Benchmark Unigine Heaven 2.1 přidává podporu OpenGL 4.0 s tesselací
Na novou verzi 2.1 benchmarku Unigine Heaven jsme si sice chvíli počkali, ale je zde a přidává zejména rendering přes poslední verzi rozhraní OpenGL 4.0. Tím je automaticky zaručena podpora tesselace, která tomuto rozhraní v testu dosud chyběla, je tak samozřejmě dostupná i pod Linuxem, pro který je benchmark taktéž určen.
Z dalších novinek autoři zmiňují přidanou podporu 3D zobrazení v režimech anaglyfu (takové ty modro-červené brýle za pár korun), oddělených obrazů, Nvidia 3D Vision (testovali jsme právě před rokem) a iZ3D (tento 3D princip jsme testovali s notebookem Acer). Nakonec zmiňují blíže nespecifikovaných několik optimalizací, takže se na rozdíl mezi 2.0 a 2.1 v dohledné době podíváme (a pokud se budou lišit, budeme v recenzích nadále používat 2.0). Stahovat můžete přímo od zdroje buď torrentem, nebo "standardní cestou".