AMD rozšiřuje AFMF o nastavení Fast Motion Response
AMD na konec letošního roku chystá FSR Redstone, nástupce či vylepšení FSR 4, které bude obsahovat podporu tzv. Neural Radiance Caching, což je technologie, která se na základě odrazů světla ve scéně učí předvídat a ukládat nepřímé osvětlení. To snižuje výkonnostní nároky na ray-tracing. Dále přináší tzv. Ray Regeneration, jejímž cílem je pomocí AI vyřešit pixely, pro které nemohl být proveden přesný path-tracing a chybět nemá nová verze Frame Generation, která výrazněji využije AI. Krom těchto ohlášených novinek se chystá i oficiálně nepředstavené AFMF 3 (AMD Fluid Motion Frames 3), generování snímků, které lze zapnout v ovladačích (bez nutnosti podpory ze strany hry).
Tato vylepšení doplní ještě jeden prvek, o němž se dosud příliš nemluvilo a který patrně bude zpětně kompatibilní s Fluid Motion Frames 2.1. Zatímco stávající oficiální WHQL ovladače pro Fluid Motion Frames nabízejí možnosti nastavení položek Search Mode a Performance Mode, v Pytorch Edition 25.20.01.14 se objevil nový prvek nazvaný Fast Motion Response.
Možnosti nastavení Fast Motion Response pro AMD Fluid Motion Frames v nových ovladačích (WCCFTech)
Umožňuje nastavení výběrem ze dvou režimů: Repeat Frame a Blended Frame. Jak napovídá popis funkce přímo v ovladačích, Fast Motion Response slouží ke konfiguraci odezvy na rychlý pohyb ve scéně nastavením možnosti Repeat Frame pro preferenci obrazové kvality nebo Blended Frame pro plynulejší pohyb. Pytorch Edition 25.20.01.14 umožňuje nastavení Fast Motion Response již se současnou verzí Fluid Motion Frames 2.1, zjevně však jde o zpětně kompatibilní prvek, který byl doplněn v souvislosti s vývojem Fluid Motion Frames 3.




















