iPad Air 2 s A8X dotáhl 3D výkonem Tegru K1
Výsledky z databáze GFXBench setřídil do grafů magazín GSM Arena; pro naše potřeby jsme je mírně upravili. Důležité jsou ale samotné výsledky: V testu T-Rex (offscreen) překonal A8X konkurenční Tegru K1 o 11 %, v onscreen variantě vítězí Tegra o 2 %. V Manhattan (offscreen) vede A8X o 5 %, v onscreen testu mu na Tegru chybí 12 %. V onscreen testech je A8X znevýhodněn vyšším rozlišením displeje: 2048×1536 oproti 1920×1200 v případě Shield Tabletu.
Pokud bychom hodnotili framerate na konkrétním zařízení, pak jako vítěz dochází Nvidia, pokud bychom hodnotili výkon samotného SoC (offscreen při stejném rozlišení), pak si vítězství odnáší Apple. Ve výsledku jsou ale rozdíly minimální a dá se mluvit o plichtě. Pomineme-li argumenty, proč by jeden způsob testování měl být upřednostňován před druhým (fandové jednotlivých výrobců je v diskusi jistě dodají sami), pak lze vyzdvihovat výsledek Nvidie s ohledem na dosažení tohoto výkonu při použití staršího (28nm) procesu a naopak vyzdvihovat 20nm výrobní proces Apple A8X jako prostředek k dosažení nižší spotřeby, která je u mobilního zařízení podstatným parametrem.