AMD k Playstation 4: Sony chtěla jednočipové řešení, proto si vybrali nás
Nepochybujeme, že Robisonova slova byla reakcí na vyjádření Tonyho Tamasi. Tento zástupce Nvidie před měsícem prohlásil, že jejich nabídku Sony odmítla, protože si ji nemohla finančně dovolit. Podle Tamasiho slov nebyla důvodem výběru řešení od AMD technologická stránka.
Když na GDC došlo na zmínku tohoto březnového vyjádření Nvidie, reagoval Robison z AMD s úsměvem a slovy: „Samozřejmě, že tohle říkají. Jsou poněkud zahořklí“. Dále už se k těmto slovům nevracel a vysvětlil, proč smlouvu získala AMD. „Přístup Sony je známý, řekli to vlastně veřejně i tady na GDC: 'Zhodnotili jsme způsob, kterým jsme k hardwaru přistupovali minule a došli jsme k závěru, že jej chceme zlepšit.' Pak se obrátili na nás jako na společnost, která jim takové řešení může poskytnout.“
Robison vysvětlil, že v tomto případě nejde jen o APU ve smyslu integrace procesoru a grafického čipu do jednoho kusu křemíku, kdy je možné ukázat na jednu část a prohlásit, k jakým úkolům je určena - integrace je výrazně užší. Pokud je třeba, je možné určité úlohy přesouvat mezi oběma částmi.
AMD oslovila Sony právě jednočipovým a úzce integrovaným APU, které nabídlo „lepší výkon, energetickou i tepelnou efektivitu“ a „něco víc než jen separované řešení ve stylu PC x86 architektury“.
I když se redaktor serveru techradar na závěr pokusil stočit řeč i na konzoli Xbox „720“ od Microsoftu, nenechal se Robison zviklat a dotaz odbyl jen několika pozitivními slovy o někdejší spolupráci na Xboxu 360.