Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Super Resolution

V posledních měsících se proslýchalo, že Microsoft chystá rozšíření DirectX o upscaling. To však u mnoha zdrojů vyvolalo poměrně chybné představy o podstatě technologie. Nyní je jasno…
AMD ohlásila FSR 3.1, který bude vývojářům her dostupný v následujícím čtvrtletí. Nová verze je zaměřená na kvalitu obrazu v pohybu a umožňuje použití Frame Generation nezávisle na FSR…
Při ohlášení Radeonu RX 7600 XT uvedla AMD na CES, že poslední verze ovladačů Radeon Adrenaline Software podporuje upscaling videa přes FidelityFX Super Resolution…
Technologie FidelityFX Super Resolution se výhledově dočká širší podpory v segmentu ARM SoC. Společnosti Samsung a Qualcomm mají zájem vytvořit protiváhu k Nvidia DLSS…
V pátek odpoledne došlo k vydání slíbeného FSR 3.0. Krom něj AMD vydala i beta-verzi tzv. Fluid Motion Frames pro DirectX 11 a 12 hrách a dále tzv. FSR 3 Native AA zvyšující kvalitu obrazu…
FSR 3 funguje na hardwaru AMD, Nvidie i Intelu. Podporuje nejen očekávanou funkci generování snímků, ale nabídne i režim anti-aliasingu, který je možný použít bez zvětšení obrazu a generování snímků…
Na letošní GDC ohlásila AMD prezentaci FidelityFX SDK. To bylo v únoru obohaceno zveřejněním zdrojového kódu FSR 2.2. Tentokrát se ale proslýchá, že by na GDC mohla být řeč i o třetí generaci…
 
V listopadu poprvé zmíněné FSR 2.2 se dostává do světa v podobě zdrojového kódu. Všichni vývojáři, kteří mají zájem, mohou technologii implementovat do své hry nebo aktualizovat na novou verzi…
Šéf grafické divize AMD, David Wang, v rozhovoru pro 4gamer nastínil, jakým způsobem se v herní grafice (ne)bude ubírat AMD ve věci umělé inteligence…
Krátce před Vánoci oznámila AMD rozšíření seznamu her podporujících FSR na 230 položek. Navzdory časovému předstihu Nvidie a jejího DLSS (září 2018) se propast v počtu podporovaných her uzavírá…
Krom architektury RDNA 3, jádra Navi 31 a Radeonů RX 7900 ohlásila AMD také dvě nové technologie zaměřené na hráče, kterým mají zajistit vyšší FPS a nižší latence…
FSR 2.x oproti původnímu FSR používá k rekonstrukci vyššího rozlišení dat z předchozích snímků. To s sebou nese riziko časový / pohybových artefaktů. Právě je verze 2.1 redukuje…
Zhruba před rokem a půl se začalo proslýchat cosi o podpoře AI na architektuře RDNA 3. První zprávy byly značně nepřesné, ale již začátkem letošního roku nabyly reálnější podoby a nyní jsou potvrzeny…
První rozsáhlejší testy FSR 2.0 jsou na světě a protože je možné srovnávat s DLSS (2.3), došlo i na taková srovnání. Obě řešení ukazují silné stránky, ale i slabiny - každé má vlastní…
Fidelity FX Super Resolution (FSR) 2.0 bylo potvrzeno pro 12 her, z čehož první - Akane Studios, Deathloop - vychází dnes. AMD dále připravila bundle k novým Radeonům se Saints Row, Sniper Elite 5 aj.