hmm.. sice sa do wine, a linuxu a spol. velmo nerozumiem .. ale ja som bol v tom ze wine vychadza z cedegy, a nie ze je to naopak ..
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
usiRev (neověřeno) https://diit.cz
2. 3. 2009 - 12:14https://diit.cz/clanek/wine-116-cedega-71-a-crossover-games-720/diskusehmm.. sice sa do wine, a linuxu a spol. velmo nerozumiem .. ale ja som bol v tom ze wine vychadza z cedegy, a nie ze je to naopak .. https://diit.cz/clanek/wine-116-cedega-71-a-crossover-games-720/diskuse#comment-473508
+
cedega je proprietární soft forknutej z wine v době před gpl licencí.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
David Ježek https://diit.cz/autor/david-jezek
2. 3. 2009 - 12:18https://diit.cz/clanek/wine-116-cedega-71-a-crossover-games-720/diskusecedega je proprietární soft forknutej z wine v době před gpl licencí.https://diit.cz/clanek/wine-116-cedega-71-a-crossover-games-720/diskuse#comment-473510
+
Nevim proc ale po instalovani noveho wine se mi spatne zobrazuje pismo (neni k precteni) a hry mi taky nejdou spustit...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Petr00 (neověřeno) https://diit.cz
2. 3. 2009 - 12:18https://diit.cz/clanek/wine-116-cedega-71-a-crossover-games-720/diskuseNevim proc ale po instalovani noveho wine se mi spatne zobrazuje pismo (neni k precteni) a hry mi taky nejdou spustit...https://diit.cz/clanek/wine-116-cedega-71-a-crossover-games-720/diskuse#comment-473511
+
Blizzardu se musí nechat, že jejich hry bývají naprogramovány opravdu dobře a pod Wine chodí většinou velmi obstojně.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
corwin78 https://diit.cz/profil/corwin78
2. 3. 2009 - 12:41https://diit.cz/clanek/wine-116-cedega-71-a-crossover-games-720/diskuseBlizzardu se musí nechat, že jejich hry bývají naprogramovány opravdu dobře a pod Wine chodí většinou velmi obstojně.https://diit.cz/clanek/wine-116-cedega-71-a-crossover-games-720/diskuse#comment-473518
+
2Corwin78: Haha, to si robis prdel ne ? Ze blizzard programuje velmi dobre, ten ich engine na ktorom im bezi WoW je odpad, ak mi ide GPU na 20% tak to je moc,a pritom to seka ako prase, napr. vo Winteri. Blizz by si mal niekde dat robit engine nebo ho rovno kupit, lebo to je jedine co im jaksi od ruky nejde.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Peter Stopka https://diit.cz/profil/m3pi-iist0
2. 3. 2009 - 12:56https://diit.cz/clanek/wine-116-cedega-71-a-crossover-games-720/diskuse2Corwin78: Haha, to si robis prdel ne ? Ze blizzard programuje velmi dobre, ten ich engine na ktorom im bezi WoW je odpad, ak mi ide GPU na 20% tak to je moc,a pritom to seka ako prase, napr. vo Winteri. Blizz by si mal niekde dat robit engine nebo ho rovno kupit, lebo to je jedine co im jaksi od ruky nejde.https://diit.cz/clanek/wine-116-cedega-71-a-crossover-games-720/diskuse#comment-473522
+
2. 3. 2009 - 13:49https://diit.cz/clanek/wine-116-cedega-71-a-crossover-games-720/diskuseNevíte někdo jaký je současný stav DX10 pod Wine? https://diit.cz/clanek/wine-116-cedega-71-a-crossover-games-720/diskuse#comment-473544
+
M3pI-IIsT0: problem bude jinde , ne u Blizzardu ;)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
lto https://diit.cz/profil/ltokar
2. 3. 2009 - 15:02https://diit.cz/clanek/wine-116-cedega-71-a-crossover-games-720/diskuseM3pI-IIsT0: problem bude jinde , ne u Blizzardu ;)https://diit.cz/clanek/wine-116-cedega-71-a-crossover-games-720/diskuse#comment-473555
+
Kdyby vyvojari her pouzivali OpenGL, jak uz tomu bylo Baldurs Gate nebo Neverwinternight tusim, portace na Linux by byla mnohem jednodusi. Tusim to bylo Neverwinternights co vyslo jak ve verzi pro Widle, tak pro Linux diky engine v OpenGL. Staci jen vyuzivat naplno HW a nebude treba vselijakych sracek typu DickrectX atd. viz uzasne dema v ASM, ktere maji treba pouhych 50kB a maji uzasnou grafiku, ktera je mnohdy lepsi jak jiste hry.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
sniper29a (neověřeno) https://diit.cz
2. 3. 2009 - 20:35https://diit.cz/clanek/wine-116-cedega-71-a-crossover-games-720/diskuseKdyby vyvojari her pouzivali OpenGL, jak uz tomu bylo Baldurs Gate nebo Neverwinternight tusim, portace na Linux by byla mnohem jednodusi. Tusim to bylo Neverwinternights co vyslo jak ve verzi pro Widle, tak pro Linux diky engine v OpenGL. Staci jen vyuzivat naplno HW a nebude treba vselijakych sracek typu DickrectX atd. viz uzasne dema v ASM, ktere maji treba pouhych 50kB a maji uzasnou grafiku, ktera je mnohdy lepsi jak jiste hry.https://diit.cz/clanek/wine-116-cedega-71-a-crossover-games-720/diskuse#comment-473630
+
2. 3. 2009 - 22:16https://diit.cz/clanek/wine-116-cedega-71-a-crossover-games-720/diskusesniper29a: tak s tim nelze nez souhlasit!https://diit.cz/clanek/wine-116-cedega-71-a-crossover-games-720/diskuse#comment-473674
+
DirectX není až taková sra*ka jak vykřikuješ. Jinak by ho herní průmysl poslal do zapomění. Z pohledu programátora poskytuje ucelené prostředí pro programování včetně zvuku, obsluhy ovládacích prvků atd. A vývojáři DX velmi pečlivě naslouchají vývojářům her
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
aToMoS (neověřeno) https://diit.cz
3. 3. 2009 - 08:36https://diit.cz/clanek/wine-116-cedega-71-a-crossover-games-720/diskuseDirectX není až taková sra*ka jak vykřikuješ. Jinak by ho herní průmysl poslal do zapomění. Z pohledu programátora poskytuje ucelené prostředí pro programování včetně zvuku, obsluhy ovládacích prvků atd. A vývojáři DX velmi pečlivě naslouchají vývojářům herhttps://diit.cz/clanek/wine-116-cedega-71-a-crossover-games-720/diskuse#comment-473927
+
DirectX a sracka proti openGL ? se probud burane, openGL zaspali dobu a ujel im vlak!
