Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k eD system všechny reklamace eXtrapoinu nevyřídí

Tak tento článek mi připadá velice štvavý a řekl bych přímo zaujatý. Mám snad pisatel něco společného s kunkurencí té firmy eD  ???  Čekal bych více vyvážený příspěvek

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Mikeov - me zase pripada, ze o problematice ED a Extrapointu nevite absolutne nic :-)

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Vyvazeny prispevek - pokud se jedna strana odmita o cele veci bavit ? Takhle to vypada jako solidni podraz na zakazniky. Firem, ktere z niceho nic byly (vcetne predstavenstva) nedostupne uz bylo dost...... a podvedeny zustava zakaznik, byvale predstavenstvo si vesele podnika s novou firmou. Holt dluhy a prusvihy zustaly s tou starou. Asi by to chtelo zakon jako v USA, kdy bankrotar nesmi 10 let podnikat.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

No já si myslím ,že každá mince má dvě strany tak uvidíme.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Ja presel ke konkurenci z toho duvodu, ze se eXtraPoint prestehoval v Brne z centra mesta uplne na vzdaleny okraj a ikdyz jsem s nim byl spokojeny, vzdalenost a nakonec i prechod pod jinou (me neznamou a subjektivne drazsi) firmu udelal v nasi spolupraci konecnou tecku.
Omezujici podminky uplatneni zaruky u eD´system povazuji za ne zcela korektni a podle me vlivem siliciho tlaku eD´system nakonec ustoupi - alespon v to doufam. Zakaznici si tohle pamatuji a je zcela bezne, ze maly zakaznik muze byt jednou velkym...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Aspoň to napsali přímo, bez nějakých vytáček, lepší narovinu než složitými kličkami dělat z lidí trubky. Co je na tom nelogické ? Když nenakupuješ a neděláš kšeft tak holt s reklamací budeš muset počkat. Je to prostě tvoje chyba, ty jsi si měl zboží kupovat u firem který nekrachujou. Možná má někdo pocit, že by snad ještě ze státní kasy se mělo někomu zaplatit za to, že firma zkrachovala jako to bylo v případě bank. Prostě kapitalizmus, blbě jsi si vybral dodavatele ? Tak máš prostě smůlu ala Monima.  

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Holt tady do toho nekdo nevidi.. jakze se tomu rika ? .. profesionalni placka :-D

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

no, rozhodně je tahle situace mnohem lepší, než co nastalo v rámci podivných machinácí Libra > AAC + (ted uz nevim kdo, snad Brave) > IT Planet
a tam jsme meli nakonec s reklamaci smůlu.. společnost je v likvidaci a nazdar..

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Problemy s reklamaci v ED mohu jen potvrdit. Reklamace zbozi zakoupeneho v ED je bezproblemu, ale reklamace zbozi zakoupeneho v eXtrapoint je problemove. Jiz potreti jsem reklamoval zakladni desku zakaznika. Pokazde trvala reklamace mesic. Pokazde prisla deska, ktera byla vadna (skoncila na POST, nefungoval jeden z DIMM slotu atp...). Domahal jsem se prava navraceni penez nebo vymeny za jiny produkt, ale marne. Udajne mame byt radi, ze vubec reklamace zanikle firmy vyrizuji. Navic pri odevzdani reklamovaneho zbozi na Brnenskou pobocku zbozi posilaji do Ostravy, kde maji reklamacni centrum. Na tom by neyblo nic zvlastni, jenze z niceho nic se jejich dopravni cas zvedl z 2-3 dnu Brno->Ostrava na dnu 10!! A samozrejme doba reklamace se pocita od prevzeti na reklamacnim oddeleni, ktere je v Ostrave... Takze suma sumarum vyrizeni reklmace z eXtrapointu trva mesic a pul, pokud clovek reklamovane zbozi na vlastni naklady nedopravi do Ostravy...
Pokud vsak vim, tak prevzeti eXtrapointu firmou EDCZ bylo znamo minimalne pul roku dopredu (znam jednoho z byvalych obchodniku firmy eXtrapoint) a kdyby mel eXtrapoint nejake financni potize a zkrachoval, tak mi neni jasne, jak by domlouval pul roku dopredu prevzeti a ctvrt roku pred krachem mohl kompletne prevzit firmu ELAP... !!

