Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Zkušenosti s nákupem médií

diit.cz logo na CD-R serveru 1. dubna 2009
Mnohý(á) z vás možná váhá s nákupem čehokoliv přes Internet. Panují obavy z toho, že by vás někdo mohl okrást, velkou škodu také nadělaly různé zásilkové služby, které opravdu vycházely z naivnosti lidí. O to více máme radost, že nám chodí i maily, které se k nákupu z našeho webu vyjadřují pochvalně. Abyste si nemysleli, že přišel jeden kladný email a my teď děláme, jako že nám chodí samé pozitivní, tak musím dodat, že mimo problému, který jsme vyřešili a popsali v bleskovkách na začátku září, se žádný email s negativní zkušeností neobjevil. A to jste si za více než rok od nás koupili přes 700 knih a za necelé dva měsíce už téměř 6 000 médií! Možná že vám tento email, od spokojeného čtenáře CD-R serveru, v rozhodování pomůže!

Dobry den,

zasilam Vam sve zkusenosti s nakupem medii.

Objednavku na 80ks medii jsem odeslal v nedeli, podle faktury bylo zbozi
jiz v pondeli vyexpedovano a vyfakturovano, v utery odeslano a (to zalezi na
rychlosti Ceske posty, ovsem zbozi je zasilano jako obchodni balik, takze MA
DOJIT do druheho dne [zamerne pisi MA DOJIT, protoze mam s obchodnimi baliky
a Ceskou postou sve spatne zkusenosti :-( ]) dnes mi byl dorucen balicek (streda) - dobirka s medii.

Po jeho rozbaleni na me cekalo nejen 80 ks medii, ale jeste pozornost od
firmy HOPE - box na 4 ks CD (jeho cena na fakture je 0,00Kc, je to tedy
bonus). Dale me prijemne prekvapila sleva, ktera je na fakture oznacena jako
"Akce objednávka přes internet - 3% sleva" - nevim, zda-li tato sleva plati na kazdou objednavku, na kazde mnozstvi medii a zda je nejak casove omezena - mozna by to stalo za zjisteni. Kazdopadne diky teto sleve me staly CD mene a to jednoznacne prispiva ke spokojenosti zakaznika :-))

Vas e-obchod na CDR.cz tedy budu vyuzivat zrejme i nadale a doufam, ze budu
vzdy takto spokojen ;-)

A na zaver: ne, nejsem agentem firmy HOPE :))

S pozdravem

Radek Zajic

ctenar CDR.cz

Diskuse ke článku Zkušenosti s nákupem médií

Žádné komentáře.