Nastupuje pasivni 3D a nV chce ze svyho mnohalet prastaryho systemu jeste neco vytriskat i pres fakt ze tim budou lidem spis ublizovat. Nastesti pasivni 3D nedela jen zminenej Samsung nebo Sony u ktere bych mel spis strach v uzavrenosti formatu a vlastni ne-standard. Slepa podpora tohoto dnesniho odvarovace mozku brzdi jen pokrok.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
JVc https://diit.cz/profil/jvc
27. 5. 2011 - 10:15https://diit.cz/clanek/webm-dostava-podporu-nvidia-3d-vision-miri-i-na-youtube/diskuseNastupuje pasivni 3D a nV chce ze svyho mnohalet prastaryho systemu jeste neco vytriskat i pres fakt ze tim budou lidem spis ublizovat. Nastesti pasivni 3D nedela jen zminenej Samsung nebo Sony u ktere bych mel spis strach v uzavrenosti formatu a vlastni ne-standard. Slepa podpora tohoto dnesniho odvarovace mozku brzdi jen pokrok.https://diit.cz/clanek/webm-dostava-podporu-nvidia-3d-vision-miri-i-na-youtube/diskuse#comment-585976
+
pasivni 3D ma take svoje problemy. treba cena pasovnich systemu pro projektory je zatim uplne nekde jinde. ja mam 3D vision uz dlouho a co se tyce boleni hlavy a unavy oci, tak to podle me vubec nezalezi na danem systemu, ale jednoznacne na 3D obsahu. asi takhle:
- zvladam hrat Fallout 3 s maximalni 3D hloubkou v klidu i 16 hodin v kuse a hlava me neboli, oci nepali
- Mafii 2 zvladam hrat ve 3D s maximalni hloubkou taky prakticky neomezene
- Civilization 5 zvladam ve 3D s maximalni hloubkou nanejvis 1.5 hodiny, dyl se to neda snest
- kdyz se divam na fotky na 3dvisionlive.com nebo primo z lokalniho disku pomoci 3D Photo Vieweru, tak u nekterych fotek ti 3D skoro vyrazi oci ven, u vetsiny je to bez problemu
pointa je v tom, ze tvurci obsahu to s 3D zatim moc neumi. paradoxne (i kdyz mozna ocekavane) se to docela rychle uci tvurci XXX obsahu. z normalni produkce je kvalitne udelana tak mozna polovina veci. druha pulka je bud uplne nepouzitelna, nebo je vam z toho soufl
je to dane tim, jak maji hry, videa nebo fotky nastaveni paralaxy, vzdalenost oci (kamer), jak moc se lisi uhly pohledu kamer od toho, s jakym uhlem pohledu se koukate na 3D TV/monitor/projekci, atd.
tech parametru, ktere si musi tvurci 3D obsahu ohlidat, je spousta a neni tu vibec snadne. tyhle vsechny problemy maji pasivni systemy taky. stejne jako shutter glasses. blikani je problem pro lidi s nabehem na epilepsii a podobne nemoci, to uznavam. ale takovych lidi moc neni. spatne vytvoreny obsah vsak zasahne vsechny divaky, nehlede na system, kterym obsah sleduji
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
terrorist https://diit.cz/profil/terrorist
27. 5. 2011 - 11:35https://diit.cz/clanek/webm-dostava-podporu-nvidia-3d-vision-miri-i-na-youtube/diskusepasivni 3D ma take svoje problemy. treba cena pasovnich systemu pro projektory je zatim uplne nekde jinde. ja mam 3D vision uz dlouho a co se tyce boleni hlavy a unavy oci, tak to podle me vubec nezalezi na danem systemu, ale jednoznacne na 3D obsahu. asi takhle:
- zvladam hrat Fallout 3 s maximalni 3D hloubkou v klidu i 16 hodin v kuse a hlava me neboli, oci nepali
- Mafii 2 zvladam hrat ve 3D s maximalni hloubkou taky prakticky neomezene
- Civilization 5 zvladam ve 3D s maximalni hloubkou nanejvis 1.5 hodiny, dyl se to neda snest
- kdyz se divam na fotky na 3dvisionlive.com nebo primo z lokalniho disku pomoci 3D Photo Vieweru, tak u nekterych fotek ti 3D skoro vyrazi oci ven, u vetsiny je to bez problemu
pointa je v tom, ze tvurci obsahu to s 3D zatim moc neumi. paradoxne (i kdyz mozna ocekavane) se to docela rychle uci tvurci XXX obsahu. z normalni produkce je kvalitne udelana tak mozna polovina veci. druha pulka je bud uplne nepouzitelna, nebo je vam z toho soufl
je to dane tim, jak maji hry, videa nebo fotky nastaveni paralaxy, vzdalenost oci (kamer), jak moc se lisi uhly pohledu kamer od toho, s jakym uhlem pohledu se koukate na 3D TV/monitor/projekci, atd.
