Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k Nero 6.0.0.28 - co je nového?

2Radek: Stejne si nepomuzes, kdyz nepude vygenerovat primo SN, jednoduse (nebo sloziteji, to uz zalezi na tom) se odstrani cast kodu ktera to kontroluje.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Evžen:
Předpokládám že to bude více jak 10hod. práce.Myslím že nejen mne by zajímala časová náročnost překladu např. tohoto programu (všichni máme představu o jeho velikosti).Šlo by aspoň rámcově pár větami objasnit? Neptám se kvůli penězům,ty si každý kdo něco takového umí zaslouží, a cenu stejně určuje trh!

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

> 2Radek: Stejne si nepomuzes, kdyz nepude vygenerovat primo SN, jednoduse (nebo sloziteji, to uz zalezi na tom) se odstrani cast kodu ktera to kontroluje.
 
Pokud to bude poradne ochranene, tak ne....nebo jste snad uz videli crack na TweakXP (www.totalidea.com)? :-) Ja ne....nerikam, ze se casem neobjevi, ale bude to trvat - autor protectoru pouziteho v TweakXP (P. Cerven) je totiz zaroven autorem knihy Cracking a jak se proti nemu branit. To je kniha, kterou by si meli povinne precist vsichni programatori, kteri chteji napsat slusnou ochranu. Bohuzel, 95% SW spolecnosti pohled "z druhe strany" (=jak jejich "ochrany" vidi crackeri) nezajima.....:-(

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

K češtině pro NVE: Ještě ve verzi 2.0.1.9 bylo počeštěné i uživatelské rozhraní. Tak nechápu proč to do novějších verzí nezahrnujou. Dříve měl počešťovací soubor 1,33MB a dnes 218kB.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

RADKU,
Mas pravdu, ze na Tweak XP neni crack (zatim) ovsem existuje cosi (crack), co prodlouzi zkusebni dobu zase na 28 dni. Dle meho je to stejne ucinne jako crack.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Plně souhlasím s Evženem a dík za tvoje češtiny. Každý Nero má seriové číslo. Mrkněte se do "registrů" Nera. Verzi 6 nepoužívám, 5.5 se mně líbí víc, a serial z bundled šel vrazit přímo v instalaci Nera "vložte seriové číslo". Tato vlastnost se mně hodila třeba při formátu, nemusel jsem tam dávat CD, restart atd...upgrade.....

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Nevím, co tady pořád řešíte, funkční čísla jsou již několik hodin bez problémů na netu k sehnání!
A mimochodem, funkční číslo je vždy lepší než jakýkoliv crack.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

To, že na Tweak XP neexistuje crack je holej nesmysl! Stejná blbost je i to, že na nový Nero ještě nejsou čísla na netu (na Nero 6.0.0.28 byl na netu crack,keygen nebo patch jak chcete už včera). Toto může napsat pouze člověk, který o warezu neví vůbec nic! Vy nevíte jak vypadá skutečný svět warezu. Není nic zvláštního, když seženete crack dřív než samotný program. Stačí vědět, kde hledat. Neříkám, že je to v pořádku, ale tak to je a bohužel bude.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

No tak sorry, a asi kde ho mám vzít, no?
 

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Na Aheadu už je verze NERO 6300 !!

