Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

FidelityFX

Koncem března ohlášené FSR 3.1 bylo vydáno a k dnešnímu dni jej lze použít v pěti hrách, brzy budou následovat další. Přináší tři novinky…
AMD ohlásila FSR 3.1, který bude vývojářům her dostupný v následujícím čtvrtletí. Nová verze je zaměřená na kvalitu obrazu v pohybu a umožňuje použití Frame Generation nezávisle na FSR…
Technologie FidelityFX Super Resolution se výhledově dočká širší podpory v segmentu ARM SoC. Společnosti Samsung a Qualcomm mají zájem vytvořit protiváhu k Nvidia DLSS…
V pátek odpoledne došlo k vydání slíbeného FSR 3.0. Krom něj AMD vydala i beta-verzi tzv. Fluid Motion Frames pro DirectX 11 a 12 hrách a dále tzv. FSR 3 Native AA zvyšující kvalitu obrazu…
FSR 3 funguje na hardwaru AMD, Nvidie i Intelu. Podporuje nejen očekávanou funkci generování snímků, ale nabídne i režim anti-aliasingu, který je možný použít bez zvětšení obrazu a generování snímků…
Na letošní GDC ohlásila AMD prezentaci FidelityFX SDK. To bylo v únoru obohaceno zveřejněním zdrojového kódu FSR 2.2. Tentokrát se ale proslýchá, že by na GDC mohla být řeč i o třetí generaci…
V listopadu poprvé zmíněné FSR 2.2 se dostává do světa v podobě zdrojového kódu. Všichni vývojáři, kteří mají zájem, mohou technologii implementovat do své hry nebo aktualizovat na novou verzi…
 
Šéf grafické divize AMD, David Wang, v rozhovoru pro 4gamer nastínil, jakým způsobem se v herní grafice (ne)bude ubírat AMD ve věci umělé inteligence…
Krátce před Vánoci oznámila AMD rozšíření seznamu her podporujících FSR na 230 položek. Navzdory časovému předstihu Nvidie a jejího DLSS (září 2018) se propast v počtu podporovaných her uzavírá…
Krom architektury RDNA 3, jádra Navi 31 a Radeonů RX 7900 ohlásila AMD také dvě nové technologie zaměřené na hráče, kterým mají zajistit vyšší FPS a nižší latence…
FSR 2.x oproti původnímu FSR používá k rekonstrukci vyššího rozlišení dat z předchozích snímků. To s sebou nese riziko časový / pohybových artefaktů. Právě je verze 2.1 redukuje…
První rozsáhlejší testy FSR 2.0 jsou na světě a protože je možné srovnávat s DLSS (2.3), došlo i na taková srovnání. Obě řešení ukazují silné stránky, ale i slabiny - každé má vlastní…
Fidelity FX Super Resolution (FSR) 2.0 bylo potvrzeno pro 12 her, z čehož první - Akane Studios, Deathloop - vychází dnes. AMD dále připravila bundle k novým Radeonům se Saints Row, Sniper Elite 5 aj.
AMD zveřejnila předběžné informace o FSR 2.0, které se týkají kompatibility, výkonu, kvality, podporovaných režimů, rozlišení, nároků na implementaci…
AMD odhalila Fidelity FX Super Resolution 2.0. Kvalitativní posun je velmi výrazný, detaily a vyhlazení hran mohou být podstatně lepší. Jak vždy, tak i tentokrát, zůstává jedno podstatné „ale“…