tech parametru, ktere si musi tvurci 3D obsahu ohlidat, je spousta a neni tu vibec snadne. tyhle vsechny problemy maji pasivni systemy taky. stejne jako shutter glasses. blikani je problem pro lidi s nabehem na epilepsii a podobne nemoci, to uznavam. ale takovych lidi moc neni. spatne vytvoreny obsah vsak zasahne vsechny divaky, nehlede na system, kterym obsah sledujihttps://diit.cz/clanek/webm-dostava-podporu-nvidia-3d-vision-miri-i-na-youtube/diskuse#comment-585983
+
Sakra nereknu u filmu :-) ale u hry jsem myslel ze je samozrejmosti ze si vzdalenost oci od sebe a od monitoru nastavis ...
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
HKMaly https://diit.cz/profil/hkmaly
27. 5. 2011 - 14:39https://diit.cz/clanek/webm-dostava-podporu-nvidia-3d-vision-miri-i-na-youtube/diskuseSakra nereknu u filmu :-) ale u hry jsem myslel ze je samozrejmosti ze si vzdalenost oci od sebe a od monitoru nastavis ...https://diit.cz/clanek/webm-dostava-podporu-nvidia-3d-vision-miri-i-na-youtube/diskuse#comment-586022
+
nekde to jde, ale u her to vetsinou neni potreba. treba v Unigine Heaven muzes nastavovat rovnou tri veliciny. to je ale normalne nastavene v 3D vision profilu pro danou hru. pak uz nastavujes jen hloubku. ale nektere hry jsou podle me blbe nastavene. nekdy pomuze si sednou proste bliz nebo dal, nekdy taky ne. ale u her to byva dost v pohode. daleko horsi je to s fotkami a videem, ktere uz je proste nejakym zpusobem natocene a s tim uz prave nehnes a to je nekdy peknej hnus. to nekdy mam pocit, ze si ty oci skoro vyvratim, kdyz se snazim to vykompenzovat
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
terrorist https://diit.cz/profil/terrorist
27. 5. 2011 - 15:19https://diit.cz/clanek/webm-dostava-podporu-nvidia-3d-vision-miri-i-na-youtube/diskusenekde to jde, ale u her to vetsinou neni potreba. treba v Unigine Heaven muzes nastavovat rovnou tri veliciny. to je ale normalne nastavene v 3D vision profilu pro danou hru. pak uz nastavujes jen hloubku. ale nektere hry jsou podle me blbe nastavene. nekdy pomuze si sednou proste bliz nebo dal, nekdy taky ne. ale u her to byva dost v pohode. daleko horsi je to s fotkami a videem, ktere uz je proste nejakym zpusobem natocene a s tim uz prave nehnes a to je nekdy peknej hnus. to nekdy mam pocit, ze si ty oci skoro vyvratim, kdyz se snazim to vykompenzovathttps://diit.cz/clanek/webm-dostava-podporu-nvidia-3d-vision-miri-i-na-youtube/diskuse#comment-586029
+
Ono to nakonec dopadne tak, ze bude nejaka univerzalni krabicka ktera bude konvertovat ruznorody 3D standardy na zvolenej vystup a zapoji se to mezi prehravac a 3D TV
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
JVc https://diit.cz/profil/jvc
27. 5. 2011 - 16:56https://diit.cz/clanek/webm-dostava-podporu-nvidia-3d-vision-miri-i-na-youtube/diskuseOno to nakonec dopadne tak, ze bude nejaka univerzalni krabicka ktera bude konvertovat ruznorody 3D standardy na zvolenej vystup a zapoji se to mezi prehravac a 3D TVhttps://diit.cz/clanek/webm-dostava-podporu-nvidia-3d-vision-miri-i-na-youtube/diskuse#comment-586032
+
Podpora na strane kodovani a dekodovani snad nesouvisi se samotnym zobrazovacem.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
simik https://diit.cz/profil/simik
27. 5. 2011 - 13:42https://diit.cz/clanek/webm-dostava-podporu-nvidia-3d-vision-miri-i-na-youtube/diskusePodpora na strane kodovani a dekodovani snad nesouvisi se samotnym zobrazovacem.https://diit.cz/clanek/webm-dostava-podporu-nvidia-3d-vision-miri-i-na-youtube/diskuse#comment-586013
+
Prave ze souvisi uz dnes je blikaciho 3D nekolik druhu a podle toho je to i kodovany. Dalsi standardy pribudou s pasivnim 3D a dalsi s bezbrylovym. Mrkni jen kolik druhu brejli je pro anagliph mimo nejpouzivanejsi red/cyan a taky to musi byt pro kazdej druh zakodovany zvlast, sice u anagliphu postaci normalni zpusob kodovani.
