Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k Český Telecom neprozradí i to co ví

Já jsem se na 800 123 456 zeptal, jestli mohu přejít k alternativcům, když mám pevnou zavedenou za zvýhodněnou cenu. Nechápal jsem totiž, co znamená "Po dobu dvou let musíte využívat naše služby". Nechápu jestli se to rovná, že nesmím jít k alternativoci nebo jestli jen nesmím vrátit pevnotu s "děkuji, ale nechci". Klidně bych jim i ty dva tisíce nebo kolik byl rozdíl doplatil. A co jsem se dozvěděl? Pěkný kulový ... Že prý mi z pochopitelných důvodů nemohou říci "ano, můžete jít ke konkurenci".
 
Pak jsem tam také jednou zjišťoval dostupnost ADSL u nás v obci. To jsem ještě neměl net ani přes dial-up a tak jsem to zkusil. "Tak bohužel - není dostupné" - to jsem se dozvěděl. Ale pak se mě ta operátorka zeptá, jestli chci informace o cenách ADSL. Jak v kocourkově. Když ho mít nemůžu, k čemu mi jsou ceny?
 
Zlatá Go linka. Telecom by se měl od Eurotelu učit, ale on místo toho odvolává schopné lidi z jeho vedení. Jak za komunismu. Něco umíš? Půjdeš k lopatě.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

vykašlete se na TELECOM což jsem udělal už ani nevím kdy, pořiďte si bezdrát
a je to, ta hrozná společnost prostě musí zkrachovat a pak ta šlajfky půjdou dělat jako my
obyčejní, co vy na to?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Kdy už se objeví konečně nějakej pevnej internet nemající naprosto nic společnýho (tedy ani dráty a uzly) s Telecomem?! Je to vůbec proveditelný? Doba je zlá.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pro zajimavost, na strankach ceskeho telecomu byl napsan termin spusteni ADSL v Jicine 15.4.2004, takze jsem trpelive cekal ne tento datum. Jake bylo me prekvapeni (vlastne me to ani neprekvapilo), kdyz jsem na jejich web zabrousil tento den a bez jakehokoliv slova tam byl najednou termin 30.5.2004. "Uz se tesim na zprovozneni ADSL v tento den". Cesky telecom se chova jako statni podnik pred 15 lety.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Jojo. S CTc, potazmo IOL NELZE vyjednavat. Ztrata nervu. Ja s nimi u zakaznika uz druhym mesicem resim problem s ADSL modemem Asus, ktery davaji do pronajmu a ktery je vadny (tuhne). Technici na Telecomu mi rekli, ze o zavade vedi a ze je to "vlastnost" techto modemu a ze ASUSy se chovaji vsechny tak. Pry mam kontaktovat IOL. IOL mi tvrdi, ze si muzu koupit jiny modem a tento VADNY!!! Asus jim zaplatit (500Kc), nebo ho vratit (1500Kc). Na namitku, ze je to reklamace mi bylo receno, ze muzou pouze vymenit za jiny Asus s tim, ze se problemu nezbavim. "Vime o tom, ale neda se s tim nic delat." Chapu to jako "Zakazniku mas draty tak plat. Ze ti to nefunguje nas neboli."

Vzdavam to. Zaplatpanbu ze jsem si to neporidil domu.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