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Možná si někteří vzpomenete, že jsem před časem hořekoval nad chybou, díky které jsem si zničil několik DVD médií. Prostě když jsem si zkusil vypálit DVD video získané z DVD Shrinku na DVD+RW, bylo vše v pohodě a médium šlo přehrát i ve stolním DVD přehrávači. Pak jsem si "obraz DVD" uložil volbou "File-Save As...", že si ho na finální DVD-R nahraji až druhý den po jeho zakoupení. Druhý den jsem nahrál do NERA uložený soubor pomocí "File-Open..." a vypálil DVD. Vznikl pivní tácek, který šel přehrát pouze v PC a stolní DVD ho zarputile odmítalo. Myslel jsem, že to je médiem a stejným způsobem jsem "zničil" několik dalších médií různých značek. Nakonec jsem prohledal web a zjistil, že podobné zkušenosti má i několik dalších lidí a z logu NERA jsem vysledoval, že problém je v tom, že při pálení ze zálohy NERO nespustí setřídění souborů (jeden ze souborů (teď si nevzpomenu který) musí být vypálen jako první), protože mylně předpokládá, že už jsou setříděné. No ať to neprotahuji. V NERU 6.0.0.28 se mi to zatím jeví jako opravené.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Vcera vyslo toto:
Ahead.Nero.Burning.ROM.v6.0.0.28.Ultra.Edition.Incl.Keygen-ORiON
Ahead.NeroMediaPlayer.v1.4.0.14.Incl.Keygen-ORiON
Ahead.NeroMix.v1.4.0.14.Incl.Keygen-ORiON
Ahead.NeroVision.Express.v2.0.1.15.Incl.Keygen-ORiON
 
Jestli tady nekdo tvrdi takove blaboly, ze na neco neexistuje serial, tak potrebuje propleskat, nalepit na xicht label "LAMER" a shodit z mostu za hysterickeho pokriku: "At zije BSA!, huraaaa!"...
Dost dobre jsem se bavil, kdyz SSG crackli Dongle klic pro Canopus ProCoder o 5 tydnu drive, nez prisel tenhle prog do distribuce v USA... jinak klice pro Nero jsou genericke od 6.x.x.x, pouze se blacklistuji leaknuta cisla, pravdepodobnost expirace cisla z keygenu je prakticky vyloucena, pokud nemate opravdu extra velkou smulu...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

______ má pravdu, ta adresa dole patří mezi ty "ty ne nejrychlejší" , ale celej problém je ve třech věcech:
1) Když vezmu poměr, kolik stojí PC (nemyslím TOP), a kolik softík- některé stojí stejně jako Win XP , ale "XP" maj podporu snad 5 let +upgrade Dx, Wmp atd......a některej ne moc funkční soft 1 rok...
2) Konkrétně mám legální XP, ale jelikož dělám se systémem "prasárny" tak je často potřeba udělat tzv.čistou hlavu (formát). Abych se nemusel Mi..softu doprošovat o aktivaci svých legálních XP, tak si radši cracknu...Opět máte dole napsaní pravdu. Legální uživatel je nasr... a ten kdo je "pošteluje" smích.
3) Teď můj soukromý názor: Až to někdy nepůjde cracknout, tak si hold koupím to, na co jsem zvyklej. A zvyklej jsem na soft, kterej používám, některej legální, druhej ..... Takže když něco nemůžu vyzkoušet "full" tak to z mýho PC zmizí a používám opět "full". Ty různé těžko "cracknuté" ochrany jsou na jednu stranu pro autora výtězství teď - třeba si to někdo přece koupí, ale jestli jsou ideální cestou k vítězství, to si nejsem plně jistej.Jak píšete dole o TweakXP- zkoušel jsem různý, pak jsem používal ten, kterej šel "poštelovat" a kdybych si někdy nějakej koupil, tak ten na kterej jsem si zvyknul..ne TXP..
U těch Woken- bejt jiný, stejně dobrý na hry a uživatelské rozhraní (Linux uznávám, ale na hry není) , tak si rozhodně koupím jinej produkt bez tý posr....aktivace. Akorát mně, legálnímu uživateli přidává práci viz. výše..
A teď k Neru: Ahead dodává k mnoha palírnám bundled verzi. Takže s koupí vypalky si pomůže i Ahead. Proto si myslím, že ty ochrany proti cracku nebere Ahead tak vážně, je spokojenej, kšefty má, tak proč by "tak moc dělal problémy"...Jinak Nero je super, ale stará verze 5.5 se mně líbila víc, proto 6 ani nepoužívám.
 