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
boo (neověřeno) https://diit.cz
3. 3. 2009 - 08:37https://diit.cz/clanek/wine-116-cedega-71-a-crossover-games-720/diskuseDirectX a sracka proti openGL ? se probud burane, openGL zaspali dobu a ujel im vlak!https://diit.cz/clanek/wine-116-cedega-71-a-crossover-games-720/diskuse#comment-473930
+
Připomíná mi to doby kdy majitelé Sharp 800MZ portovali hry ze ZX Spectra aby měli co hrát (no flame please :-)
Osobně si myslím že je škoda když herní studia běžně releasují hry pro několik konzolových platform + Win ale opomíjejí *nix. Asi ten segment trhu není dostatečně lukrativní.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Michal T (neověřeno) https://diit.cz
4. 3. 2009 - 17:58https://diit.cz/clanek/wine-116-cedega-71-a-crossover-games-720/diskusePřipomíná mi to doby kdy majitelé Sharp 800MZ portovali hry ze ZX Spectra aby měli co hrát (no flame please :-)
Osobně si myslím že je škoda když herní studia běžně releasují hry pro několik konzolových platform + Win ale opomíjejí *nix. Asi ten segment trhu není dostatečně lukrativní.https://diit.cz/clanek/wine-116-cedega-71-a-crossover-games-720/diskuse#comment-474585
+
hmm.. sice sa do wine, a linuxu a spol. velmo nerozumiem .. ale ja som bol v tom ze wine vychadza z cedegy, a nie ze je to naopak ..
cedega je proprietární soft forknutej z wine v době před gpl licencí.
Nevim proc ale po instalovani noveho wine se mi spatne zobrazuje pismo (neni k precteni) a hry mi taky nejdou spustit...
Ehm, Wine vysel 1.1.16, ne 1.1.6
1.1.6 vysla loni v rijnu
Blizzardu se musí nechat, že jejich hry bývají naprogramovány opravdu dobře a pod Wine chodí většinou velmi obstojně.
2Corwin78: Haha, to si robis prdel ne ? Ze blizzard programuje velmi dobre, ten ich engine na ktorom im bezi WoW je odpad, ak mi ide GPU na 20% tak to je moc,a pritom to seka ako prase, napr. vo Winteri. Blizz by si mal niekde dat robit engine nebo ho rovno kupit, lebo to je jedine co im jaksi od ruky nejde.
žádný problém, můžeš se zúčastnit: http://www.blizzard.com/us/jobopp/ :-D
Nevíte někdo jaký je současný stav DX10 pod Wine?
M3pI-IIsT0: problem bude jinde , ne u Blizzardu ;)
Kdyby vyvojari her pouzivali OpenGL, jak uz tomu bylo Baldurs Gate nebo Neverwinternight tusim, portace na Linux by byla mnohem jednodusi. Tusim to bylo Neverwinternights co vyslo jak ve verzi pro Widle, tak pro Linux diky engine v OpenGL. Staci jen vyuzivat naplno HW a nebude treba vselijakych sracek typu DickrectX atd. viz uzasne dema v ASM, ktere maji treba pouhych 50kB a maji uzasnou grafiku, ktera je mnohdy lepsi jak jiste hry.
sniper29a: tak s tim nelze nez souhlasit!
DirectX není až taková sra*ka jak vykřikuješ. Jinak by ho herní průmysl poslal do zapomění. Z pohledu programátora poskytuje ucelené prostředí pro programování včetně zvuku, obsluhy ovládacích prvků atd. A vývojáři DX velmi pečlivě naslouchají vývojářům her
DirectX a sracka proti openGL ? se probud burane, openGL zaspali dobu a ujel im vlak!
Připomíná mi to doby kdy majitelé Sharp 800MZ portovali hry ze ZX Spectra aby měli co hrát (no flame please :-)
Osobně si myslím že je škoda když herní studia běžně releasují hry pro několik konzolových platform + Win ale opomíjejí *nix. Asi ten segment trhu není dostatečně lukrativní.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.