Test: Intel Core2Quad Q6600 v roce 2020 - aneb nechme už Core 2 spát
Kapitoly článků
Nyní je čas na herní testy, začneme tedy v oblíbeném FullHD rozlišení. Core2Quad Q6600 brzdí RTX 2080 Ti poměrně slušně, což nepřekvapuje asi nikoho.
Witcher 3 Wild Hunt
Zaklínač Geralt pořád žije, přestože se jedná o hru z roku 2015, je pořád relevantní, mnoho lidí navíc W3 ani nezaplo a tak je může zajímat jak hra běhá na starším hardwaru. Testoval jsem na maximální detaily, přičemž jsem vypnul NVIDIA Hairworks. Testovací scénář je pak poměrně jednoduchý, testuji v rámci datadisku Blood and Wine v malebném skoro až Monty Pythonovském Toussaintu. Na náměstí naskočím na Roache, který se spawnuje skoro až náhodně a poté se cvalem projedu až do paláce, kde pak z koně seskočím a přeskočím zábradlí zpět do města. Nejedná se tedy o nějaké bojové nasazení, spíše takovou prohlídku městem. Nevýhodou je, že různí občané města se generují víceméně náhodně, takže každý test může vyrobit trochu jiné výsledky. Také jsem zaznamenal průběh FPS v čase, takže můžeme graficky vidět, jak si jednotlivé procesory vedou, nicméně pro starší kousky tato data chybí, budu je tedy postupně přidávat a ubírat s některými procesory.
Zaklínač dává Q6600 pořádně na frak, bez přetaktování bylo vytížení procesoru velmi vysoké, většinu času to bylo v rozpětí 90-100%, přičemž hra rozhodně nebyla plynulá a docházelo k microstutteringu, přetaktování sice trochu pomohlo, ale jen trochu. Alespoň jsem si vyzkoušel, jaké to je hrát na konzoli. ;D