se snad dá do určité míry srovnat s realitou... a vida máme tady nižší DMG, já to opravdu nemám problém pochopit. Ano Fallout 3 je na "STEJNEM" engine jako je Oblivion, stejně tak SiN Episodes: Emergence je na "STEJNEM" engine jako je Half-Life 2 a proto je skoro stejné, stejně tak Quake 4 je na "STEJNEM" engine jako Doom 3 a proto je skoro stejný, a tak by se dalo pokračovat dál, vývoj engine je nákladná věc, kdyby měl mít Fallout 3 kompletně vlastní engine k tvé spokojenosti, vývoj by pokračoval dalších několik let... Nemožnost zabití důležitých postav, záleží které, jestli se nepletu tak třeba první město jde hezky odpálit a dá se předpokládat, že to tam nikdo nepřežije (nevím, nemám ověřeno). Ale pokud bys povraždil všechny questově důležité postavy, celý příběh by byl k ničemu, volnost ano, ale v mezích rozumu, a to si myslím, že funguje dobře. Aby hra počítal úplně se vším, asi by to nebylo na 1 DVD ale 10 BluRay disků a to nemluvím o vývoji.. buďme rozumní, je to jen hra, nějakých xyz kroků od PONGu. Jinak jestli se nepletu, tak jsem nikde oficiálně nečetl "Fallout 3 the sequel to Fallout 2", je to hra ze světa falloutu a má svůj vlastní příběh. Fallout >3< (zdůrazňuji 3) je to proto, že může být, mají na to licenci. Pokud bych to přirovnal k filmům, i u filmu je hodně dvojek, které nejsou přímým pokračováním. Je jasné, že jsi F1/F2 hardcore fanda, já tě chápu, budiž, ovšem jako F1/F2 hardcore fanda jsi měl již dost času se smířit s tím, že pro tebe fallout skončil před 10 lety, pro nás ostatní openminded lidi právě vyšel nástupce.

TheX007: S tou chytlavostí souhlasím, takže se nemůžu dočkat až si dneska doma rozbalím balíček a zavřu se do pokoje :)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ještě jsem nehrál, tak nechci soudit, nicméně v právě končícim měsíci jsem si docela vytíženě dopřál hraní F1 i F2, abych nasál atmosféru před F3. F1 i F2 je rozhodně bomba a jejich herní mechanismus mi bude chybět, ale ať už budu mít z F3 pocit jakejkoliv, věřim, že jeho případný sklony k modernímu volnějšímu hraní půjdou v dalších měsících vyvážit mody fallout scény.

Jo, jo slovo hardcore se dobře bere do huby. Je takový nejasný.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Mily PipBoy 3000 (nahodou je to diskutovani hned prijemnejsi, kdyz s etak hezky oslovujeme:) )
Souhlasim s mensim vykonem, ale 40 headshotu je opravdu hodne. Tot k videu. Nebudu zakladat Flame, ale Tve "roky vyvoje a BD disky" neberu, je to zalezitost navrhu cele hry, scenaristy a lidi, co to naskriptuji. Fallout 2 se rozhodne deset let nedelal a v tomhle je uplne nekde jinde. Ohledne zabijeni dulezitych postav, nemusime chodit az do Megatownu, hned ve Vaultu nejde zabit dcera Overseera (kdyz uz to clovek hraje za psychopata, tak se vsim vsudy, ne?). Abych to shrnul, hra pusobi velice odflaknutym dojmem. Vezmu engine z Obliviona, udelam nove textuty a novou mapu, par questu a prodam to jako Fallout 3. Jinak pro me Fallout neskoncil pred deseti lety, existuje treba Restoration Project, MegaMod a podobne, vrele doporucuji ! Hezky den

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

PipBoy 3000> Zbran v horsim stavu ani schopnost z ni strilet (typicke fantasy RPG atributy) naprosto neovlinuji damage vystrelu.

Ovlinuji to, zda z ni vystrelite, nebo zda pri vytrelu vybuchne a utrhne strelci prsty, ovlivnuje rychlost strelby a treba rychlost vymenyu zasobniku a taky je hodne ovlivnena schponost trefit cil. To je snad vse. Ale kdyz uz ze zdrane vystel vyjde a kulka trefi, tak ma NAPROSTO stejny ucinek jako by to vystrelil Rambo, nebo Chuck Norris ze zcela nove (stejneho typu) zbrane.

