Intel vybral nového šéfa marketingu, stál i za úspěchem Gillette Fusion
Před nástupem k Intelu pracoval Fund pro společnost Staples, která se zabývá maloobchodním prodejem kancelářských potřeb. V současnosti disponuje celosvětovou sítí prodejen (v Severní i Jižní Americe, Evropě - zastoupení najdete i v ČR, Austrálii i Asii). Na jejím úspěchu se Fund jako starší viceprezident globálního marketingu významně podílel.
Prošel ale i několik firem, jejichž produkty jsou všeobecně známější: Před kariérou ve Staples se zasloužil o vybudování pozice značky Gillette Fusion na celosvětovém trhu u společnosti Procter & Gamble. Právě to je považováno za jeho největší životní úspěch - ze všech značek, které v arzenálu P&G najdete, dosáhla Gillette Fusion miliardového obratu vůbec jako první (počítáno v amerických dolarech).
Opomenout nemůžeme ani management produktových značek společnosti Pepsi-Cola, který měl na starost před nástupem k drogistické korporaci.
U Intelu zasedne Steve Fund 2. června 2014 do křesla CMO (Chief Marketing Officer), na starosti bude mít kompletní řízení marketingu - strategií pro celosvětový marketing, správou značek či nastavením produktové strategie počínaje a spoluprácí s obchodními partnery, médii a globální komunikací konče.