Test: Intel Xeon X5650 @ 4,16GHz, aneb LGA1366 a 32nm Westmere útočí
Kapitoly článků
Nyní je čas na herní testy, začneme tedy v oblíbeném FullHD rozlišení. Přetaktování Xeonu X5650 pomáhá velmi výrazně, výkon je jen o trochu horší, než u Ryzenu 7 1800X.
Witcher 3 Wild Hunt
Zaklínač Geralt pořád žije, přestože se jedná o hru z roku 2015, je pořád relevantní, mnoho lidí navíc W3 ani nezaplo a tak je může zajímat jak hra běhá na starším hardwaru. Testoval jsem na maximální detaily, přičemž jsem vypnul NVIDIA Hairworks. Testovací scénář je pak poměrně jednoduchý, testuji v rámci datadisku Blood and Wine v malebném skoro až Monty Pythonovském Toussaintu. Na náměstí naskočím na Roache, který se spawnuje skoro až náhodně a poté se cvalem projedu až do paláce, kde pak z koně seskočím a přeskočím zábradlí zpět do města. Nejedná se tedy o nějaké bojové nasazení, spíše takovou prohlídku městem. Nevýhodou je, že různí občané města se generují víceméně náhodně, takže každý test může vyrobit trochu jiné výsledky. Také jsem zaznamenal průběh FPS v čase, takže můžeme graficky vidět, jak si jednotlivé procesory vedou, nicméně pro starší kousky tato data chybí, budu je tedy postupně přidávat a ubírat s některými procesory.
Xeon X5650 si vede i v Zaklínači výborně, bez přetaktování je dokonce rychlejší, než přetaktovaný Athlon 3000G, což není zase tolik překvapivé, jelikož hra umí využít více jader.