Tak G90 mit SM5.0 rozhodne nebude, protoze bude vychazet z G8x. Bude to zalezitost G100, ktera bude mit prepracovanou architekturu a vyjde nekde v pulce pristiho roku.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
aTan (neověřeno) https://diit.cz
14. 3. 2007 - 11:46https://diit.cz/clanek/nvidia-sdk-10-a-shader-model-50/diskuseTak G90 mit SM5.0 rozhodne nebude, protoze bude vychazet z G8x. Bude to zalezitost G100, ktera bude mit prepracovanou architekturu a vyjde nekde v pulce pristiho roku.https://diit.cz/clanek/nvidia-sdk-10-a-shader-model-50/diskuse#comment-323632
+
Naco vymyslaju tolko shader modelov ked este ani nenasli uplne vyuzitie tie starsie ,No a som zvedavy kedy naozaj vyjdu 9-tkove rady GeForce.-a hlavne aky budu mat vykon, respektive KOLKO ZOZERU :-)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Igor Gorusa https://diit.cz/profil/igor
14. 3. 2007 - 11:50https://diit.cz/clanek/nvidia-sdk-10-a-shader-model-50/diskuseNaco vymyslaju tolko shader modelov ked este ani nenasli uplne vyuzitie tie starsie ,No a som zvedavy kedy naozaj vyjdu 9-tkove rady GeForce.-a hlavne aky budu mat vykon, respektive KOLKO ZOZERU :-) https://diit.cz/clanek/nvidia-sdk-10-a-shader-model-50/diskuse#comment-323634
+
Budu Vás muset zklamat. Toto jsou "nVidiácké" profily pod OpenGL, které jsou svými schopnostmi podobné se Shader Modelem 4.0. Ten je zas pod DirectX a jeho tvůrcem je velikán M$ :-) (viz dokumentace k Cg Toolkit)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Pjoootr (neověřeno) https://diit.cz
14. 3. 2007 - 12:05https://diit.cz/clanek/nvidia-sdk-10-a-shader-model-50/diskuseBudu Vás muset zklamat. Toto jsou "nVidiácké" profily pod OpenGL, které jsou svými schopnostmi podobné se Shader Modelem 4.0. Ten je zas pod DirectX a jeho tvůrcem je velikán M$ :-) (viz dokumentace k Cg Toolkit)https://diit.cz/clanek/nvidia-sdk-10-a-shader-model-50/diskuse#comment-323636
+
aTan: G100 by měla být DX11 kompatibilní. Těžko říct, jaký název dá nakonec MS SM pro DX10.1, v podstatě je jedno, jestli se tomu bude říkat SM4.0a nebo SM4.1 nebo SM5.0, ale G90 by ho už měla podporovat (ostatně některé z technologií, které odlišují DX10.1 od DX10, už současné čipy podporují - a tím nemyslím jen G80), takže je reálné, že DX10.1 kompatibilní hardware bude na trhu dlouho před G100 (nVidia G100. Ne Matrox G100... pro rejpaly :-) ).
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
no-X (neověřeno) https://diit.cz
14. 3. 2007 - 12:42https://diit.cz/clanek/nvidia-sdk-10-a-shader-model-50/diskuseaTan: G100 by měla být DX11 kompatibilní. Těžko říct, jaký název dá nakonec MS SM pro DX10.1, v podstatě je jedno, jestli se tomu bude říkat SM4.0a nebo SM4.1 nebo SM5.0, ale G90 by ho už měla podporovat (ostatně některé z technologií, které odlišují DX10.1 od DX10, už současné čipy podporují - a tím nemyslím jen G80), takže je reálné, že DX10.1 kompatibilní hardware bude na trhu dlouho před G100 (nVidia G100. Ne Matrox G100... pro rejpaly :-) ).https://diit.cz/clanek/nvidia-sdk-10-a-shader-model-50/diskuse#comment-323643
+
Mně jen přijde podivné, že by:
a) SM 5 přišel po 4kové verzi tak rychle a
b) byl obsažen v minoritní verzi DX, tj. 10.1.
Zde na cdr, jsem se dočetl, že DX 10.1 přináší:
1) Zlepšený přístup k shaderům, zejména lepší kontrola při práci s multi-sample antialiasingem.
2) Možnost vytvářet vlastní downsamplovací filtry.
3) Vylepšení dozná i FP Blending, Shadow Filtering.