tak vyse uvedene mi silne pripomina moje zkusenosti s CTc a ADSL v Kladne. Tam uz ADSL nekde je a nekde neni, u me neni :-(
Od konce roku cekam na 1.4. 2004, kdy melo byt zavedeno. Pak to bylo posunuto na 15.4. 2004 a z tohoto data na 15.5. 2004. jako matfyzaka by me zajimalo, zda tehle posloupnost datumu konverguje k nejakemu konecnemu datu :-)
Ale je mi jasne, ze se jim vyplati ikasovat ode me cca 2500,- za dial-up, nez jen cca 1000,- za ADSL. Bussiness je holt bussiness. Jenze az mi ADSL zavedou, tak se na ne vysxxx apripojim se pres jine :-)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Taky pridam veselou historku k dobru.
Situace z letosni zimy, Win98 po reinstallu, pripojeni k netu nezazalohovane a z hlavy si cislo na Quick nepamatuju. Volam na CTc 800123456, tam slecna ze to je zalezitost IOLu, OK, nechavam si nadiktovat zelenou linku IOLu.
Volam na IOL, po cca peti minutach dochazi chlapci na druhe strane dratu, ze jedine co po nem chci je telefonni cislo na Quick dialup. V ten moment se stalo neco zajimaveho, odmita se se mnou bavit. Vymlouva se, ze infolinka je pouze pro platici zakazniky a 3x to opakuje. Adrenalin mi stoupa a vysvetluju ze ja JSEM zakaznikem JEHO zamestnavatele a tudiz mam narok tu informaci dostat.Dostavam odpoved, ze nejsem komercni zakaznik, ze Quick se za komercni sluzbu nepovazuje. Adrenalin mi uz solidne pumpuje ve spancich. Jako zasekly gramofon mi porad opakuje, ze mi to cislo NEMUZE dat a odmita moje instrukce "natukejte tam v exploreru co mate pred sebou www.quick.cz a tam to je"(coz vsak zpetne celkem chapu, ja taky nerad kdyz mi nekdo keca do prace)...ne, proste on mi to cislo nemuze dat. Kaslu na to pokladam telefon, jdu ke krbu, vyhrabu starsi mlade fronty co jsou na podpal a hledam cislo na dialup idnesu, papa lala IOL Quick

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pro Martina: Zkus se podivat na stranky D.E. www.dragon.cz vysilac je na Stankove Lhote a myslim si, ze to tam jede naprosto OK. Firma pouziva cisco tehnologii.
Technik D.E.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Můj známý udělal tuhle zkušenost: obec připojená na ústřednu v Brandýse n/L (do 3km určitě), soused známého hned přes ulici ADSL má (dokonce maj dráty roztažený ze stejný rozvodnice), když známý zažádal o ADSL přípojku, tak dva měsíce se nic nedělo a pak mu oznámili, že po oměření z technických důvodů nelze a hned mu nabídli ISDN ... dál už to ani nemusím komentovat, že.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ten článek jako by mi někdo vyfouknul. Zrovna včera jsem měl podobný telefonát, tentokrát se jednalo o část Strakonic. Nejhorší je, že mi tak akorát dokážou na infolajně říct - nemáte a ani u vás nemám poznámku že se plánujete - viz. je to na inetu. Na cokoliv jiného jsem se zeptal, dostal jsem vždy vyhýbavou odpověď. Až si skoro myslím, jestli tam nemají zakázáno o tom mluvit. Vše by tomu nasvědčovalo!

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Co máte lidi z toho. Ještě záčátkem dubna mi telekom sliboval, že v Otrokovicích bude ADSL dostupné od 15.4.04 a je dostupné kulové. Termín posunuli na konec května. A telekom v tom není sám. Například takové GTS mi už od 02.04.2004 dní není schopné znovu zprovoznit přípojný server pro službu Pohoda Doma. A ještě mi navíc tvrdí, že to hodlají znovu zprovoznit až od 15.05.2004.... Prostě bordel!

