eD system všechny reklamace eXtrapoinu nevyřídí
Přišlo nám mailem upozornění od nejmenované firmy, že společnost eD´ system Czech, a. s. se začala poněkud podivně chovat k reklamacím. Konkrétně jde o tento text, který najdete na jejich eDlinku:
Litujeme, ale možnost uplatnit reklamace produktů v záruce zakoupených u firmy eXtraPoint mají pouze zákazníci, kteří u nás dosáhli za posledních 90 dnů obratu minimálně 100.000 Kč bez DPH. Podle našich záznámů Vaše firma, bohužel, tohoto obratu nedosáhla. Pokud naše záznamy nejsou podle Vás správné, kontaktujte prosím svého obchodníka.
Jde totiž o to, že téměř přesně před rokem eD´system převzal zákazníky eXtrapointu a otevřeně se hovořilo o tom, že přebírá i záruku. To už tedy asi neplatí. Je však pravda, že firma eXtrapoint jako taková nezanikla, její IČ stále existuje, i když nyní je již v likvidaci. Dle zákona tu asi těžko najdeme něco špatného, naopak se může zdát, že eD´system je vlastně hodný, že za „cizí“ firmu drží vůbec nějakou záruku. Jenže ona to zas tak cizí firma nebyla, stačí se podívat, kdo je v obchodním rejstříku zapsán v obou společnostech. Trošku to dělá dojem, že takto chce eD´system potrestat ty, kteří z eXtrapointu nepřešli k nim, ale ke konkurenci. Snažili jsme sehnat vyjádření přímo od eD´system, ale jejich vedení je kdesi v zahraničí a přepojeni jsme byli jen na šéfa reklamací, který nám k tomu neřekl nic víc, než se dá zjistit na jejich webu.