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
JVc https://diit.cz/profil/jvc
27. 5. 2011 - 16:54https://diit.cz/clanek/webm-dostava-podporu-nvidia-3d-vision-miri-i-na-youtube/diskusePrave ze souvisi uz dnes je blikaciho 3D nekolik druhu a podle toho je to i kodovany. Dalsi standardy pribudou s pasivnim 3D a dalsi s bezbrylovym. Mrkni jen kolik druhu brejli je pro anagliph mimo nejpouzivanejsi red/cyan a taky to musi byt pro kazdej druh zakodovany zvlast, sice u anagliphu postaci normalni zpusob kodovani.https://diit.cz/clanek/webm-dostava-podporu-nvidia-3d-vision-miri-i-na-youtube/diskuse#comment-586031
+
3D Vision Stereoscopic player to moc neresi. ten ti prehraje jak side-by-side a over-under, tak interpolovane formaty, tak half-width sbs/ou. dokocne i cross-eye a sachovnice. zvladne prehravat i red-cyan a jine variace barevnych bryli (prehrava to cernobile), ale tam uz neni prostorovy efekt takovy. 3D Vision Photo Viewer umi to same s fotkami (ale jeste museji zamakat na ovladani)
co se tyce pasivnich polarizovanych bryli vs. aktivnich shutter bryli, tak to je asi na kazdem, co preferuje. obe cesty maji sva pro i proti a jsou si prakticky ekvivalentni. ale co se mi nelibi je 3D bez bryli. sice nemusis mit bryle, ale klade to jeste vetsi naroky na tvoji pozici. to se da automaticky kompenzovat, kdyz to zobrazovadlo ma kameru a snima si polohu tvych oci, ale jakmile na to kouka vic lidi, tak to proste nejde
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
terrorist https://diit.cz/profil/terrorist
27. 5. 2011 - 22:11https://diit.cz/clanek/webm-dostava-podporu-nvidia-3d-vision-miri-i-na-youtube/diskuse3D Vision Stereoscopic player to moc neresi. ten ti prehraje jak side-by-side a over-under, tak interpolovane formaty, tak half-width sbs/ou. dokocne i cross-eye a sachovnice. zvladne prehravat i red-cyan a jine variace barevnych bryli (prehrava to cernobile), ale tam uz neni prostorovy efekt takovy. 3D Vision Photo Viewer umi to same s fotkami (ale jeste museji zamakat na ovladani)
co se tyce pasivnich polarizovanych bryli vs. aktivnich shutter bryli, tak to je asi na kazdem, co preferuje. obe cesty maji sva pro i proti a jsou si prakticky ekvivalentni. ale co se mi nelibi je 3D bez bryli. sice nemusis mit bryle, ale klade to jeste vetsi naroky na tvoji pozici. to se da automaticky kompenzovat, kdyz to zobrazovadlo ma kameru a snima si polohu tvych oci, ale jakmile na to kouka vic lidi, tak to proste nejdehttps://diit.cz/clanek/webm-dostava-podporu-nvidia-3d-vision-miri-i-na-youtube/diskuse#comment-586053
+
Nastupuje pasivni 3D a nV chce ze svyho mnohalet prastaryho systemu jeste neco vytriskat i pres fakt ze tim budou lidem spis ublizovat. Nastesti pasivni 3D nedela jen zminenej Samsung nebo Sony u ktere bych mel spis strach v uzavrenosti formatu a vlastni ne-standard. Slepa podpora tohoto dnesniho odvarovace mozku brzdi jen pokrok.