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

O neschopnosti TELEKOMU jsem se presvedcil asi tak pred 1-2 roky. Kdyz vznikly nove cenove programy, HOME,STANDART,MINI, atd. Sel jsem do jiz nahodou zminovaneho JICINA :] a tam jsem si chtel objednat onen jeden produkt. Vubec o tom nemely ani poneti o cem mluvim,to uz to bezelo asi mesic, bavily se tam semnou asi 20 minut. Se me nemohly jak zbavit, tak mi zavolaly uz nejakyho nejvetsiho kapu co tam maj a ten taky o nicem nevedel a furt mi mermomoci vnucovaly myslenku ze nic takoveho nic neexistuje. Taxem jednoduse prisel domu, zavolal 0800123456 a tam sem si sluzbu jednoduse objednal :]
Nebo uz mi poslali kolikrat nabidku na ADSL, kdyz je nemozne abych ja ji tady mohl mit.[15 km od jicina]. Proste ty tupci nevedi ani co delaji. Co sem slysel, tak pokud nemas ustrednu dal jak 5 km kde je adsl, tak ti to neudelaji. Technicky je mozna vetsi vzdalenost, ale proste to nedelaj.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Martin: Musím poopravit tvůj drobný omyl - slogan Telecomu není Víc než slova, ale "Nic než slova". ADSL v Jičíně taky sleduju, ale je to běs. Nejdříve se na IOL stránkách objevila formulace, že to bude možné nejdříve 15.4. teď už tvrdí něco o červenci atd... Takže se nakonec potvrdí předpověď kamaráda, který u Tc dělá a tvrdil - u nás tak nejdřív v půlce 2005

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

2 Piitr: Tak vidim, ze sem s Asusem nebyl sam, komu to tuhlo ;o)) Nastesti ho uz nemam, protoze sme ho meli jen pronajaty, takze vymena byla bez problemu. Ted mame misto toho SMC7204BRB, sice netuhne, ale na tom firewallu jde nastavit uplne h***o oproti Asusu.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Bohuzel se musi konstatovat " NIC VIC NEZ JEN SLOVA".

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Nic než kecy!

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Tento článek o něčem vypovídá . Nejdřív zhuntovali Telecom a ted se vrhnou na Eurotel. Já už dávno zrušil pevnou linku, naděje že v příštích deseti letech telekomunisti nabídnou nějaké dostupné připojení pro obyčejné lidi je mizivá a nejnovější hospodářské výsledky ČTc mluví za všechno. Nebýt Eurotelu tak jsou zase v minusu. Jenom za první 3 měsíce jim ubylo 70 tisíc linek - zřejmě samej spokojenej zákazník:-)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

řešil jsem asi před rokem 2x něco kvůlivá ISDN a pak před 1/2 rokem kvůlivá přechodu na ADSL u jednoho zákazníka v Praze ... a musím říct, že podpora na IOL je na 2 věci :((( takové jednání jsem nezažil... Divím se, že si na ně nedošlápne sdružení na ochranu spotřebitele, přijde mi totiž, že oni preferují jen velké firmy a aktuálně velmi lukrativní státní zakázky na budování dalších a dalších paralelně funkčních propojení jednotlivých institucí než toho obyčejného SmallOfficeHomeOffice uživatele ...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

jj Kupujeme baracek (no spise trosky) v jedne dedine u Brna - vzhledem k tomu ze Inet pres satelit je ponekud draha zalezitost tak jsem volal na infolinku - pry mi bez cisla nereknou jestlůi tam ADSL je nebo ne, ja to cislo neznam. Pan co tam zil umrel a mel to uz nejakou dobu odhlasene, jeho vnucky to cislo neznaji a ja nemam zajem si zrizovat linku na volani, tudiz pokud nebude ADSL nebude ani cislo - vidi nekdo z toho cestu ven?????

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

A nejvic me rozesmalo: telefon (rozumej instalace) jiz za 1500kc. To si dojdu do "samosky" a mam cislo od mobilniho operatora za 300 i s kreditem, takze vlastne zadarmo.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Prosím o radu.Český Telecom mi naučtoval 5170,-za to ,že se mi do
počítače naboural virus,který si přehodil sazbu na 60 kč/min.Máte
s tím nějakou zkušenost?Jsem vděčný za každou radu.Díky Jarda.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

mily7 chlapecku z telecemu,ekni mi co je to za firmu kdyz nevi jestlize muze poskytnout net? to je starost o zakaznika!!!!! jedine co dokaze telecom  je zdimat nekrestenske penize za telefonovani a za internet!!!! v 21 stoleti nam nabizi jedinecny isdn ktery byl aktualni v pred rokem 2000!!!! a adsl? skoda mluvit neskutecne drahe!!!! at se odiva na svou dcerusku eurotel nabidl lidem pausal a hle vono to funguje!!!! otazka jak dlouho, protoze po tech zmenach co provedl v eurotelu to vypada ze nam eurotel krasne zezluti!!!!p.s sem normalne vydelavajici obcan s 8000 hrubeho a platit za adsl 1500 mesicne opravdu nemuzu

