„Zacate“ vs „Llano“: Morrowind + Oblivion
Kapitoly článků
Morrowind se na "Llano" stává i v nejvyšším nastavení bezproblémovou záležitostí. Samozřejmě této hře sluší využití widescreen rozlišení pomocí Morrowind FPS Optimizeru, ale pro porovnání se "Zacate" jsme pochopitelně zůstali u 1600×1200. Průběh ukazuje celý proces tvorby postavy až po doběhnutí k prvnímu Silt Striderovi.
Pro Oblivion stavějící na téměř shodných enginech s Falloutem 3 je "Llano" jasná volba zajišťující plynulost při rozumném nastavení detailů. Při nízkých se fps drží velmi vysoko, hra je bezproblémově hratelná. Kombinace s Radeonem HD 6670 je zde jen jako ukázka toho, co se stane, když budete provozovat DirectX9 hru, kde se hybridní CrossFire jménem Dual-Graphics neuplatňuje. Funguje to pouze s aplikacemi využívajícími DirectX 10 a vyšší.