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Panové, podívejte se do OR, zjistite, že Extapoint a ED nebyly konkurencni fimy, maji de fakto shodne majitele a na konkurenci si jen hraly. Exptapoint, šel do kytek diky odchodu jednoho jedineho člověka,který firmu držel (tušim, že odešel k WD) a majitelum se přestalo vyplácet držet si firmy dvě a tak portfolio zákazníků převedli pod ED, s tím, že jim zachovali stukturu slev, obchodni podminky + veřejným slibem převzali záruky. Potud fakta. Teď zřejmě, nějaký "manager" usoudil, že reklamaci je moc a navrhl radikální krok. Proč ne v  segmetu distribuce zde defakto není konkurence a tak to zkusí. Právně je to zralé na žalobu za porušení veřejného slibu, koneckonců i za zvyhodňování věřitele a nejspíš i za porušení zákona o nakladaní s daty, předání databaze zákazníků třetí straně asi nebude úplně košer. Na závěr připoneňme, že ED'system povstal z popela "dobře prodané" firmy TH'system. Zkrátka jsme v ČR a majitele nikdo z jejich bohulibého "moštování" rušit nebude.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Jakozto cloveka, ktery v eD par let pracoval, me tohle chovani vubec neprekvapuje...

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

eD potrestalo krom lidi, kteri od nich odesli i ty, kteri u nich zustali (dejme tomu treba z duvodu spokojenosti s byvalym extraPointem), ale nedosahuji obratu 100k za 3 mesice (komentare typu, ze kdyz nekdo nedela obrat 100k za tri mesice si nechte :-) ) Zkusenost s timto novym napadem uz jsem take okusil, takze i me to uz donutilo zacit premyslet o zmene dodavatele. A uvazuji o tom cim dal vic pokud s tim neco neudelaji.
Pravni rad na tyhlety figle pamatuje paragrafem o zvyhodnovani veritele. Doufam, ze to cdr.cz nenecha usnout a to vyjadreni tech vychcanku z eD vymackne. Ze ustoupi tlaku moc neverim, protoze jak koukam, tak postizenych se tu moc neozvalo :-/

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Jako drobný odběratel jsem při reklamacích v býv. eXtraPointu několikrát využil připravené číslo v mobilu na poradenství ČOI tak, aby pěkně do ouška vysvětlili obchodnímu řediteli a pracovníkům na reklamacích, jak zavádějící a protizákonné jsou jejich reklamační podmínky... Nakonec to vždy pochopili a cuknuli, ale já již v době těchto reklamací pro jistotu nakupoval u konkurence... A k tomu jsem jim osobně odradil asi 15 drobných zákazníků...

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

trill : a co má ČOI, reklamace a velkoobchod společnýho ???
Nebo seš zase jeden z těch co nakupují ve velkoobchodě ale reklamace by chtěli jako v maloobchodě ?

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

s ED mam zkusenosti jen ty nejhorsi, alespon co se tyce reklamaci z extrapointu

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

zakazniku jsem odradil zatim pouze cca 10..

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Nez v ED tak radeji na stanku u pana Rakosnika s malym r, zaruka bude cca stejna pote co se retrospektivne nejaky magor managor z ED rozhodne ze dle obchodniho zakoniku zaruka do opusteni provozovny.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Hned jak skoncil Elap, kde jsem nakupoval celkem casto, jsem si (po zkusenostech z ProCou) dal pozor kde budu dal nakupovat. Par veci jeste z Extrapointu mam, ale jak z toho udelali EDS, tak jsem definitivne presel ke konkurenci. Tahanice o zaruky nemam zapotrebi a EDS mi k srdci nikdy neprirostl, uz kvuli tomu ze pod ne neprimo spadla ma v minulosti oblibena Agora.

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Zákon o ochraně spotřebitele 634/1992 Sb.
§ 14 Prodávající je povinen při ukončení činnosti v provozovně informovat živnostenský úřad o tom, kde lze vypořádat případné závazky.