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

to Lukas - jo, ale ti lidi co pracuji na infolince za to opravdu nemuzou - verim tomu, ze ti reknou vsechno co vi, popripade co muzou - obcas ty hovory muze nekdo nahravat (znam to delal jsem spravce tel ustredny u firmy s call centry) a pak muze mit dana osoba pruser - a ver mi, ze i oni se nejak museji zivit. Nicmene muzu rict ze je obrovsky rozdil mezi volanim na infolinku pro koncaky a pro velke zakazniky. Kdyz jsme chteli nejaky lepsi pausal po CT tak ticho po pesine - nemuzeme vam dat nic lepsiho, tak jsme se rozhodli zmenit operatora - a najednou k nam naklusal jejich obchodak a dostali se na ceny lepsi nez alternativni operatori - holt TRZNI CHOVANI :-( 

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ahoj, slyseli jste uz o bezdratu internet za babku?
Samozrejme, neni to pro vsechny, ale kus Prahy, Brna a Liberce
je pokryty.  400,- mesicne včetně DPH bez omezeni. Rychlost 100.
Stahuju z P2P a nikdo me neomezuje. Ja to mam od zacatku roku
a jsem spokojen. Zatim to funguje. Rychlost je mozno samozrejme zvetsit.
Kdo neslysel, at se podiva jestli neni v dosahu. V Ricanech to je take.
 
http://www.internetzababku.cz
 

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

To JohnyH: Ale chtělo by to začít od hlavy, odkud se již dlouho šíří nesnesitelný puch.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Autor článku je pěknej idiot, chtěl bych ho vidět jak tam sedí s těma sluchátkama. Přál bych mu, aby se celej den musel bavit s magorama jako je on sám a odpovídat na jejich debilní dotazy.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Odpovim autorovi - system telecomu pusti pouze adsl po metalickych dratech a to 3 km kolem stojanu, je li vetší půřez vodice muze to byt o něco víc.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

A právě z toho důvodu se Telecom snaží do přenosové cesty vložit "aspoň metr optiky", aby ADSL nešlo zprovoznit a zákazníkovi nezbylo než vzít zavděk IDSN.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

2Petr@62.24: A to je takovy problem rict tomu na druhe strane "je mi lito, ale toto vazne nevim". A ti lidi sli na tu infolinku delat dobrovolne, tak museli pocitat s tim, ze se tam nekdy objevi nejakej "magor" ktereho nebude stacit odpalkovat naucenou odpovedi. Kdo na to nema nervy, tak at tam nepracuje. Podle toho jak jsi napsal ten svuj prispevek soudim, ze delas stejnou/podobnou praci a ze ti to uz leze na nervy.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

"je mi lito, ale toto vazne nevim"
- jak rádi by to řekli. Jenže nad nimi je ve firmě "marketingově proškolený m(na)agor", který by je za takovou větu najdenou na záznamu hovoru vyhodil.
Podle "pouček o kterých se nediskutuje" musí osazenstvo infolinky volajícím místo toho povinně stále dokola opakovat (a doslova citovat, vlastní úpravy se trestají) prefabrikovaná moudra o skvělosti své firmy a jejich produktů. Proč - protože tak to jejich nadřízenému m(na)agorovi na proškolení řekli a vlastní mozek není v jeho výbavě.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Autorovi bohužel odpověď "omlouvám se, ale tuto informaci nemám k dispozici" nestačila. Obávám se, že mu nešlo o to zjistit kdy bude možné ADSL zřídit, ale napsat jeden z řady článků "Za všechno může Telecom".