Je fakt, že spoustu upgrade je obecně pár volovin a hlavně změna cracku, aby to nešlo, - teď nemyslím zrovna Ahead, ale obecně....

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

> To, že na Tweak XP neexistuje crack je holej nesmysl!
Jedine, co zatim existuje je tzv. registry patcher, ktery nedela nic jineho, nez ze vymaze z registru zaznam o poctu spusteni TweakXP (cimz se docili toho, ze ma clovek znovu 30 zkusebnich spusteni). To NENI, opakuji NENI crack!!! A mimochodem, o warezu vim svoje. :-)
>Jestli tady nekdo tvrdi takove blaboly, ze na neco neexistuje serial, tak potrebuje propleskat, nalepit na xicht label "LAMER" a shodit z mostu za hysterickeho pokriku: "At zije BSA!, huraaaa!"...
Ale samozrejme, ze existuje. Ale je vzdy jen otazka casu, jak dlouho autorum trva blacklistnout ten serial, ktery si nechal nejaky blbecek ukradnout, nebo ho rozdaval na vsechny strany. V pripade shareware aplikaci sirenych Internetem je to vetsinou otazka hodin/dni. Za par dni uz nesezenes na Internetu (krome peer2peer siti) puvodni verzi a v nove ti je serial k nicemu. A navic - dobre napsana aplikace NEJDE cracknout bez alespon jednoho spravneho serioveho klice,nebo bez pripojeneho HW klice(v pripade ochrany HW klicem).

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

... no tak konecne se tady zacalo probirat neco uzitecneho :-) --- Uz i ty Evzene ???

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

No hele, některý příspěvky na "linky" zmizeli.......Jak říkaj pravidla: Žádný warez...Ale skoro každej tam je pečenej-vařenej....

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Lamer má pravdu!!!

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Umi Nero 6 SVCD bez kupovani kodeku?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Nová verze také kontroluje sériové číslo, jestli nepochází z internetu.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Tak co? Kdy už napíšete, že vyšlo Nero 6.3.0.0? Já už ho používám od pátku (12.12.) a tady ještě ani zmíňka :(

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

>Je nejaky funkcny rozdiel medzi Nero 6 OEM a Nero 6 Ultra Edition???????
Je. OEM je proste normalni verze pouzitelna s jakoukoliv vypalovackou. Dalsi verze, se kterou se muzes setkat je seriove cislo pro konkretniho vyrobce vypalovacky (napr. to cislo funguje jen pro vypalovacky Teac).A pak je Ultra Edition, ktera (co si pamatuju) umi navic minimalne toto:
 
1) Pouzit vice vypalovacek najednou (tj. vypalujete CDcko treba na 3 vypalovackach naraz, setri se tim cas, kdyz delate hodne kopii jednoho CD). Pro normalniho smrtelnika k nicemu.
2) Ultra Edition ma licencovany vsechny audio pluginy (MP3Pro, AAC,...)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Záleží na prodejci,ve velkoobchodě je za cca 112,-Kč  s DPH. (Zatím ještě 5%) Pokud to někde na krámě prodávají za 300,- Kč, tak mají veeeeelice slušnou marži. Zajímavé ovšem je, že verze, která je funkční pouze s konkrétní vypalovačkou je o 60,-Kč dražší..

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Zdravim. Netušíte někdo proč nefunguje přidání další sesion v neru 5.5.x.x na neuzavřenou sesion na RW vypálenou v neru 6.x.x.x.???Hlásí to neočekávaný formát dat a pochopitelně to data nenačte.Předem dík Dub.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Konecne odstavili vsechny nelegalni seriova cisla. Pekny programatorsky pocin, klobou dolu, to se ani MS tak nedari.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

s tim ser.číslem je to pravda. Bundlované verze ho mají uloženo v souboru nbdy5.stp (někde v adresáři Nero/nero/nero)  Pokud tento soubor existuje, Nero se vás při instaalci na nic neptá. Když ho smažete, můžete použít jakékoliv jiné číslo ....