Správný postup tedy je: zeptat se živnostenského úřadu, kdo přebral závazky. Pokud závazky přebral eD´system, pak musí vyřizovat VŠECHNY reklamace. Pokud závazky přebrala jiná firma, obraťte se na ni, eD´system to dělá jen z dobré vůle.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

To je dobrý téma pro ČOI. Bylo by zajímavé jejich vyjádření. Možná i F.ú. By se něčeho dobral.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Citovat zákon o ochraně spotřebitele v ED, Levi, Makru,........... to asi musíte někde jinde.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Bohužel, smutné na tom je, že odnesou hlavně drobní odběratelé. Když už nechci uznávat reklamace s tím, že firma nepřevzala všechny závazky - budiž. Ale hodit limit dle obratu je podle mě podraz. Buď všechno nebo nic.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

2 xb1 & Franklin & trilll: Panove, je potreba rozlisovat mezi Obcanskym a Obchodnim zakonnikem. Az si ujasnite to o voze a koze tak se vratte do diskuse. Dekuji. Nejde mi o eD nebo jiny velkace, ale o Vas. O ty ****** co nakupuji za ceny velkoobchodni, ale zbytek by radi jako na maloobchode. Placete na spatnem hrobe a dobre Vam tak.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Clanek stvavy neni, jen nastvani exodberatele.. :) Jako clovek podnikajici 12 let v IT uz jsem par krachu dodavatelu zazil. Kde me to osobne poskodilo,kdyz krachnulo H&J Computers a jejich zavazky prevzala nejaka prazska firma,mozna to byl Actebis,ale to uz bych kecal. Chvili jsem nakupoval vsemozne kde jsem mel registraci, dokonce i ve "velkoobchodu" TS Bohemia,az jsem se nakonec ustalil u ELAPU. Dodnes si pamatuju ze meli zvlastni pristup k novemu klientovi, dostal nejlepsi deal. skupinu a bylo pouze na nem, zda se v ni v nasledujicim obdobi udrzi.Nekolik let jsem u nich nakupoval, byl velmi spokojen, doba vyrizovani reklamaci byla VYNIKAJICI, temer vse se resilo behem 2-4 prac. dnu a jeste jsem jim na zaklade mych dobrych zkusenosti doporucil par drobnych zakazniku. Ja osobne nejsem zadny velkoodberatel, muj rocni obrat cini u dodavatelu max. 2mkc, coz na formu neni nic,ve srovnani s drobnoodberateli je to asi hodne.
Potom se zrejme majitel ELAPU rozhodl prodat firmu  prevzal ji POINT, drive znamy tusim jako KARMA (to uz mozna kecam). Od teto chvile se cela firma zacala totalne srat. Jednak odesla i cast zamestnancu (vc. meho dobreho kamarada z obchodniho), druhak o reklamacich skoda mluvit, mesic byla standartni doba,takze jsem to uz nevydrzel a i kdyz si osobne povazuju za trpeliveho cloveka, v momente jak se z toho stalo EDS, sel jsem uz totalne do prdele,k jinemu dodavateli. Kdosi tu psal ze schlamstnul i Agoru, coz byl v Brne muj nejoblibenejsi dodavatel (A&A). Asi to musi byt, ze se nektery firmy musi sezrat,aby ten, kdo nakonec "zvitezi" to domrdal na zaver (EDS).. :) Pravda, ja nepatrim mezi klienty pro ktery muzou obchodnici ztrhat telefonni linku, ale na zaklade mych referenci u takoveho dodavatele nakupuji i mi znami a pokud to clovek secte, par mkc rocne obrat udelaji. Zaryti fanousci EDS nemusi souhlasit,ale myslim ze se da logicky ocekavat ze pokud firma zavede tyto pravidla, ze se okruh zakazniku snizi, sice se jedna o zavazky exfirmy,ale duvera odberatele uz muze byt narusena.
Jeste by me na zaver zajimalo jak "kj" napsal ze ma clovek nakupovat zbozi u firem ktery nekrachujou. Ja v IT delam teprve 12 let a skutecne by me zajimalo dle ceho mam vybrat takoveho dodavatele, kdyz u nej pet let bez potizi odebiram a presto zkrachuje.. Mas na to nejakou zvlastni selekci ? Sem zvedav...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Trosku jsem to dojebal, nejprve to byla KARMA, potom se z toho stal POINT a jak prevzal ELAP, stal se z toho EXTRAPOINT. Ted uz by to melo byt chronologicky spravne.. :)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Jen tak pro zajimavost, kdo je Vas nejoblibenejsi velkoobchodni dodavatel? Pravda, soutez o distributora roku uz skoncila,ale ze zvedavosti.. Je to spis otazka pro obchodniky,takze sem nepiste takovy hnoje jako je TS Bohemia atd.... Klidne zacnu, ac jsem z Brna, u me je suverenne #1 dodavatel SWS a.s. ze Slusovic..