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Zajímalo by mě, kdy autor napíše další článek po zkušenostech s voláním na linku UPC. Odpověď operátorky na otázku, kdy bude možné využít internet po kabelu CHELLO v Horní Dolní, by možná vydala na další článek, ale Telecom přece jen v nadpisu článku zní líp.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Petr 62.24.86.163: A já si bláhově myslel, že infolinky jsou od toho, aby poskytovaly informace. A ony jsou, jak tak koukám, zřizovány jen proto, aby se masochisti, kteří tam s těmi sluchátky sedí, měli kde realizovat - protože jinak by za těchto podmínek šli dělat jinam...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Petr: Bereš si to moc osobně, článek dle mne vůbec není zaměřen na ty lidi se sluchátkama :)
 
P.S. Co to je za firmu Chello, u které děláš :D

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Tak to je gól: Jičín - opět změna data zprovoznění DSLAMu: 15.06.2004 !!!!

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

A co takhle zjistit, kdy na Zemi spadne meteorit? Jestli to ve vládě nikdo neví, tak bysme mohli uspořádat stávku a svrhnout vládu. Na přímou otázku nám přece musí dát přímou a jasnou odpověď a jestli ne tak tam už ostatní nebudou muset volat.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Chudák Petr musí být celý den v telefonu asertivní a pak si vylévá vztek v diskuzích :(

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Anders:
a) ADSL není linka ale technologie
b) služba se jmenuje IOL Broadband a je možné ji zřídit, pokud je na ústředně DSLAM a kvalita i délka vedení vyhuvoje technickým parametrům
c) DSLAMů je na ústředně omezený počet
d) je to jasný?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

A vy se divite? JA mam ADSL od GTS a nemohl sem se pripojit. Zavolal sem na GTS a technik mi po delsim zkoumani rekl, ze je to problem CTc. Tedy prisli chlapci z telecomu hodinku u me posedeli, zjistili kulovy a zase odesli. Po trech dnech mi zavolali, ze problem ma GTS. Zavolal sem teda vecer na GTS a tam mi rekli, ze jim technik od CTc sdelil, ze problem je v mem modemu. Tak nevim cemu se divite, kdyz kazdej vi jakej ma telecom pristup k zakaznikovi. A mimochodem mam ADSL 512/128 neomezene data za 1300,- vcetne poplatku telecomu......

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

ad Zakov - no teoreticky mají ale všichni pravdu - jestliže byla chyba v modemu, který dodává GTS, nebyla to chyba Telecomu a tak ten zcela správně tvrdí, že chyba je u GTS a ti musí vyměnit modem

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

To Slavek: srovnavas ale nesrovnatelne. Jinak souhlasim se vsim...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Petr: Kdy spadne meteorit, to je ve hvězdách. Informace o produktech společnosti, která dané produkty nabízí, by snad poskytovány být měly; od čeho tam ksakru tedy ta infolinka je? Nechápu, co na tom nechápete. Jestli je tohle normální, tak už se nedivím ničemu.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Docela dobrý článek: Valeski: příliš dobrý, aby tu byl s námi
http://mobil.idnes.cz/publicistika/valeski040422.html
 

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

V tom, že ČT a IOL neví do dělá ten druhý mohu jen potvrdit a nezbývá mi nic jiného než s autorem souhlasit. Reklamoval jsem modem ADSL a to byla anábáze na celé dopoledne, přehazovali si mě mezi sebou jak horký brambor a navíc do toho zabrali i Telepoint a Poruchovou linku abych z toho byl víc vytočený ... nakonec jsem jako zákazník rezignoval a koupil si jiný modem.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