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Evzen : V tom se naprosto shodneme,ale na CDR se to přece jaksi nenosí.Jen se tu někdo naprosto nekonkrétně zmíní o něčem co by mohlo smrdět warezem a už ho pálkují "ty ty ty".

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Nebud naiva - jak dlouho myslis, ze jim to asi vydrzi, nez to nekdo crackne?!
 
Jinak redakci cdr.cz: uvadet velikosti souboru (konkretne napr. na strance s Nerem) v tzv. "malych" megabytech (tj. 10MB je podle Vas 10 000 000 B nikoli 10 485 760 B) je priserna uchylarna! Stejne jako zavadeni jednotek MiB a podobnych zhovadilosti!

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Čeština pro NeroVision
Nefunguje mi oficiální čeština pro NeroVision. Pomocí   NVE201_15csy.exe se sice instaluje soubor neroCsy.txt (35kb z 25/11) do adresáře ...Program Files/ahead/NeroVision/NeroFiles  ale po nastavení lokalizace v programu  (configure/locale/Czech) a restartu jede opět v eng!!! Nechybí tam ještě něco? Chodí to někomu? Díky Mirek.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pro Petra: jak víš, že nefugují starší sériová čísla, tys to snad zkoušel? Nikde se o tom totiž nepíše!

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Nefungujou starý čísla. Vyzkoušej a uvidíš Taky jsem si ho aktivně nainstaloval, protože mám potíže s uzavíráním DAO u DVD video a nechodilo to bez nové registrace. Naštěstí jde NERO po UP DATU i DOWN DATOVAT! :-)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

NeroVision-taky nejde čeština, problém několika verzí?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

A co Evžen, šikula, nepřeložil by??? 

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

pořád se tu bavíte o seriových číslech a crackech , ale jsme doufám všichni v diskuzi k Neru , nestálo by za to si Nero přeci jenom koupit ? 250,-Kč zas není tak moc a nemusíte čísla hledat někde na netu ale jen hledat nové aktualizace , co vy na to :-)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

To Evzen: Evidentne jsi to nepochopil. Záloha nebyl image, ale "popis image" (*.nrd). Nevím jak to líp nazvat. Prostě máš soubory, ty nahážeš do adresáře VIDEO_TS a pálíš a je to OK. Pokud ale místo pálení si uložíš "disk.nrd" a druhý den pálíš z této uložené zálohy, tak byl problém. S image disku to nemá nic společného.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Martin: Bohuzial existuje aj cista Express verzia. Sam som mal tu "cest" sa s nou stretnut.... :-(

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Demerzel: Uznavam, ze "male" jednotky v informatice (tj. mocniny deseti) nejsou to prave liskovooriskove :), ale zase zavest "i" varianty se mi zda vzhledem k systemu SI logicke.

A k tem cislum: nechci tady rozpoutavat flame, ale jen si vemte, jak se velkym firmam nedari naprogramovat napr. aktivace (posledni fiasco Symantecu v produktech 2004, ostatne i MS). Pokud nekdo nekdy zkousel neco podobneho naprogramovat, musi uznat, ze je to skutecne orisek a ze jsou fakt dobri u Ahead. Cetl jsem na tema aktivace z pohledu programatora pekny clanek, nemuzu si vzpomenout kde, ale bylo zajimave, jak se postupne v diskuzi dostali k nazoru, ze to vlastne ani poradne nejde, coz me nepotesilo. :(

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Jaj, jen bych se chtel zeptat, kdyz tady ctu o Nero Express atd. Uprednostnujete tady "klasicke programy", nebo "aplikace s wizardy a vlastnim skinem". Na to by byla zajimava anketa. :)

