AMD zpřístupnila Fluid Motion Frames i pro Radeony RX 6000 v beta ovladači
Před dvěma týdny vydaný testovací ovladač, který přinesl podporu FSR 3.0 a také Fluid Motion Frames (zvyšování FPS bez změny rozlišení - upscalingu) se dočkal vylepšení. Možnost použít Fluid Motion Frames ve všech DirectX 11 i 12 hrách se rozšířila na předchozí generaci hardwaru, takže je nově podporovaná jak na Radeonech RX 7000, tak Radeonech RX 6000. Uživatelé si Fluid Motion Frames mohou zapnout v nastavení jednotlivých aplikací (her).
Možnost zapnutí Fluid Motion Frames pro jednotlivé hry v ovládacím panelu
Fluid Motion Frames jsou tedy podporovány ve všech DirectX 11 a DirectX 12 hrách, na všech Radeonech řad RX 6000 a RX 7000 a ve Windows 10 (64bit od verze 1809) a Windows 11 (od verze 21H2).
Dále byla vylepšena podpora pro frame-pacing, tedy synchronizaci snímkové frekvence, aby časové intervaly mezi jednotlivými snímky byly rovnoměrnější a plynulost obrazu vyšší. Dále se rozrostl seznam her podporujících Anti-Lag+ o:
- MechWarrior 5: Mercenaries
- Deep Rock Galactic
- Warhammer 40,000: Darktide
- Sniper Elite 5
- Returnal
- Remnant II
- Spider-Man: Miles Morales
- Spider-Man Remastered
- PUBG: BATTLEGROUNDS
- Call of Duty: Modern Warfare II
- Tiny Tina’s Wonderland
- Hogwarts Legacy
- Resident Evil 3
Je však potřeba dodat, že v Counter Strike 2 není použití Anti-Lag+ s těmito (testovacími) ovladači doporučováno, protože ho hra vyhodnotí jako zásah do herních souborů a uživatel riskuje ban. To by podle některých zdrojů mělo být vyřešeno v nadcházejících verzích.
Ovladač ke stažení najdete v odkazu ve zdrojích.