60 FPS je fajn na střílečky, ale i Far Cry 4 stejně pojede na 30 FPS
„Cinematický vzhled“, který měl být podle Ubisoftu důvodem ke zvolení 30 FPS pro Assassin's Creed Unity, nakonec potká i Far Cry 4. Přestože jen před pár dny zástupce společnosti hovořil o tom, že 60 FPS je dobrých pro střílečky, nyní ústy Alexe Hutchinsona potvrzuje, že i Far Cry 4 zůstane na polovině. Společnost si tak zjevně protiřečí - tedy za předpokladu, že nový titul neplánuje zaškatulkovat mezi tahové strategie, plošinovky, nebo jiný podobný žánr :-).
Údaj o použití kombinace 30 FPS na 1080p se týká Playstation 4; ohledně Xboxu One sice zatím žádné oficiální potvrzení nepřišlo. Samozřejmě nelze předpokládat, že by Xboxová verze běžela na vyšších FPS; předpokládáme, že hodnota zůstane totožná, jen rozlišení se možná posune na ~900p. Zástupce společnosti jen konstatoval, že na Xboxu hra „vypadá skvěle“ a bližší informace ke konzolovým i PC verzím hry budou odhalené ve velmi blízké budoucnosti.
Hutchinson ale tentokrát netvrdil, že by hra na 60 FPS vypadala divně, nebo že by za rozhodnutím stála snaha učinit hru „filmovější“ (minule jsme vysvětlili, proč toto považujeme za prázdný marketingový šplecht), ale narovinu konstatoval, že by dosažení vyšší snímkové frekvence znamenalo zjednodušení vizuální stránky jako například snížení počtu osob či událostí na scéně a další kompromisy. Na otázku, zda mezi verzí pro Xbox a Playstation bude vizuální rozdíl, připustil, že kdo bude počítat listy na stromech, třeba na něco narazí, ale přinejmenším jemu osobně se vizuální stránka obou verzí jeví jako totožná. O PC verzi zatím příliš informací není, a tak můžeme jen doufat, že desktopové verze hry se konzolový FPS limit v žádném ohledu negativně nedotkne.