Proste veci, ktere funguji na rezavych otupenych mecich nelze stejne naroubovat na strelne zbrane.

Proste nelze skloubit RPG a FPS - u FPS nezalezi to zda trefim na nejakych atributech postavy ve hre, ale ve schopnostech realneho hrace.

Aby to fungovalo bre tak by postava musela mirit a utocit zcela samostatne - tj. hrac by oznacil, na koho chce utocit zvolenou zbrani a pak by hra sama prevzala rizeni postavy a strilele by, menila zasobniky apod - pak by boj odpovidal RPG vlastnostem postavy a stavu zbrane.

System prevzaty z Oblivionu v tomto pripade moc nefunguje pusobi znacne podivne=nerealisticky

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

on by se clovek docela nasmal kdyby utocnik zmackl spoust a nic ... a obchodnik se zacne chechtat se slovy a to si myslis, ze ti dam funkcni nabitou zbran jen tak ? :) a hodi 10m nejakou soucast se slovy "pokud tohle skusis priste provrtame ti hlavu necim lepsim"

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Dwarden> Ano, to by bylo docela realisticke chovani a pritom by to nebyl az takovy problem dat do hry.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

nalim: myslim, že snížená rychlost střelby v načatý zbraně má vliv na dmg proti osobám v brnění. Na nechráněnou hlavu to ale nebude mít vliv.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Dwarden -> to uz ale zavani AD&D :) Ne, vazne, takovehle drobnosti te hre proste chybi. Neni to propracovane jako staricky Fallout a to je jedna z veci, co mi osobne vadi. Jen se to veze na znacce.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

souhlas s Nalimem, tohle chovani rozbitych zbrani jako rezavych tupych mecu je docela hamba :( Kdyz uz hrat na status zbrane, tak vysoce poskozena zbran nemela vystrelit vubec nebo klidne i bouchnout v ruce a musel se pouzit stimpak. Stalker to ma vyreseno zasekavanim poskozene zbrane a potrebou znovu nabit uprostred boje, to se nemohli inspirovat?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

stejně tak se mohli inspirovat i 9 let starého sshocku2, kde zasekávání zbraní s potřebou provést opravu bylo uprostřed bitvy často fakt na infarkt

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

NO, tak to bysme měli to střílení a 3d versus 2d.

Co příběh, atmosféra hry? Fórky? Jsou tu taky tak stupidní questy jako v Morrowindu (1000krát a znovu stejné zabij/přines)? Jsou tu ty nádherně epesní ilustrace perků/vlastností a podobně? Má to lineární příběh?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pro Pipboy3000 -> Dovolim si s tebou nesouhlasit s tim,ze kdyby meli myslet na spoustu detailu,hra by musela mit 10 BD disku.Ne a ne a nemusela.F2 se vesel na 1CD a byo tam mysleno na TOLIK situaci,ze i kdyz to clovek hraje 10x a pokazde jinak,tak je stejne vsechny neobjevi.Nektere postavy potka clovek jen za urcitych situaci,a kus cele hry se tim uplne meni.Take volnost pomerne velka,jestli se nepletu,tak ciste teoreticky sel zabit naprosto kdokoliv...Clovek se mohl HNED na uvodu hry vydat pres mapu a kdyz mel kliku a nikdo ho neprepadl,dorazil az do nejakeho mesta,kde klidne mohl plnit ukoly,a nebo si nakupovat veci - tedy ZNACNA nelinearita.Samozrejme pribeh se vinul jednim smerem k nejakemu konci,ale bylo velice mnoho zpusobu,jak se k nemu dopracovat.
Dale - osobne si myslim,ze pro RPG hru,ktera je OPRAVDU RPG je nejlepsi klasicky izometricky pohled zhora.Pri skutecnem RPG totiz clovek musi dost premyslet a mit pomerne velky prehled o deni,ktere tento pohled zarucuje..Nemam nic proti 3D ,ale podle me 3D , mysleno z pohledu FPS neni pro RPG vhodne.
Co si budeme povidat,Oblivion podle me nema s RPG az tak mnoho spolecneho.Oblivion je takovy pseudoRPG.
Obavam se,ze F3 bude opet takovy pseudoRPG:-( Oblivion mel sice hezky pribeh,to ne ze ne,ale byl PRIIISERNE linearni.Neslo tam v zasade hru dohrat jinak,nez autori mysleli.V F2 clovek vubec nemusel projit pulku hlavni dejove linie.Ziskal jsi auto? super...neziskal? Tvuj problem,chod si pesky.A podobne.
Osobne mi v soucasne dobe strasne chybi na trhu opravdove RPG.Neco jako F2 , Baldurs gate a podobne.Obavam se,ze F3 to opet nebude.Lec pristi tyden si to bezim koupit,tak uvidime :-))