add. "kdo nic nerekne, nic nezkazi" - jak si myslite, ze se vybudoval telekom? Narvaly se do toho prachy a pak se dlouho nic nedelalo.
Kdo nic nedela, nic nezkazi.
Kdo nic nezkazi, byva pochvalen.
Kdo je pochvalen, byva povysen.
Kdo je povysen, nic nedela.
Takze v dobach nedavno minulych byl CTc skutecnou jednickou na trhu - a asi si mysli, ze je porad a proto razi stejnou politiku i dneska. Proto museli odvolat Valeskiho - mel moc dynamicky plany plne velkych zmen, coz nemaji telekomunisti radi...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

noname: jenze v modemu problem nebyl. Problem meli chlapci z telecomu a vyresili ho az nasledujici tyden. Kdyz u me byli podruhe vyzkouset pripojeni, tak uz to slo, ale oni mi nebyli schopni rict proc to poprve neslo.Nebo, ze by nechteli?....

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

njn CT Rulez ale ty ceny nechapu jsem z Opavy mam 128/128 za 500,- na optice stejnou cenu davaji i na bezdratu asi jsem stastny clovek jinak clanek me velice pobavil fakt dobry az se budu nudit zavolam si na telekom :)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Chtel bych videt toho kdo pouziva sluzeb contactelu 64/64 za 3050, kdyz sou tady mnohem vyhodnejsi tarify a spolecnosti poskytujici tento typ pripojeni... Co takhle Ceske Radiokomunikace....

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Piitr: Jseš slabej, když jsi se nechal takhle odpálkovat. Já na tvém místě bych napsal reklamaci s tím, že ve smlouvě není řečeno nic o tom, že v rámci objednané služby se dodávají vadné modemy. Jako dodatek bych tam ještě přidal něco o soudním vymáhání, protože porušili Občanský zákoník.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Zdravim,
 
pracuji na technicke podpore IOL. Velmi dobre znam situace kdy se zakaznik snazi dopatrat terminu a lokalit zapojeni a zprovozneni sluzeb ADSL. Problem je v tom ze krome opravdu malo vyvolenych zamestnancu CTs to nevi nikdo. Napriklad ani nase soukrome dotazy ohledne zapojeni ADSL nebyly nikdy zodpovezeny. Opravdu nema cenu osocovat ty lidi na telefonu kteri i kdyz nechtene vam MUSI opakovat porad to same. Nezbyva nam nic jineho nez zacit lovit v jinych vodach a zaridit si pripjeni od nekoho jineho.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

To Bobby: No stacilo by cislo nejblizsiho souseda ... treba. Ta technologie je primo vazana na telefonni cislo, tezko neco zjistovat bez cisla ze?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ja bych se zeptal Bin Ladina, jestli nehodla v pristich tydnech provest demonstrativni teroristicke akce na uzemi Evropy. Ja jen ze bych mu poradil jednu krasnou firmu, nebo klidne dve... :)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Petr  62.24.86.163:  Tak to se pleteš. Mne opravdu zajímá, kdy tady to ADSL bude. Článek vznikl až na základě marné snahy to zjistit. Problémy těch na druhé straně (operátoři info linky) mne opravdu nezajímají, a jejich odpovědi mne neuspokojily. Proto jsem to napsal. Aby další věděli, že nemá cenu ztrácet čas takovou komunikací, která stejně k ničemu nevede. Datum instalace bych ještě skousnul, ale že neví jaká bude dostupnost, to už na mne bylo moc.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

ADSL-technicka podpora:
CHAPETE TO?

Dobry den

a) Nerozumim Vasemu emailu, my uz jsem si ADSL OBJEDNALI a to 5.3.2004, proc bychom si meli ADSL objednavat dvakrat?
b) Neodpovedela jste na me otazky:
1)Kam se podela ADSL linka, kterou jste zrusili predevcirem 31.3.2004?
2)Jak to, ze na ustredne neni DSLAM, kdyz PRESNE 20cm od linky 234422182 ADSL do 31.3.2004 bylo?

