Crytek hledá linuxového programátora pro CryEngine
Pracovní nabídka se týká německé centrály firmy. Crytek by rád do týmu přidal programátora pracujícího na linuxové verzi CryEngine a udržujícího podporu pro tuto platformu. Je tedy zjevné, že Crytek oficiálně míří do Linuxu.
Programátor to musí být schopný, bude mít na starosti low-level nástroje enginu, použitelnosti buildovacích systémů a vydávaných SDK, modulů pro automatické testování, dokumentaci, řešení specificky vyvíjená pro externí partnery Cryteku, trénink interních i externích vývojářů a řadu dalších věcí. Firma na tuto pozici požaduje nejméně 2 roky zkušeností na pozici softwarového vývojáře, excelentní znalosti Linuxu, open-source komunity, C++ a objektového programování, vícevláknových softwarových architektur a běžných 3D algoritmů. Dále výtečné schopnosti co se týče hledání řešení u problémů, debuggingu, perfektní psanou i mluvenou angličtinu, schopnost týmové práce a samozřejmě ochotu přestěhovat se do Německa.
No, zjevně se nám blíží multiplatformní verze CryEnginu. Jednoho dne budou hry na něm postavené dostupné rovnou i pro Linux. Doufejme. Záleží to i na tom, že Crytek takovéto programátory skutečně sežene. Celé to ale stoprocentně bude souviset s novou generací herních konzolí Xbox One a Playstation 4, kde minimálně u té druhé víme, že běží na upraveném FreeBSD.