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Taky přidám jednu. Kdysi jsem nakupoval u Accra Computers. Docela dobrý, až jsem jednou potřeboval reklamovat. Dorazim do jejich prodejny a koukám misto Accra Computers najednou General Computers. Vejdu dovnitř, tam všechno stejný jako kdysi. Stejní ksichti, stejný uspořádání, jen ten nápis zmeněnej. Tak se ptám vlasáče u pokladny, co tam tak sedával už léta, že bych chtěl reklamovat už nevim co koupený před dvěma měsicéma tady na tom místě. Zklopil zrak a zamumlal, ze firma Accra se přestěhovala kamsi do pryč. Ještě jednou jsem se rozhlíd po tom starym známym místě a už mne tam nikdy neviděli. Až příště zas přemalujou štíty, já se divit nebudu.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Jiz asi pet let jednoznacne SWS.... Az tedy na ty reklamace. To zase v Levi maji vychytanejsi.....

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Já se musím eD' Systému zastat. Je pravda že můj obrat překročil onu 100tisícovou hranici, ale prozatím všechny mé reklamace zboží koupeného v eXtraPointu dopadly dobře (pro příklad místo 256MB Flash Disku, jsem dostal novou 512MB / místo 120GB disku jsem dostal novou 160GB), teď ještě čekám na dvě desky a tři procesory, tak uvidíme.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

jj, SWS. Ale pouze do doby, než dojde na reklamaci. To je opravdovej horror. Taky mají  ve zvyku posílat jetý zboží. Poslední dobou se mi líbí přístup ATC.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

ATC je dobrý, většinou žádný problém, ale reklamace občas trvají dlouho (hlavně ty, které se řeší opravou). SWS je na tom s reklamacema možná ještě o trochu hůř, ale jako dodavatel super, hlavně umí posílat zboží přímo k zákazníkovi... Pak nejsou špatný Techdata, ale ty mají zase horší výběr v síťařině (aspoň tak se mi to zdá, i když teď jim tam snad přibyl D-link, tak se to trochu lepší). A třeba EuroMedia Distribution (www.emdistribution.cz) je taky slušný dodavatel. Na neoriginální spotřebák bjprint.eu nebo printwell.cz.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

to trilll Jako drobný odběratel v tomto státě by sis měl první zjistit zákony. Jinak bys tady nemohl trousit takové nesmysly, jaké uvádíš. Nechápu, jak vůbec můžeš podnikat, když nerozeznáš Obchodní zákoník od Občanského. 
Tvůj blábol je naprostá mystifikace, ale věřím, že takových ?rádobypodnikatelů? zde ještě napíše více!
S ČOIkou strašit pracovníky reklamace a obchodní ředitele?..tak to já Tě tedy postraším Rumcajsem?..

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

A co takhle obchodník s výpočetní technikou, který třeba loni na konci roku přestal provozovat prodej výpočetní techniky anebo to utlumil na minimum - třeba má jinou převažující činnost - co ten? Loni, předloni i před tím prodával za dost, ale už neprodává? To je docela na mašli, když na většinu zboží bylo 24-36 měsíců......... :(((
 

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Co se týče dodavatelů, nejsem u jednoho, není to sice tak pohodlné, ale alespoň se nemusím rozčilovat, že někde něco není... Na nákup "běžných IT věcí" používám nejraději 100mega - rychle, pohodlně, záruky řešené úplně skvěle (alespoň u mne =) Na spotřebák a drobnosti se mi nejvíc osvědčila Lama (+Logo). U ED nakupuji taky, ale nemám to rád, ceny jsou dobré, ale přístup obchodníků, případný osobní odběr, nebo reklamace - to je utrpení...