S pozdravem
mirne udiveny Anders

================= Původní zpráva =================
Od (From): m.lenertova@ct.cz
Komu (To): x@seznam.cz
Kopie (Cc):
Předmět (Subject): RE: ADSL Termin
Datum (Date): 2. 4. 2004 10:45
==================================================
> Vážený pane Anders,
>
> na základě údajů, které jste mi poskytl ve Vašem e-mailu, jsem zjistila,
> že Vaše objednávka se týkala tel. č. 234422182.
> Po prověření možnosti zřízení ADSL připojení jsem byla informována, že
> novou objednávku bude možné zadat po 15.4.2004.
> Pokud budete chtít tuto službu objednat, učiňte tak prosím přes linku
> 800 184 084 nebo prostřednictvím našich internetových stránek.
>
> S pozdravem
> Lenertová Martina
> administrativní podpora IOL
>
> ČESKÝ TELECOM, a.s.
> Kodaňská 97
> 110 00 Praha 10
> tel.:+420 271 463 230
> fax.:+420 271 466 165
>
>
>> -----Original Message-----
>> From: Anders [mailto:x@seznam.cz]
>> Sent: Thursday, April 01, 2004 4:22 PM
>> To: IOL Techhelp
>> Subject: ADSL Termin
>>
>> Dobry den,
>>
>> Dne 5.3.2004 jsme u Vas objednali sluzbu ADSL Broadband 1024/256 na
>> telefonnim cisle 234422182.
>> Cislo objednavky 1-47RLYH.
>> ICO:63952764
>> ing.Horak Miroslav
>> Pro zrychleni veci jsme si jiz zakoupili samoinstalacni balicek s modemem
>> Speed Touch 510i.
>>
>> BOHUZEL od te doby nam neustale na infolince rikaji, ze na ustredne neni
>> DSLAM, ale do vcerejska, tj. 31.3.2004 bylo jine ADSL na lince, ktera
>> koncila 20cm od teto nove linky.
>> Muzete nam tedy sdelit, KDY bude tato objednavka vyrizena?
>>
>> Predem dekuji za odpoved.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

na tento IOL techhelp jsem byl odkazan z 800 184 084...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

a) kdyz si podas objednavku a ona se z nejakeho duvodu nevyridi, muzes se s ni nechat vyfotit.
b) kdyz uz tohle vis,zjistis si ,jestli je DSLAM(dostupnost ADSL) na Tve ustredne a podas objednavku...
...a nic, protoze NIDKY A NIKDE nezjistis, jestli neni ten DSLAM plny a objednavka je zase v pr...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Petr: Kolik ti Berdár platí, že tady tak obhajuješ posraný IOL? Nebo už ti fakt tak leze na bednu, že v tom žlutém cirkuse musíš pracovat? Co takhle nějaká terapie na uklidnění? Slyšel jsem, že thajská masáž celkem pomáhá...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

No tak ja vam reknu jinou perlicku bylim ve vesnicce u Prahy a cekam pres rok na ADSL mam totiz taky od conractelu 64/64 wifi ale jako je to malo a cena 2600+dph je tak y hnus a tak jsem se rozodl kdyz uz my dslam hlasi ze muj telefon je dostupny sluzbe adsl zajasal jsem a nakoupil rychle samoinstall u telepointu a podepsal smlouvy s pripravenym partnerem :¨))))
to je ale posledni vec kdy se jeste smeji .. predesilam cely zasrany zivot mam jenom smulu..
bydlim tak 2.8 -3,4 km od ustredny a co myslite ze nasledovalo to nejhorsi co mohlo !Nelze realizovat z duvodu prilisne vzdalenosti od Dslamu" a co ted vim  ze max vzdalenost je 4,7 km kdo ma pravdu ale sklamani nesu na svych bedrech ja a tak jsem udelal tu vec ze jsem si obednal jeste tuto sluzbu u CT a jsem zvedav co bude ale jako kdo neni u komina nefunguje v budoucnu byty ve mestech do vzdalenosti cca2 km pudou na dracku At zije CT a paz smejdu co na tom profituje ......
 

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.