4) Obecně mají být DirectX 10.1 lépe optimalizovány pro chod na víceprocesorových systémech. Sníží se počet potřebných volání API pro tvorbu a renderování při počítání odrazů a lomů. Změn dozná Cube Mapping, s nímž půjde rychleji pracovat za přispění indexovacích polí.
5) 32bit FP filtrování (oproti 16bit u DX 9/10)
...
Nejsem odborník na tuto problematiku, ale z výše uvedených vlastností mi přijde, že se Shader Model nemění, jde jen o další vychytávky. Mám pravdu? (otázka pro zasvěcené)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Tykvik (neověřeno) https://diit.cz
14. 3. 2007 - 18:37https://diit.cz/clanek/nvidia-sdk-10-a-shader-model-50/diskuseMně jen přijde podivné, že by:
a) SM 5 přišel po 4kové verzi tak rychle a
b) byl obsažen v minoritní verzi DX, tj. 10.1.
Zde na cdr, jsem se dočetl, že DX 10.1 přináší:
1) Zlepšený přístup k shaderům, zejména lepší kontrola při práci s multi-sample antialiasingem.
2) Možnost vytvářet vlastní downsamplovací filtry.
3) Vylepšení dozná i FP Blending, Shadow Filtering.
4) Obecně mají být DirectX 10.1 lépe optimalizovány pro chod na víceprocesorových systémech. Sníží se počet potřebných volání API pro tvorbu a renderování při počítání odrazů a lomů. Změn dozná Cube Mapping, s nímž půjde rychleji pracovat za přispění indexovacích polí.
5) 32bit FP filtrování (oproti 16bit u DX 9/10)
...
Nejsem odborník na tuto problematiku, ale z výše uvedených vlastností mi přijde, že se Shader Model nemění, jde jen o další vychytávky. Mám pravdu? (otázka pro zasvěcené)https://diit.cz/clanek/nvidia-sdk-10-a-shader-model-50/diskuse#comment-323724
+
Diskuse k nVidia SDK 10 a Shader Model 5.0https://diit.cz/clanek/nvidia-sdk-10-a-shader-model-50/diskusehttps://diit.cz/sites/default/files/diit-logo.png
Tak G90 mit SM5.0 rozhodne nebude, protoze bude vychazet z G8x. Bude to zalezitost G100, ktera bude mit prepracovanou architekturu a vyjde nekde v pulce pristiho roku.
Naco vymyslaju tolko shader modelov ked este ani nenasli uplne vyuzitie tie starsie ,No a som zvedavy kedy naozaj vyjdu 9-tkove rady GeForce.-a hlavne aky budu mat vykon, respektive KOLKO ZOZERU :-)
Budu Vás muset zklamat. Toto jsou "nVidiácké" profily pod OpenGL, které jsou svými schopnostmi podobné se Shader Modelem 4.0. Ten je zas pod DirectX a jeho tvůrcem je velikán M$ :-) (viz dokumentace k Cg Toolkit)
aTan: G100 by měla být DX11 kompatibilní. Těžko říct, jaký název dá nakonec MS SM pro DX10.1, v podstatě je jedno, jestli se tomu bude říkat SM4.0a nebo SM4.1 nebo SM5.0, ale G90 by ho už měla podporovat (ostatně některé z technologií, které odlišují DX10.1 od DX10, už současné čipy podporují - a tím nemyslím jen G80), takže je reálné, že DX10.1 kompatibilní hardware bude na trhu dlouho před G100 (nVidia G100. Ne Matrox G100... pro rejpaly :-) ).
Mně jen přijde podivné, že by:
a) SM 5 přišel po 4kové verzi tak rychle a
b) byl obsažen v minoritní verzi DX, tj. 10.1.
Zde na cdr, jsem se dočetl, že DX 10.1 přináší:
1) Zlepšený přístup k shaderům, zejména lepší kontrola při práci s multi-sample antialiasingem.
2) Možnost vytvářet vlastní downsamplovací filtry.
3) Vylepšení dozná i FP Blending, Shadow Filtering.
4) Obecně mají být DirectX 10.1 lépe optimalizovány pro chod na víceprocesorových systémech. Sníží se počet potřebných volání API pro tvorbu a renderování při počítání odrazů a lomů. Změn dozná Cube Mapping, s nímž půjde rychleji pracovat za přispění indexovacích polí.
5) 32bit FP filtrování (oproti 16bit u DX 9/10)
...
Nejsem odborník na tuto problematiku, ale z výše uvedených vlastností mi přijde, že se Shader Model nemění, jde jen o další vychytávky. Mám pravdu? (otázka pro zasvěcené)
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.