Epic Games sponzoruje Blender: 10 tisíc euro na lepší exporty pro Unreal Engine
Studio Epic Games tak darovalo Blenderu 10 tisíc €, právě na účely lepší podpory pro Unreal Engine 4. Vývojáři her na bázi Unreal Engine tak budou moci - jakmile bude práce dokončena - využívat Blender pro vývoj modelů či animací a dalších věcí pro své chystané hry.
Alexander Paschall, jeden z vývojářů Unreal Enginu u Epicu, následně potvrdil, že kromě investice spolupracují s lidmi z Blenderu daleko těsněji. I v budoucnu máme čekat skvělé věci, tak se nechme překvapit.
Pro Epic Games a jejich příchod do linuxového světa, je toto jeden z klíčových projektů. Nelze čekat, že by velké drahé 3D / animační programy ze světa Windows / Mac byly náhle portovány na Linux a v žádném případě se nelze spoléhat na Wine či něco podobného. Pokud chce tvůrce brát linuxový trh vážně, musí dát svým zákazníkům (těm, kteří používají Unreal Engine) do ruky nástroje, s nimiž práce půjde pokud možno jako po másle. A to je právě věc, která zatím Linuxu chybí. Jakékoli zlepšení v této oblasti je velmi vítáno, zejména když s ním nepřichází jen prázdná slova, ale také potřebné finance, které práci na vylepšeních zaplatí. Epic Games to samozřejmě nedělají z dobroty duše, ale benefitovat z toho budou všichni uživatelé Blenderu a zejména ti, kteří si vedle toho hrají i s Unreal Enginem, který je již nějakou dobu přístupný za velmi slušných podmínek.