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

K Nalimově komentáři: Vážně si myslím, že by nebylo tak těžké skloubit FPS a RPG, pokud jde o střelné zbraně. Nemáš schopnost používání těžkých zbraní? Nevystřelíš. Máš ji jen na základní úrovni? Níže zmíněná pomalejší střelba či nabíjení by pro programátora neměly být problémem. Stejně tak obtížnější míření - už ve starých zimních olympijských hrách člověk při biatlonu poznal, jestli střílí na stojce, nebo vleže - a to nejen podle vyobrazení střelce. Taky když se ke střelecké položce hnal jako ďas, dovedlo to mířidla rozklepat moc hezky. Další možností je přidávat se zkušenostmi dobu, na kterou hráč při střelbě s přesným mířením dovede zadržet dech (samozřejmě jen do určité doby, aby to nepůsobilo komicky...). Proč to neaplikovat na nejnovější hry? Možnosti jsou, jen se na ně sem tam zapomene. Bohužel.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pokud to má hodně společného s Oblivionem (který ač má svoje mouchy, tak rozhodně patří k tomu lepšímu a osobně jsem s ním strávil už hóóóóódně času), tak už se těším na editor a komunitu, která dokáže napravit za vývojáře všechny ty nedodělky a nesmysly, které se hráčům nelíbí. U oblivionu se taky nikomu nelíbil level systém protivníků a už je několik modů, které to změní, když hráč chce...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Mam odehrano asi 30 hodin cisteho casu v F3, tak se snad muzu podelit o pocity.
K F3 jsem pristupoval skepticky, rikal jsem si ze to bude trochu jinde, neco jako Tactics, ale jsem prekvapen.
Zbrane funguji jinak, je jich mene (ja chci Bozar!), je to spis FPS, ale ta atmosfera zustala.
Z meho pohledu JE to Fallout presne takovy, jak ma vypadat ve 3D. Questy nejsou "dojdi tamhle a tamtoho zabij", nektere sice navodi atmosferu jak ze strilecky, treba quest na zachranu Rangeru z hotelu, ale jine jsou usmevne, jako nechat ozarit z duvodu vyzkumu.
A hlavne, ten svet je ohromne rozlehly a nezda se byt odflaknuty.
Pravda, humorne scenky typu setkani s mluvici hlavou nebo s rytiri gralu trochu schazi, ale co nadelame...
Proste ode mne 95%. (5% dolu je hlavne za podivne vykonove propady, ale mozna to bude jen muj problem)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Já bych to s Falloutem neviděl vůbec zle. Ještě jsem ho sice nehrál, ale pokud půjde dodělat spoustu věcí pomocí pluginů, tak to bude ta opravdová herní bomba.
Samotný Oblivion bez pluginů, které jsem si nainstaloval byl pro mne jedna velká herní nuda.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

2 PipBoy3000 To su ale plky...anonymous ma absolutnu pravdu, co sa tyka kondicie zbrane...velmi pekne je to teraz urobene vo FARCRY2, tam sa zbran zasekne, ked je v zlom stave a ostava len niekde rychlo zaliezt a zbran opravit - buchanim, tahanim za rozne casti a pod. Ale (ALE) je uplne odveci tvrdit, ze zbran v zlom stave ma iny ucinok ako napr. nova! Hral si vobec stare Fallouty, resp. nieco starsie ako 5 rokov? Asi nie...potom tie reci chapem

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

2PipBoy 3000:

