AMD rozšiřuje podporu FidelityFX i na Xbox Series S/X
K hlavním prvkům využívaným konzolemi budou patřit efekty FidelityFX Contrast Adaptive Sharpening (CAS), který umožňuje zvýraznit detaily a/nebo zvýšit rozlišení renderovaného obrazu na rozlišení zobrazovacího zařízení. Dále Variable (Rate) Shading, který umožňuje šetřit výkonem GPU bez výraznějšího dopadu na vizuální stránku. Nakonec Denoiser pro raytracing, který byl nedávno rozšířen, takže krom původní funkce Reflection denoiser nově podporuje i funkci Shadow denoiser (pro stíny).
AMD ještě v loňském roce uváděla na webu silně neaktuální seznam čítající sedm her podporujících FidelityFX, zatímco reálně jich již byly desítky. V poslední zprávě AMD hovořila o více než čtyřiceti podporovaných hrách - seznam na webu již opět není zcela aktuální, ale chybět by nemělo více než jednotky her:
- 22 Racing Series ***
- Anno 1800
- Borderlands 3
- Cyberpunk 2077
- Death Stranding
- Detroit: Become Human
- Dirt 5
- Edge of Eternity
- EVE Online
- F1 2019
- F1 2020
- Far Cry 6
- Gears 5
- GODFALL
- Hitman 2
- Horizon Zero Dawn Complete Edition for PC
- Chernobylite
- Immortals Fenyx Rising
- Little Hope
- MechWarrior 5: Mercenaries
- Microsoft Flight Simulator
- Monster Hunter World: Iceborne
- Mortal Kombat 11
- NiShuiHan
- RAGE 2
- Resident Evil 2
- Resident Evil 3
- Second Extinction
- Serious Sam 4
- Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition
- Star Control: Origins
- STAR WARS Jedi: Fallen Order
- Terminator: Resistance
- The Medium
- The Riftbreaker
- Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint
- Tony Hawk's Pro Skater 1 + 2
- World of Warcraft: Shadowlands
- World War Z
- Zombie Army 4: Dead War
Herních studií, kterých s FidelityFX pracují, je aktuálně více než podporovaných her, což znamená, že seznam her se v dohledné době opět výrazně rozroste.
Prozatím nejsou zprávy o tom, jak se situace bude vyvíjet s Playstation 5. Je možné, že Sony nabízí vývojářům vlastní řešení, takže ve světě konzolí zůstane značka FidelityFX doménou Xboxu.