Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

FidelityFX

Přinejmenším tedy ve hře Cyberpunk 2077, kde byl rozdíl otestován. Nárůst výkonu je oproti nativnímu rozlišení stejný bez ohledu na to, zda je použit Radeon RX 7900 XTX nebo Radeon RX 9070 XT…
nepřehlédněte
Radeony RX 7000 velmi pravděpodobně dostanou podporu FidelityFX Super Resolution čtvrté generace. Ovladače, které kompatibilitu zajistí, by se mohly objevit v průběhu nadcházející zimy…
Radeon Software Adrenalin 25.9.1 driver přinesl podporu FSR 4 pro téměř všechny hry, které podporují FSR 3.1. Seznam kompatibilních her tak výrazně stoupl…
Od uvedení FSR 4 uteklo sotva 2,5 měsíce a AMD již chystá další generaci, nazvanou FSR Redstone. Ta přinese trojici zásadních vylepšení a dorazí v letošním roce…
Technologie FSR pro upscaling (či, chcete-li, obrazovou rekonstrukci) se rychle šíří i mimo segment herní grafiky na osobních počítačích. Expanduje do světa ARM SoC i herních konzolí…
S ohledem na úniky v důsledku blížícího se ohlášení a již proběhlou akci v Číně, máme k dispozici řadu nových informací…
AMD s prakticky každou verzí FSR přinesla vylepšení co do budoucí kompatibility. Zkrátka taková, která usnadní implementaci novější verze, až bude hotová. Největší posun v tomto směru přineslo FSR 3.1
 
FSR 4, jehož podporu přinesou Radeony RX 9000, by se v nějaké formě mohlo dostat i na Radeony RX 7000 a 8000. Je to však otázka času a dále možností hardwaru…
Koncem března ohlášené FSR 3.1 bylo vydáno a k dnešnímu dni jej lze použít v pěti hrách, brzy budou následovat další. Přináší tři novinky…
AMD ohlásila FSR 3.1, který bude vývojářům her dostupný v následujícím čtvrtletí. Nová verze je zaměřená na kvalitu obrazu v pohybu a umožňuje použití Frame Generation nezávisle na FSR…
Technologie FidelityFX Super Resolution se výhledově dočká širší podpory v segmentu ARM SoC. Společnosti Samsung a Qualcomm mají zájem vytvořit protiváhu k Nvidia DLSS…
V pátek odpoledne došlo k vydání slíbeného FSR 3.0. Krom něj AMD vydala i beta-verzi tzv. Fluid Motion Frames pro DirectX 11 a 12 hrách a dále tzv. FSR 3 Native AA zvyšující kvalitu obrazu…
FSR 3 funguje na hardwaru AMD, Nvidie i Intelu. Podporuje nejen očekávanou funkci generování snímků, ale nabídne i režim anti-aliasingu, který je možný použít bez zvětšení obrazu a generování snímků…
Na letošní GDC ohlásila AMD prezentaci FidelityFX SDK. To bylo v únoru obohaceno zveřejněním zdrojového kódu FSR 2.2. Tentokrát se ale proslýchá, že by na GDC mohla být řeč i o třetí generaci…
V listopadu poprvé zmíněné FSR 2.2 se dostává do světa v podobě zdrojového kódu. Všichni vývojáři, kteří mají zájem, mohou technologii implementovat do své hry nebo aktualizovat na novou verzi…