Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Unigine Heaven 4.0 přichází

Nová verze známého benchmarku proklepávajícího jak tesselaci, tak DX11 schopnosti GPU, je na světě. Přináší několik novinek, mimo jiné monitoring GPU a změny v renderingu scén...
Unigine Heaven 3.0
Unigine Heaven 2.0 2.5 3.0
Tři starší úvodní obrazovky...

Benchmark samotný se nijak výrazněji nemění, stále jde o sekvenci pár desítek scén. Co je asi vidět hned na první pohled, je to, že autoři trochu zacvičili s využitím bokeh efektu.

Unigine Heaven 4.0 start
... a ta současná nejnovější. Pod Linuxem.

Každopádně mezi novinkami je monitoring teplot a taktů GPU, presety pro snadné porovnávání výsledků, drastické zlepšení implementace SSDO (Screen Space Directional Occlusion), přibyly hvězdy v nočních scénách a lépe vypadají lens flares (odlesky objektivu).

Je zde nově detekce více-GPU systémů, podpora anti-aliasingu pro Mac OS X, ruská a čínská lokalizace a pro platící nové automatizační skripty v Pro verzi a nová Advanced verze benchmarku. Ta je cílena na overclockery a podobnou „havěť“ včetně nás hardwarových redaktorů. Umožňuje dávkové testování, přístup skrze příkazovou řádku a podrobně nastavitelné reporty do CSV formátu.

Snad pro úplnost dodejme, že vyšší Pro verze je míněna pro komerční využití, podporuje renderování konkrétních snímků z benchmarku, softwarový referenční rendering DX11 a nabízí i technickou podporu. Standardní verze je zadarmo, Advanced vyjde na 14,95 dolarů a Pro na 495 dolarů - my ji do redakce asi kupovat nebudeme :-).

Tagy: 
Zdroje: 

David Ježek

Dlouholetý zdejší redaktor (2005-2017), příznivec open-source rád píšící i o ne-IT tématech. Odpůrce sw patentů a omezování občanských svobod ve prospěch korporací. Fanoušek Asimova, Kinga, Feynmana, Sudka, 70mm filmu, sf/vf filmu, Fomapanu 400, starých dobrých her, 99% čokolády, indické kuchyně, domácího kváskového chleba a řady dalších věcí.

více článků, blogů a informací o autorovi

Diskuse ke článku Unigine Heaven 4.0 přichází

Čtvrtek, 14 Únor 2013 - 22:14 | Richmond | Rendering přes cpu není softwarový rendering (ale...
Čtvrtek, 14 Únor 2013 - 20:36 | BTJ | Ano myslim rendering pres CPU = softwarovy...
Čtvrtek, 14 Únor 2013 - 19:44 | Richmond | Nemyslíš tím rendering přes CPU? Ani to ti totiž...
Čtvrtek, 14 Únor 2013 - 14:42 | BTJ | SW rendering je rendering, ktery neodflakne GPU,...
Čtvrtek, 14 Únor 2013 - 09:21 | xvasek | A nechtěl by sis tu wiki taky přečíst, když už na...
Čtvrtek, 14 Únor 2013 - 04:39 | Richmond | - definuj "pořádné renderování" (tomu...
Čtvrtek, 14 Únor 2013 - 03:46 | Richmond | Navíc když se podíváš třeba na ty provazy nebo tu...
Čtvrtek, 14 Únor 2013 - 03:42 | Richmond | To je DoF - ten nemusí mít žádné zdroje světla (...
Čtvrtek, 14 Únor 2013 - 03:33 | BTJ | Treba v 78 vterine toho videa je to markantni...
Čtvrtek, 14 Únor 2013 - 03:29 | BTJ | Ja bokeh chapu tak, ze je to rozostreni mimo...

Zobrazit diskusi