spíše se tam dostal omylem (copy pasta) slajd z původního konceptu Kaveri, tak jak ho prezentoval onen tajný dokument z BSN. U AMD se tohle stává poměrně často. Stejně tak tam jsou tři CU místo dvou. Jenže tohle se z pozdější plánů AMD vytratilo....
osobně tomu použití GDDR5 v Kaveri moc nevěřím.Vidím to spíše na DDR3 2133MHz a později DDR4 o vyšších frekvencích.
A co se týká True Audio ? Proč potom ale na většině nových desek s FM2+ socketem jsou přítomny ony vylepšené "speciálně odrušené" integrované zvukové čipy když v APU samotném má být vynikající zvukový procesor ?
+1
-4
-1
Je komentář přínosný?
ad GDDR5:
spíše se tam dostal
del42sa https://diit.cz/profil/del42sa
7. 10. 2013 - 08:09https://diit.cz/clanek/amd-kaveri-gddr5-tdp-trueaudio/diskusead GDDR5:
spíše se tam dostal omylem (copy pasta) slajd z původního konceptu Kaveri, tak jak ho prezentoval onen tajný dokument z BSN. U AMD se tohle stává poměrně často. Stejně tak tam jsou tři CU místo dvou. Jenže tohle se z pozdější plánů AMD vytratilo....
osobně tomu použití GDDR5 v Kaveri moc nevěřím.Vidím to spíše na DDR3 2133MHz a později DDR4 o vyšších frekvencích.
A co se týká True Audio ? Proč potom ale na většině nových desek s FM2+ socketem jsou přítomny ony vylepšené "speciálně odrušené" integrované zvukové čipy když v APU samotném má být vynikající zvukový procesor ? https://diit.cz/clanek/amd-kaveri-gddr5-tdp-trueaudio/diskuse#comment-669992
+
ty zvukové čipy jsou tam IMHO kvůli legacy analog audio.
+1
+5
-1
Je komentář přínosný?
ty zvukové čipy jsou tam IMHO
TyNyT https://diit.cz/profil/tynyt
7. 10. 2013 - 10:55https://diit.cz/clanek/amd-kaveri-gddr5-tdp-trueaudio/diskusety zvukové čipy jsou tam IMHO kvůli legacy analog audio. https://diit.cz/clanek/amd-kaveri-gddr5-tdp-trueaudio/diskuse#comment-670015
+
TrueAudio je zvukový procesor, nikoli DA převodník, jak nastínil TyNyT. Platforma pro pomezí low-endu/mainstreamu nemůže předpokládat, že si k ní uživatel připojí digitální reciever :-)
+1
-4
-1
Je komentář přínosný?
TrueAudio je zvukový
no-X https://diit.cz/autor/no-x
7. 10. 2013 - 12:05https://diit.cz/clanek/amd-kaveri-gddr5-tdp-trueaudio/diskuseTrueAudio je zvukový procesor, nikoli DA převodník, jak nastínil TyNyT. Platforma pro pomezí low-endu/mainstreamu nemůže předpokládat, že si k ní uživatel připojí digitální reciever :-)https://diit.cz/clanek/amd-kaveri-gddr5-tdp-trueaudio/diskuse#comment-670020
+
7. 10. 2013 - 12:25https://diit.cz/clanek/amd-kaveri-gddr5-tdp-trueaudio/diskuseto je dobré vědět :o))https://diit.cz/clanek/amd-kaveri-gddr5-tdp-trueaudio/diskuse#comment-670025
+
Jsem tak trochu amater pokud jde o audiotechniku, takze bych si chtel jen overit, jestli chapu dobre. Pro vyuziti TrueAudia teda bude nutne mit repraky pripojene pres digitalni sbernici, tedy cinch nebo optiku, a pri pripojeni pres jacky to pojede na obyc analogovou zvukovku primo na desce?
+1
-5
-1
Je komentář přínosný?
Jsem tak trochu amater pokud
Jakub Rydlo https://diit.cz/profil/jjrydlo
8. 10. 2013 - 11:03https://diit.cz/clanek/amd-kaveri-gddr5-tdp-trueaudio/diskuseJsem tak trochu amater pokud jde o audiotechniku, takze bych si chtel jen overit, jestli chapu dobre. Pro vyuziti TrueAudia teda bude nutne mit repraky pripojene pres digitalni sbernici, tedy cinch nebo optiku, a pri pripojeni pres jacky to pojede na obyc analogovou zvukovku primo na desce?https://diit.cz/clanek/amd-kaveri-gddr5-tdp-trueaudio/diskuse#comment-670085
+
Co je netypicke je iba relativny pojem. Pravdou je, ze v IT svete sme zvyknuti na mocniny dvojky, ale treba sa na to pozriet este viac matematicky (aj ked sa na to uz matematicky poterame ako na mocniny dvojky). A sice z pohladu z-adickej pozicnej ciselnej sustavy a pojmu "okruhlosti" cisla. Som si isty ze to tu chape kazdy, takze len pre doplnenie obrazu. V dvojkovej sustave pokladame cislo za tym okruhlejsie, cim ma viac nul. Dalej tieto nuly musia byt co najviac pri sebe, nie na striedcku. No a do tretice tieto nuly musia byt podla moznosti co najviac vpravo v zapise cisla.
