Tři úrovně grafického rozhraní Longhornu
Na WinHECu se sice neobjevily informace o tom, jaký hardware bude Longhorn vyžadovat, ale alespoň bylo publikováno, jak to bude s grafickým rozhraním. Budou existovat tři verze grafického rozhraní a to, která se bude používat bude záležet na grafické kartě:
- Aero Glass - vyžadována bude DirectX 9.0 grafická karta s 64 MB paměti a minimálně AGP 4× rozhraním. Rozhraní nabídne takové věci jako například průsvitnost, stínování a další věci známé z 3D.
- Aero - vyžadována bude DirectX 9.0 grafická karta s 32 MB paměti a minimálně AGP 4× rozhraním. Rozhraní nabídne většinu z toho, co dokáže „Aero Glass“, ale o pár grafických vlastností budeme ochuzeni.
- Classic - standardní verze, která má vypadat jako rozhraní Windows 2000, ale podle dřívějších zpráv i tato verze bude vyžadovat grafickou kartu vyhovující minimálně DirectX 7.0.
Lidé od Microsoftu nyní uvádějí, že drtivá většina počítačů, které se budou prodávat v době, kdy Longhorn přijde na trh, bude schopna pracovat s tímto operačním systémem a měl by být schopen pracovat i na současných nových nadupaných systémech.