Ponechme stranou vzhled a dalsi technologicky veci, evidentne si totiz vubec nepochopil, co fanouskum F1/2 vadi.
V F1/2 byl napr zatracenej rozdil strilet pres cenou mapu pistolkou nebo sniperkou. V F3 je to UPLNE jedno. Pokud pouzijes VATs, dostanes krit klido i pri hazeni kamenim na 5km. Procpak NPCckum vybuchne hlava, kdyz strilim na nohy ? Procpak se nemuzu pokusit hacknout terminal/zamek/... ac na to nemam ? To vsechno v F1/2 fungovalo, tudiz jde o podstatne horsi hru.
Co delaj ve Falloutovi upiri ? Proc si nemuzu poridit nejaky to vozitko ? Proc si (pri dnesnich technologiich) nemuzu cestu prorazit explozi (trapne, pravdepodobne drevene dvere neodemknu, protoze nemam LP > 75, ale bez problemu odolaji i atomovce ...)?
Vlastnosti taky nefunguji, zamky/hacky funguji viceme ve trech urovnich = snadne/prumerne/tezke, nejaky uplatneni prislusnych vlastnosti 0. Proste bud muzes nebo nemuzes. V F1/2 si to proste moh zkusit, klidne nekolikrat, a kdyz si byl dost velky bridil, tak si nakonec zamek znicil nebo si mel kliku a i s nizkym skillem se ti zadarilo.

Kdyz ste nakously ty zbrane, podivej se jak (tomu rikam ja dokonalost) fungovaly zbrane v JA2. Proste vliv na dmg je pitomost, hodne opotrebena zbran se ti proste zasekne a dokud ji neopravis, tak si nevystrelis.

Taky mi prijde trapne, ze se da prodat vicemene vsechno, ale na druhou stranu se neda beztrestne krast. Co je to za blbost ? Kdyz siroko daleko nikdo neni, proc se mi snizuje karma ? Proc nefunguje karma pro kazdy misto, kde konam nejaky ciny (jak to bylo v F2) ? Jak je mozny, ze nekdo na druhy strane "sveta" vi, co jsem kde delal ?

2Dwarden: Ale tohle se prave v F1/2 normalne delo. Utocnik byl na tahu, ozvalo se "cvak" a nic. A tys mel strasnou radost z toho, ze mas min dalsi tah k dobru a ze ho asi sejmes. parkrat se mi trebas stalo ze proti me stal supermutant s rotakem, ja mel nejakou flinticku a potreboval sem 3-4 rany abych ho dostal. To znamenalo, ze bude mit sanci vystrelit. Nj, jenze on se netrefil ...

2Mandarinka37: qsty jsou, no jak to rict, tak nejak (imo) divny. Potkas mista, kde "neco" je, ale protoze asi nemas zadanej ten spravnej Q tak nevis co. Celkem dost se pri tech qstech nabehas, a protoze neni vozitko tak peskobusem. Mapa je docela zoufala, vicemene se da pouzivat vyhradne k preskokum mezi lokacema, ale pokud clovek sacuje nejaky barak/podzemi/... tak je nepouzitelna.
Graficky to vypada slusne, o tom zadna, na muj vkus trochu rychlej cyklus noc/den (nez clovak staci dobehnout do neblizsi vsy, tak to trva 1/2 den ...).

Zkratka kdyby se to nemenovalo Fallout, tak to ja osobne oznacim za celkem slusnou prumernou hru. Na dnesni konzoloidni (i z tohoto je to citit) pomery rekneme nadprumernou, ale F1/2 je o lv vejs.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

No F1 ani F2 jsem nehral, teda F2 jsem zpustil ale rozliseni 640x480 nebo 800x600 na 32" TV vypada FAKT zle...:)) takze to slo z kompu...
 
F3 jsem koupil jak je mym zvykem pres platformu STEAM (40 min a uz jsem zacal hrat :). Nepoznamenan Oblivionem (sorry neznam, nehral jsem), mi to prijde graficky rozhodne fajnovy.
Denni cyklus zbytecne zene dopredu, nemoznost si nekde odpocinout a nabrat sily nejak nechapu, ale budiz asi to je cilem.
To s tou karmou me taky lehce tankuje, ale tak nejak karma je karma ta nema s lokacema moc souviset (ovsem cekal bych, ze v nove lokaci budu moct hrat "dobreho" ci "zleho" podle svych skillu)
Co me potesilo, ze engine neni tak narocnej jako treba Xray ze STALKERa :). A je to vic klidnejsi a vic casu na to RPG, kdy to u Stalkeryna bylo spis o tom FPS a rpg bylo lehce odsunuto vzadu.
System pres PIPBOYe me lehce irituje, asi jsem navyklej na klasicke inventory typu Diablo2/Stalker/Sacred ....
Suma sumarum, ja jsem jako novej hrac spokojenej.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.