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

K tem seriovym cislum a spolecnostem Microsoft a Symantec: Jsou to americke firmy (pokud vim) a ty maji (pokud se nemylim) zakonem zakazano exportovat produkty obsahujici asymetricke sifrovani (minimalne u algoritmu RSA tomu tak je). A generator klicu na cokoliv, co je zalozene na symetrickem algoritmu je VZDY jen otazka casu...:-). Viz Microsoft a jejich aktivace Office XP nebo Windows XP. Kdyz se v aktivaci navic objevi chyba, je to prusvih a jediny, kdo na to doplati, je poctivy uzivatel, ktery si to koupil.....
Stejne tak je otazka casu, kdy se objevi keygen na verzi 6.0.0.28.....typoval bych dnes/zitra, nejdele pozitri. Do konce tydne bude rozsireny po Intenetu......
V soucasne dobe je to boj s vetrnymi mlyny a dokud nebudou Ahead a ostatni firmy pouzivat v klicich asymetricke sifrovani a poradny protector (napr. SVKP, ne zadny AsProtect, AsPack, nebo Armadillo), bude se Nero (a ostatni programy) krast vesele dal....

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Zajímalo by mne, zda-li je možný přechod na novou verzi NERA za cenu upgrade. Psalo se o této možnosti při přípravě nové verze. Vlastním 3x verzi 5.x, jednu k vypalovačce, jednu jsem si koupil - mám fakturu i licenční číslo a další verzi nera jsem dostal k notebooku ASUS L5800C. Na šestkovou verzi bych chtěl už jen upgradovat. Je tato možnost někde nabízena? 

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Stranky o Neru jsou pekne ( http://www.cdr.cz/?software/nero_-_burning_rom/index.html) , ale ztracim prehled ve vsech tech Nero-addonech. Nemohl by nekdo udelat jednoduchou tabulku NAZEV - Popis (k cemu je to dobry) /nejlepe i s linkem na posledni verzi/?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

...nevite jestli a kdyz tak i kde, se da koupit  OEM Nero 6 Record  ... nazel jsem  akorat   OEM Nero6 Express za 181,-  ,  ale to neni  to pravy orechovy

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Andrew: Nero se dá přepínat mezi zobrazením Exprees a Record (jak jsi to označil). Je to stále jedna a ta samá aplikace. Nevím o tom, že by Express byla samotná aplikace bez možnosti přepnout do klasického zobrazení.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

martin: Už jsem se setkal u některých levnějších vypalovaček s Nerem, které mělo jenom Express, tak to asi půjde.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

to Petr:    ...ja si myslim(pro me nejlepsi),  ze  zpusob  jak to ma NERO  (NeroRecord a v nem je i wizzard  Nero Express)   je nejlepsi .....  takze  clovek,  kterej  ten  soft nezna  se  bude ze zacatku pohybovat  v Expressu  a  az se rozkouka a ziska zkusenosti  tak  prejde na Nero Record .....   

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

JaSom: Neexistuje zadna "ciste Express verze", vsechno se to lisi jen pouzitym seriovym cislem. Jinak receno, existuji seriova cisla, ktera zprovozni jen Nero Express.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Petr: Já mám rozhodně radši "velké" Nero a ty wizardové udělátka přímo nesnáším. Je to možná dobré pro začátečníky, ale když už člověk ví co ty všechny "tajemné" skratky znamenají, tak je wizard o ničem.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

...no  dal jsem  dotazna CC,  jestli jsou schopni sehnat OEM NERO 6  ...a odpoved byla : .....neexistuje nero 6.0 oem   .....   ...tady http://www.cybex.cz/Produkt.aspx?Type=S&Shortcut=OEM-NERO6  se da koupit  OEM Nero 6 Express  za 180,-

