Unreal Engine 3 s podporou DirectX 11 a antialiasingu
Tak už i Tim Sweeney a spol. naskočili do DirectX 11 vlaku se svým unreal Engine 3. Demo prezentované v posledních dnech na Game Developers Conference 2011 předvedlo jak DirectX 11 techniky, tak anti-aliasing. Vicepresident Epicu Mark Rein také potvrdil, že na Unreal Enginu 3 pro Mac OS X se stále pracuje (o Linuxu ale ani slovo, to jen pro zvědavce, kteří by tuto implikaci opět vytahovali na světlo ;-) a vše je na velmi dobré cestě.
Unreal Engine poháněl a pohání řadu úspěšných herních titulů, vedle samotných Unrealů se sluší zmínit například sérii BioShock, Mass Effect, Deus Ex, Rainbow Six, Splinter Cell, Gears of War. Unreal Development Kit je již nějakou dobu pro nekomerční užití k dispozici zdarma, Unreal Engine 4 je pak předběžně očekáván někdy v příštím roce.