Pamatujete na 96kB demo .kkrieger? Japonský vývojář 0x4015 ukázal, že v současnosti je možné vygenerovat 3D scénu z ještě menšího objemu dat a navíc realtime - díky compute shaderům.
V únoru jsme upozornili na několik pěkných ukázek, které využívaly Unreal 4 engine na rendering přírodních scenérií. Tentokrát se podíváme, jak lze s HairWorks pod UE4 obohatit starou herní klasiku.
To, co vidíte na úvodním obrázku, není fotografie pořízená po poslední vánici, ale náhodně vybraný snímek z přírody renderované Unreal Engine 4. Celé video a pár dalších nabízíme ve článku…
Unreal Engine již na Linuxu běží, ale je potřeba zajistit vývojářům podporu v dalších aplikacích. A v linuxovém světě hraje první housle 3D animační software Blender.
Před uvedením 3D API Metal požádal Apple společnost Epic o přípravu dema, které by předvedlo možnosti nového rozhraní určeného především pro mobilní zařízení. Takhle vypadá výsledek…