Chystaná adaptace FSR 4 pro Radeony RX 7000 (funguje i na Radeonech RX 6000), která namísto přesnosti FP8 využívá INT8, vychází podle testů kvalitativně lépe než dosavadní alternativy…
Přinejmenším tedy ve hře Cyberpunk 2077, kde byl rozdíl otestován. Nárůst výkonu je oproti nativnímu rozlišení stejný bez ohledu na to, zda je použit Radeon RX 7900 XTX nebo Radeon RX 9070 XT…
Radeony RX 7000 velmi pravděpodobně dostanou podporu FidelityFX Super Resolution čtvrté generace. Ovladače, které kompatibilitu zajistí, by se mohly objevit v průběhu nadcházející zimy…
Radeon Software Adrenalin 25.9.1 driver přinesl podporu FSR 4 pro téměř všechny hry, které podporují FSR 3.1. Seznam kompatibilních her tak výrazně stoupl…
Od uvedení FSR 4 uteklo sotva 2,5 měsíce a AMD již chystá další generaci, nazvanou FSR Redstone. Ta přinese trojici zásadních vylepšení a dorazí v letošním roce…
Technologie FSR pro upscaling (či, chcete-li, obrazovou rekonstrukci) se rychle šíří i mimo segment herní grafiky na osobních počítačích. Expanduje do světa ARM SoC i herních konzolí…
AMD s prakticky každou verzí FSR přinesla vylepšení co do budoucí kompatibility. Zkrátka taková, která usnadní implementaci novější verze, až bude hotová. Největší posun v tomto směru přineslo FSR 3.1
FSR 4, jehož podporu přinesou Radeony RX 9000, by se v nějaké formě mohlo dostat i na Radeony RX 7000 a 8000. Je to však otázka času a dále možností hardwaru…
Top model Radeonů s architekturou RDNA 4 ponese název Radeon RX 9070 XT, potvrzena byla i podoba karty, která se objevila na propagačních banerech. AMD by dále měla na CES představit FSR 4…
AMD zveřejnila výkonnostní srovnání aktuální generace mobilních procesorů pro ultrathin platformy, které naměřila s technologiemi jako FSR, XeSS a frame-generation…
V posledních měsících se proslýchalo, že Microsoft chystá rozšíření DirectX o upscaling. To však u mnoha zdrojů vyvolalo poměrně chybné představy o podstatě technologie. Nyní je jasno…
AMD ohlásila FSR 3.1, který bude vývojářům her dostupný v následujícím čtvrtletí. Nová verze je zaměřená na kvalitu obrazu v pohybu a umožňuje použití Frame Generation nezávisle na FSR…