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Andrew:
Jde o to, co si ktery Kefalin v ktere SW firme predstavuje pod takym pojmom "OEM". V pripade Nera si prilis casto lide pletou "OEM" a "bundled" verzi.
V CC prodavali OEM Nero 5.5, coz byla verze, pouzitelna s JAKOUKOLIV vypalovackou a troufam si tvrdit, ze o takoveto verzi se bavili i v pripade Nero 6. Protoze ty ses jich ptal na Nero, nikoliv na Nero Express. To jsou - obchodne - dve ruzne veci! A ten link na Cybex ukazuje prave tu DRUHOU vec...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Radek:
Branit se kdovijakymi ochranami je totiz naprosto k nicemu... podobne jako u hudebnich CD... cesta k nekradeni SW je predevsim ve vychove lidi k lepsi moralce (coz SW firmy neovlivni) a potom v nabizeni SW za rozumne ceny a nabizeni SLUZEB k tomu SW (viz napr. SW 602).

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

BTW, keygen od ORiON uz vysel ;-P

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

...ale generuje jen OEM cisla... ;-P

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

..je to  divny  vsude  to NERO ma  22,89MB  jen na CDR  jsou   dva instalacni baliky s ruznou velikosti a to 24.04 MB a 27,36MB  .... http://www.filemirrors.com/search.src?file=nero60028.exe&getright=1&... ...no nevim  jestli je dobrej napada toto:  ......můžete si je stáhnout od nás. Kdo nemá zájem, může použít oficiální stránky (tam sice o této verzi v tuto chvíli ještě nepíší, ale stahovat od nich opravdu budete tyto nové), nebo ftp Ahead.......

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Andrew: Ugh, nechápu, jak jsi přišel na ty dvě velikosti, ale když si nechám stahovat to Nero od nás, tak IE začne ukazovat 22,3 MB a když si ho nechám sosnout například z ftp.nero.com, tak IE taky ukazuje 22,3 MB...
Aha, už to vidím, oni nás na tom FileMirrors také mají a mají tam tyhle dvě velikosti. Ale když se podíváš, kam to vede, tak to obojí vede na stejný soubor a asi je blbost, aby jeden soubor měl dvě velikosti, ne? No a sosneš-li to tím přímým odkazem otamtud, tak ti IE taky bude ukazovat velikost 22,3 MB. Asi to maj naky rozbity :)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Je nejaky funkcny rozdiel medzi Nero 6 OEM a Nero 6 Ultra Edition???????

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Radek:
Jses si jistej, ze Ultra Edition ma automaticky licencovany i mp3PRO?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Lamer:
Co uz i ja? Kdybych nesledoval warez, vim o pocitacich a programech ani ne desetinu toho, co vim. Je to hybna sila pokroku, at kdo chce nebo nechce. Ale ze to sleduju jaksi zdaleka neznamena, ze to POUZIVAM, zeano...
Ze vim o tom, jaka zverstva se deji vsude okolo nas (v policii, v politice, ...), neznamena, ze se jich taky ucastnim.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Lamer: Nejde o to, že se to nosí, nebo nenosí, ale prostě v pravidlech je jasně uvedeno, že žádný warez. Takže takovou "teoretickou" diskuzi na téma warezu, kterou tu teď předvádíte, tu ještě necháme, ale jakmile sem někdo dává sériová čísla, odkazy na cracky a podobné věci, tak to prostě nemilosrdně mažeme.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Tato diskuze je nyní společná i pro článek Zbytek češtin pro Nero 6.0.0.28.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Cestina pro NeroVision:
To, co nainstalujete (NeroCsy.txt), NENI cestina pro program NeroVision, to jsou jen pocestene hlasky do logu! Je to stejny soubor jako v cestine pro Nero Burning ROM.
Prostym srovnanim velikosti instalatoru ceskeho jazykoveho balicku a jakehokoliv jineho jazyka (treba nemciny), je na prvni pohled jasne, ze 'neco' chybi... A chybi prave pocesteni uzivatelskeho rozhrani.
Stejne tomu bylo i u predchozi verze... Ahead proste dodava lokalizaci, ktera je uplne na prd...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Njn, tak to tam holt asi budu muset pripsat. :-(

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Kely:
Ale treba i prelozil, ale... co za to? ;-P Uz jsem jinde psal, ze realnou cenu za preklad vcetne engineeringu a testovani bych videl okolo 8-10 tisic Kc...