pasivni 3D ma take svoje problemy. treba cena pasovnich systemu pro projektory je zatim uplne nekde jinde. ja mam 3D vision uz dlouho a co se tyce boleni hlavy a unavy oci, tak to podle me vubec nezalezi na danem systemu, ale jednoznacne na 3D obsahu. asi takhle:
- zvladam hrat Fallout 3 s maximalni 3D hloubkou v klidu i 16 hodin v kuse a hlava me neboli, oci nepali
- Mafii 2 zvladam hrat ve 3D s maximalni hloubkou taky prakticky neomezene
- Civilization 5 zvladam ve 3D s maximalni hloubkou nanejvis 1.5 hodiny, dyl se to neda snest
- kdyz se divam na fotky na 3dvisionlive.com nebo primo z lokalniho disku pomoci 3D Photo Vieweru, tak u nekterych fotek ti 3D skoro vyrazi oci ven, u vetsiny je to bez problemu
pointa je v tom, ze tvurci obsahu to s 3D zatim moc neumi. paradoxne (i kdyz mozna ocekavane) se to docela rychle uci tvurci XXX obsahu. z normalni produkce je kvalitne udelana tak mozna polovina veci. druha pulka je bud uplne nepouzitelna, nebo je vam z toho soufl
je to dane tim, jak maji hry, videa nebo fotky nastaveni paralaxy, vzdalenost oci (kamer), jak moc se lisi uhly pohledu kamer od toho, s jakym uhlem pohledu se koukate na 3D TV/monitor/projekci, atd.
tech parametru, ktere si musi tvurci 3D obsahu ohlidat, je spousta a neni tu vibec snadne. tyhle vsechny problemy maji pasivni systemy taky. stejne jako shutter glasses. blikani je problem pro lidi s nabehem na epilepsii a podobne nemoci, to uznavam. ale takovych lidi moc neni. spatne vytvoreny obsah vsak zasahne vsechny divaky, nehlede na system, kterym obsah sleduji
Sakra nereknu u filmu :-) ale u hry jsem myslel ze je samozrejmosti ze si vzdalenost oci od sebe a od monitoru nastavis ...
nekde to jde, ale u her to vetsinou neni potreba. treba v Unigine Heaven muzes nastavovat rovnou tri veliciny. to je ale normalne nastavene v 3D vision profilu pro danou hru. pak uz nastavujes jen hloubku. ale nektere hry jsou podle me blbe nastavene. nekdy pomuze si sednou proste bliz nebo dal, nekdy taky ne. ale u her to byva dost v pohode. daleko horsi je to s fotkami a videem, ktere uz je proste nejakym zpusobem natocene a s tim uz prave nehnes a to je nekdy peknej hnus. to nekdy mam pocit, ze si ty oci skoro vyvratim, kdyz se snazim to vykompenzovat
Ono to nakonec dopadne tak, ze bude nejaka univerzalni krabicka ktera bude konvertovat ruznorody 3D standardy na zvolenej vystup a zapoji se to mezi prehravac a 3D TV
Podpora na strane kodovani a dekodovani snad nesouvisi se samotnym zobrazovacem.
Prave ze souvisi uz dnes je blikaciho 3D nekolik druhu a podle toho je to i kodovany. Dalsi standardy pribudou s pasivnim 3D a dalsi s bezbrylovym. Mrkni jen kolik druhu brejli je pro anagliph mimo nejpouzivanejsi red/cyan a taky to musi byt pro kazdej druh zakodovany zvlast, sice u anagliphu postaci normalni zpusob kodovani.
3D Vision Stereoscopic player to moc neresi. ten ti prehraje jak side-by-side a over-under, tak interpolovane formaty, tak half-width sbs/ou. dokocne i cross-eye a sachovnice. zvladne prehravat i red-cyan a jine variace barevnych bryli (prehrava to cernobile), ale tam uz neni prostorovy efekt takovy. 3D Vision Photo Viewer umi to same s fotkami (ale jeste museji zamakat na ovladani)
co se tyce pasivnich polarizovanych bryli vs. aktivnich shutter bryli, tak to je asi na kazdem, co preferuje. obe cesty maji sva pro i proti a jsou si prakticky ekvivalentni. ale co se mi nelibi je 3D bez bryli. sice nemusis mit bryle, ale klade to jeste vetsi naroky na tvoji pozici. to se da automaticky kompenzovat, kdyz to zobrazovadlo ma kameru a snima si polohu tvych oci, ale jakmile na to kouka vic lidi, tak to proste nejde
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.