Herní testy
Kapitoly článků
Dilema ohledně volby vhodného rozlišení pro test bylo ještě tíživější, než u Radeonu HD 5670. Jistě nám odpustíte, že kartu opět testujeme v jediném rozlišení: je to přibližně to "nejvýhodnější", které se dnes dá v cenové kategorii kolem 3 000 Kč koupit, navíc je rok 2010, takže se jej budeme držet. Kartu pochopitelně nemá smysl testovat v hromadě rozlišení a hromadě her s hromadou nastavení detailů, není primárně určena na hraní, ale určitě platí, že starší či méně náročné hry utáhne, případně stačí trochu shodit rozlišení a smířit se na LCD s rozmazanějším obrazem.
Volba opět padla na 1920×1200, které dá odpověď většině z vás, pro výsledky, které by karta dosáhla v 1920×1080 si připočtěte přibližně 10 %. Pochopitelně testujeme při 0×AA.
V Crysis to, bohužel ani s odřenými ušima, není ani na nízké detaily. Pokud chcete kartu trápit touto hrou, budete chtě-nechtě muset sáhnout po nižším rozlišení.
Oblivion je slušně zvládnutelný, plynulost vám zajistí i koukatelné nastavení detailů, samozřejmě mohou nastat vypjatější momenty, kdy fps padá velmi nízko, rozptyl testu se pohyboval mezi ~25 až ~58 fps.
1920x1200, Full Dynamic Lightning, Low detaily, 0xAA
Na závěr opět Stalker Clear Sky. Byli jsme realisté a sáhli rovnou po nejnižším nastavení, se kterým jsme před dvěma týdny testovali HD 5670. Nestačilo to, engine z Ruska je zkrátka příliš náročný, s nastavením hry bude potřeba jít výrazně níže, zejména pokud se podíváme na podrobnější výsledky testu v nízké kvalitě. Samozřejmě tím míníme použití statického osvětlení scény a další očesání kvality (a rozlišení směrem dolů).