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Choze:
Jen pro upresneni - za tech 250 Kc dostanes jen uz zminovanou "bundled" verzi, ktera funguje jen s jednim typem mechanik (Teac, LiteOn, apod.). S jinou mechanikou to nerozjedes.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Pavel:
Podobne je na tom MNOHO jinych jazyku, jen se podivej na velikosti instalacnich baliku na ftp://ftp2.ahead.de/languages... Bud prekladatele nedodali aktualizace pro nove verze, nebo to v Aheadu nekde zku*vili...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

BTW, ja bych rekl, ze skutecna chyba je ovsem v tom, ze soubory v image nejsou spravne setridene! Image je image a zadny vypalovaci program uz s obsahem nema co delat, jen ho vypalit PRESNE tak, jak je...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Tato diskuze je nyní společná i pro článek Nero 6.0.0.28 - co je nového?.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

to Evžen: Co se týče ceny 300 Kč máš pravdu a co se týče omezení na mechaniky, nemáš pravdu. To, co prodávají velkoprodejci je verse, která funguje na všech mechanikách. Zkus třeba ATComputers či 100mega. Ty co jsou vázané na mechaniku, jsou bez serial number, kdežto tyhle seriové číslo mají. Osobně vyzkoušené.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Lord Helma:
Jen pro upresneni - VSECHNY verze potrebuji (a maji) seriove cislo.
Jinak, ze to prodejci prodavaji s cimkoliv (nebo i bez HW), jeste neznamena, ze to neni poruseni licence k uziti. OEM verze je vazana na HW a smi byt pouzita jen s tim HW.

Kolbiš:
Podle tveho popisu, ze sis ulozil "obraz DVD", jsem pochopil, ze sis ulozil image. Kdybys napsal rovnou, ze sis ulozil pouze kompilaci, bylo by to jasne hned.

Pišta:
Tato moznost samozrejme je, viz http://upgrade.nero6.com/en/index.php. Pokud mas PLNOU (tedy ne bundled nebo OEM) verzi, zakoupenou po 1.kvetnu 2003, mas narok na bezplatny upgrade. Informace o placenem upgrade najdes tamtez.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Zdravím.
Mám dotaz.I když mám počeštěné celé NERO,tak třeba Vision Expres 2 je pořád v angličtině...Přitom mám nainstalované všechny balíčky s českou lokalizací ???Netušite kde je chyba ???

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

To Evžen: mám versi, která je full a nemá seriové číslo a jede jen s určitou vypalovačkou. To dodává přímo výrobce mechaniky spolu vypalovačkou, je fakt, že je to tak 2 roky dozadu :-(

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

milennium: Víme a ty když si přečteš příspěvky o něco níže, tak budeš vědět taky :)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Lord Helma:
Znovu opakuji: __KAZDA__ verze Nera __MA__ seriove cislo. Ze ho nezadavas, neznamena, ze tam neni. Vic ti k tomu nemam co rict. Vrat se, az pochopis. Sorry.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Víme, taháme a vystavíme v pondělí.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Na takove veci jsou urcena auditoria, ne diskuse ke starym clankum...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

pissis: Příspěvek byl smazán. Zde není žádné WAREZ hnízdo. S takovými dotazy se obrať JINAM!

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

LuckyLuck: Příspěvek byl smazán. Asi jsi si spletl diskuzi. Takové otázky si piš někam jinam! Viz odpověď pro pissis.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

LuckyLuck: Odpovím prostě: NORMÁLNÍ JE NEKRÁST! Tedy ti doporučuji si ho koupit. Opravdu není drahé.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Prosím potřebovala bych seriové číslo kNero-6.6.1.15c_wch.díky:))

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

>> Michaelka:
Najdeš ho v registru:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Ahead\Nero - Burning Rom\Info

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.