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Když už se to tady nakouslo... Já preferuji SWS a Abacus. A s těmi reklamacemi v SWS se mi to nějak nezdá. Beru tam 2 roky a reklamace vždy ve lhůtě, většinou však dřív a pokud byla provedena výměna, tak za nový kus. Jen ty ceny mají u některých věcí vyšší než jinde, ale zase mají docela vychytanou logistiku, web přehlednej a docela velkej záběr co se týká rozmanitosti zboží.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

O reklamacich u eD bych vam mohl popsat nekolik stranek. Napr. pri vymene zakladni desky za novou mi prisel nejaky srot s ulomenym slotem a pocmaranekj fixou a jelikos jsem balik diky vitizenosti balik rozbalil ne ve ctvrtek kdyz prisel, ale az v pondeli tak mi znovu reklamaci neuznali. \\ pokousel jsem se vyreklamovat zbozi ktere podle meho prodejniho dokladu koncovemu zakaznikovi bylo v zaruce, ale podle nakupu u eD tyden po zaruce tak jsem samozrejme taky neuspel. ---> muj obrat nekolikrat presahoval hranici 100 a tak jsem se presunul k jinemu dodavateli ktery se chova jako skutecny velkoobchod

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pro všechny kdo se tak jako já nechce smířit s tvrzením pana manažééééra  reklamací Vlastimila Plesníka z eD system že firma  ExtraPoint je v likvidaci atd.... Prosím zaregistrujte se na e-mail: reklamaceeXtrapoint@centrum.cz Hodlám začít dávat dohromady seznam lidí, firem kterých se to týká a možná se dostanem k zajímavým číslům. Předem chci říct, že s fa: eXtraPoint i eD system jsem byl spokojen jak s prodejem tak s reklamacemi ale toto NEjednání je "trochu divné"  
 PS: SAMI NIC NEDOKÁŽETE , JEN POKUD SE SPOJÍME

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Tak jsem se dnes také pokoušel vyreklamovat u eD'systemu vypalovačku zakoupenou v eXtraPointu a ačkoliv jsem se nenechal jen tak odbýt, stejně mě stejně paní Hana P. setřela: "Dobry den,bohuzel musim trvat na svem.Pokud splnujete podminky,mate moznost si nechat pridelit AVZ." Jejich podmínky nesplňujeme, protože předěláváme nové prostory, paradoxně abychom mohli nabízet jejich zboží přes iDeal... Takže předchozí sliby (viz např. rozhovor s jejich obchodním ředitelem http://www.tt.cz/Documents/CB05.pdf nebo jejich tisková zpráva - http://www.edcz.cz/main.aspx?cls=Press# dole) nebyly splněny, jednalo se jen o marketingový tah eD'systemu. Přitom ještě když eXtraPoint fungoval, informoval jsem se u obou firem a bylo mi řečeno, že se jedná o firmy stejných majitelů a dojde ke SLOUČENÍ společností se zachováním závazků i kreditů. Proto jsme ještě dále nakupovali i u eXtraPointu ... Kdyby rovnou prohlásili, že eXtraPoint budou likvidovat a závazků se zříkají, tak bychom tam logicky již nic nenakupovali, bohužel eD' prostě lhalo. Teď jen doufám, že se nám nepokazí něco dražšího, protože alespoň za sebe můžu říct, že zákazníkovi bych vždy koupil novou věc, než abych vypadal jako lhář a lá firma eD'system.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Mám taky potíže, ale kašlu na ně nestojí mi za námahu raději v ušetřeném čase si lehnu do přírody.
 
From: Jaroslav Janouš [mailto:janous.j@centrum.cz] Sent: Thursday, June 14, 2007 9:37 AMTo: 'pschrom@edsystem.cz'Cc: 'vplesnik@celogis.cz'Subject: FW: reklamace
 
A ještě něco Vy sice nepřijdete o pouhých 1.297,70, ale o mnoho víc za mé nákupy.
Na rozdíl od Vás já svého zákazníka neztratím.
 
