Ubisoft o DirectX 10.1 ve Far Cry 2
Poslední (tý)dny se internetem šířily různé zvěsti ohledně chystané hry Far Cry 2. Některé se týkaly fyziky a použití PhysX, nebo Havoku, ale to nás dnes nezajímá, my mluvíme o té druhé návsi, na které se drbalo o tom, že Far Cry 2 má být DirectX 10.1-only titulem. Nechali jsme to pěkně uzrát čekajíce na vyjádření někoho z Ubisoftu a ten den je právě dnes.
Vězte tedy, že Vincent Greco, Worldwide Production Technical Coordinator z Ubisoftu, prohlásil následující: „Tým v Ubisoftu chtěl vylepšit antialiasing pomocí čtení z multisampled depth Z-buffers… (tedy srozumitelněji, ale stále nečesky: z bufferů nesoucích informaci o „hloubce“ o více vzorcích) … Tato vlastnost je zapnuta buď při použití DirectX 10.1, nebo při použití rozšíření DirectX 10.0 podporovaného DirectX 10 grafikami nVidia. A protože nVidia toto v jejich hardware podporuje, jsme potěšeni, že to můžeme takto akcelerovat. V případě Far Cry 2 pak oba způsoby fungují při obdobném výkonu.“.