64 dec je 1000000 bin
128 dec je 10000000 bin
no a
96 dec je 1100000 bin
vsimnime si co sa stalo: to iste ako 64, akurat tam nie je jedna 1 ale dve 2 jednotky (samozrejme ze potom 96 je presne v strede medzi 64 a 128)
detto
256 dec = 100000000 bin
512 dec = 1000000000 bin
no a potom
384 dec = 110000000 bin
alebo
1024 dec = 10000000000 bin
2048 dec = 100000000000 bin
no a potom
1536 dec = 11000000000 bin
ci aj 512, 1024 a 768
Vseobecny pojem "okruhlosti" v z-adickej pozicnej cislenej sustave (tak ako je definovana) mozno vidiet aj na hausnumerach pre datovy tok MP3. Samozrejme v IT sme drvivou vacsinou v dvojkovej sustave (nooo, sem tam v 8ckovej a 16tkovej :)
24 dec = 11000
32 dec = 100000
48 dec = 110000
56 dec = 111000
64 dec = 1000000
80 dec = 1010000
96 dec = 1100000
112 dec = 1110000
128 dec = 10000000
160 dec = 10100000
192 dec = 11000000
224 dec = 11100000
256 dec = 100000000
320 dec = 101000000
+1
-5
-1
Je komentář přínosný?
... nějakou netypickou -
Pjetro de https://diit.cz/profil/pjetro-de
7. 10. 2013 - 08:24https://diit.cz/clanek/amd-kaveri-gddr5-tdp-trueaudio/diskuse... nějakou netypickou - např. 96bit - sběrnici
Co je netypicke je iba relativny pojem. Pravdou je, ze v IT svete sme zvyknuti na mocniny dvojky, ale treba sa na to pozriet este viac matematicky (aj ked sa na to uz matematicky poterame ako na mocniny dvojky). A sice z pohladu z-adickej pozicnej ciselnej sustavy a pojmu "okruhlosti" cisla. Som si isty ze to tu chape kazdy, takze len pre doplnenie obrazu. V dvojkovej sustave pokladame cislo za tym okruhlejsie, cim ma viac nul. Dalej tieto nuly musia byt co najviac pri sebe, nie na striedcku. No a do tretice tieto nuly musia byt podla moznosti co najviac vpravo v zapise cisla.
64 dec je 1000000 bin
128 dec je 10000000 bin
no a
96 dec je 1100000 bin
vsimnime si co sa stalo: to iste ako 64, akurat tam nie je jedna 1 ale dve 2 jednotky (samozrejme ze potom 96 je presne v strede medzi 64 a 128)
detto
256 dec = 100000000 bin
512 dec = 1000000000 bin
no a potom
384 dec = 110000000 bin
alebo
1024 dec = 10000000000 bin
2048 dec = 100000000000 bin
no a potom
1536 dec = 11000000000 bin
ci aj 512, 1024 a 768
Vseobecny pojem "okruhlosti" v z-adickej pozicnej cislenej sustave (tak ako je definovana) mozno vidiet aj na hausnumerach pre datovy tok MP3. Samozrejme v IT sme drvivou vacsinou v dvojkovej sustave (nooo, sem tam v 8ckovej a 16tkovej :)
24 dec = 11000
32 dec = 100000
48 dec = 110000
56 dec = 111000
64 dec = 1000000
80 dec = 1010000
96 dec = 1100000
112 dec = 1110000
128 dec = 10000000
160 dec = 10100000
192 dec = 11000000
224 dec = 11100000
256 dec = 100000000
320 dec = 101000000https://diit.cz/clanek/amd-kaveri-gddr5-tdp-trueaudio/diskuse#comment-669994
+
... a potom: kazde cislo je okruhle ! Zalezi len od sustavy ! Cislo z je v z-kovej sustave vzdy 10 a teda je vzdy okruhle !!! Napr. 2 v dvojkovej sustave je 10, 10 v desiatkovej je 10, 16 v 16tkovej je 10.... 23 v 23jkovej je 10 ... No akurat vzdy potrebujeme viac a viac hieroglyfov pre znaky cisel od 0 po z-1 :)
utrpel som az prilisne vzdelanie a nejake vseobecne znaky delitelnosti v sustavach so zakladom z radsej rozoberat nebudem :) radsej nech ludia ziju v sladkej nevedomosti nevediac o tom, ze niektore veci su len nahoda a v inych sustavach v tom zneni neplatia :)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
... a potom: kazde cislo je
Pjetro de https://diit.cz/profil/pjetro-de
7. 10. 2013 - 08:32https://diit.cz/clanek/amd-kaveri-gddr5-tdp-trueaudio/diskuse... a potom: kazde cislo je okruhle ! Zalezi len od sustavy ! Cislo z je v z-kovej sustave vzdy 10 a teda je vzdy okruhle !!! Napr. 2 v dvojkovej sustave je 10, 10 v desiatkovej je 10, 16 v 16tkovej je 10.... 23 v 23jkovej je 10 ... No akurat vzdy potrebujeme viac a viac hieroglyfov pre znaky cisel od 0 po z-1 :)
utrpel som az prilisne vzdelanie a nejake vseobecne znaky delitelnosti v sustavach so zakladom z radsej rozoberat nebudem :) radsej nech ludia ziju v sladkej nevedomosti nevediac o tom, ze niektore veci su len nahoda a v inych sustavach v tom zneni neplatia :)https://diit.cz/clanek/amd-kaveri-gddr5-tdp-trueaudio/diskuse#comment-669995
+
ad GDDR5:
spíše se tam dostal omylem (copy pasta) slajd z původního konceptu Kaveri, tak jak ho prezentoval onen tajný dokument z BSN. U AMD se tohle stává poměrně často. Stejně tak tam jsou tři CU místo dvou. Jenže tohle se z pozdější plánů AMD vytratilo....