From: Jaroslav Janouš [mailto:janous.j@centrum.cz] Sent: Thursday, June 14, 2007 8:49 AMTo: 'pschrom@edsystem.cz'Cc: 'vplesnik@celogis.cz'Subject: FW: reklamace
 
Posílám všem kdo si to chtějí přečíst.
 
From: Jaroslav Janouš [mailto:janous.j@centrum.cz] Sent: Thursday, June 14, 2007 8:40 AMTo: 'Cajan, Jan'Subject: RE: reklamace
 
Tak ano já se, ale ke svému zákazníkovi zachovám lépe a vrátím mu peníze ze svého, ale u společnosti eD systém omezím své nákupy na minimum, protože se nejedná o dobrého dodavatele.
Vždy když mám od eD systém vystavený dobropis musím a to doslova prosit o jeho proplacení  i když já své závazky u vás platím hotově.
Tak úspěšné podnikání.
 
Janouš
 
 
From: Cajan, Jan [mailto:jcajan@celogis.cz] Sent: Thursday, June 14, 2007 8:26 AMTo: Jaroslav JanoušSubject: RE: reklamace
 
Statutara Extrapointu najdete ve vypisu z obchodniho rejstriku. Jinak firma Extrapoint je v LIKVIDACI a v ramci likvidace uspokojuje pozadavky na reklamace.
eD system Czech nabidl zakaznikum za definovanych podminek, ze na SVE naklady vyridi reklamace Extrapointu. Tzn. eD Czech neodpovida za reklamace Extrapointu, nekoupil firmu Extrapoint a tudiz neprevzal zavazky Extrapointu.
 
Bohuzel Vam nikdo tuto reklamaci jako neopravnenou nevyridi.
 
 
S pozdravemJan ČAJANasistent reklamací

 

tel: +420 597 444 304fax: +420 597 444 313icq: 434877419
jcajan@celogis.czwww.edsystem.cz
eD? system Czech, a.s.Novoveská 1262/95709 00  Ostrava - Mariánské HoryCzech Republic

 

From: Jaroslav Janouš [mailto:janous.j@centrum.cz] Sent: Thursday, June 14, 2007 8:18 AMTo: Cajan, JanSubject: RE: reklamace
 
Přeji hezký den.
 
Pane Cajan, omítám Vaší neoprávněnou výmluvu na řádné vyřízení reklamace.
Společnost eD systém Czech a.s. převzala společnost Extrapoint a.s. se všemi právy a závazky ohledně vyřizování reklamaci, vyřízení reklamace se rozumí včetně vrácení kupni ceny v případě třetí závady.
Napište prosím pod jakým číslem mohu zásilku vrátit jako nepřevzatou z důvodu neoprávněně vyřízené reklamace.
 
Děkuji Janouš
 
From: Cajan, Jan [mailto:jcajan@celogis.cz] Sent: Thursday, June 14, 2007 6:18 AMTo: oceany.czSubject: RE: reklamace
 
Dobry den pane Janous.
Jelikoz se jedna o reklamaci produktu zanikle firmy Extrapoint, nejsme schopni Vam vystavit dobropis.
 
S pozdravemJan ČAJANasistent reklamací

 

tel: +420 597 444 304fax: +420 597 444 313icq: 434877419
jcajan@celogis.czwww.edsystem.cz
eD? system Czech, a.s.Novoveská 1262/95709 00  Ostrava - Mariánské HoryCzech Republic

 

From: oceany.cz [mailto:info@oceany.cz] Sent: Wednesday, June 13, 2007 2:55 PMTo: Cajan, JanSubject: reklamace
 
Dobrý den,
 
Vámi vyřízenou reklamaci pod číslem 4570570842 zákazník nechce přijmout, neb se jedná o třetí závadu a požaduje vrácení peněz.
Napište, prosím Vaše vyjádření k tomuto vrácení peněz, ani já s tímto nesouhlasím a také trvám na vystavení dobropisu.
 
 

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Pan Plesník dostane na tlamu, to mu slibuju, Hajzl jeden. To si za klobouk nedá. Doufám, že se mu to za těch 500.- Kč vyplatí

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.