osobně tomu použití GDDR5 v Kaveri moc nevěřím.Vidím to spíše na DDR3 2133MHz a později DDR4 o vyšších frekvencích.
A co se týká True Audio ? Proč potom ale na většině nových desek s FM2+ socketem jsou přítomny ony vylepšené "speciálně odrušené" integrované zvukové čipy když v APU samotném má být vynikající zvukový procesor ?
ty zvukové čipy jsou tam IMHO kvůli legacy analog audio.
TrueAudio je zvukový procesor, nikoli DA převodník, jak nastínil TyNyT. Platforma pro pomezí low-endu/mainstreamu nemůže předpokládat, že si k ní uživatel připojí digitální reciever :-)
to je dobré vědět :o))
Jsem tak trochu amater pokud jde o audiotechniku, takze bych si chtel jen overit, jestli chapu dobre. Pro vyuziti TrueAudia teda bude nutne mit repraky pripojene pres digitalni sbernici, tedy cinch nebo optiku, a pri pripojeni pres jacky to pojede na obyc analogovou zvukovku primo na desce?
... nějakou netypickou - např. 96bit - sběrnici
Co je netypicke je iba relativny pojem. Pravdou je, ze v IT svete sme zvyknuti na mocniny dvojky, ale treba sa na to pozriet este viac matematicky (aj ked sa na to uz matematicky poterame ako na mocniny dvojky). A sice z pohladu z-adickej pozicnej ciselnej sustavy a pojmu "okruhlosti" cisla. Som si isty ze to tu chape kazdy, takze len pre doplnenie obrazu. V dvojkovej sustave pokladame cislo za tym okruhlejsie, cim ma viac nul. Dalej tieto nuly musia byt co najviac pri sebe, nie na striedcku. No a do tretice tieto nuly musia byt podla moznosti co najviac vpravo v zapise cisla.
64 dec je 1000000 bin
128 dec je 10000000 bin
no a
96 dec je 1100000 bin
vsimnime si co sa stalo: to iste ako 64, akurat tam nie je jedna 1 ale dve 2 jednotky (samozrejme ze potom 96 je presne v strede medzi 64 a 128)
detto
256 dec = 100000000 bin
512 dec = 1000000000 bin
no a potom
384 dec = 110000000 bin
alebo
1024 dec = 10000000000 bin
2048 dec = 100000000000 bin
no a potom
1536 dec = 11000000000 bin
ci aj 512, 1024 a 768
Vseobecny pojem "okruhlosti" v z-adickej pozicnej cislenej sustave (tak ako je definovana) mozno vidiet aj na hausnumerach pre datovy tok MP3. Samozrejme v IT sme drvivou vacsinou v dvojkovej sustave (nooo, sem tam v 8ckovej a 16tkovej :)
24 dec = 11000
32 dec = 100000
48 dec = 110000
56 dec = 111000
64 dec = 1000000
80 dec = 1010000
96 dec = 1100000
112 dec = 1110000
128 dec = 10000000
160 dec = 10100000
192 dec = 11000000
224 dec = 11100000
256 dec = 100000000
320 dec = 101000000
... a potom: kazde cislo je okruhle ! Zalezi len od sustavy ! Cislo z je v z-kovej sustave vzdy 10 a teda je vzdy okruhle !!! Napr. 2 v dvojkovej sustave je 10, 10 v desiatkovej je 10, 16 v 16tkovej je 10.... 23 v 23jkovej je 10 ... No akurat vzdy potrebujeme viac a viac hieroglyfov pre znaky cisel od 0 po z-1 :)
utrpel som az prilisne vzdelanie a nejake vseobecne znaky delitelnosti v sustavach so zakladom z radsej rozoberat nebudem :) radsej nech ludia ziju v sladkej nevedomosti nevediac o tom, ze niektore veci su len nahoda a v inych sustavach v tom zneni neplatia :)
Momentalne mame Ficovu sustavu, kazdy chce okruhle uplatky... :D
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.