Nvidia ohlásila podporu DLSS v dalších 9 hrách
DLSS anti-aliasing využívá umělé inteligence k detekci projevů aliasingu a jejich odstranění. Diskuse o něm je zatím ryze akademickou záležitostí, protože nezávislé testy srovnávající výsledky DLSS s klasickým MSAA a jinými metodami vyhlazování nejsou (v okamžiku vzniku tohoto textu) dostupné.
Dosavadní seznam očekávaných RTX her čítal 11 titulů podporujících ray tracing a 16 titulů podporujících DLSS. Druhá část seznamu se výrazně prodloužila ohlášením dalších devíti kompatibilních her. V tabulce jsou zvýrazněné tučně, abyste je nemuseli pracně hledat.
| titul | vydání | RT | DLSS |
|---|---|---|---|
| Ark: Survival Evolved | srpen 2017 | ||
| Assetto Corsa Competizione | 12. září 2018 | ||
| Atomic Heart | 2019 | ||
| Battlefield V | 20. listopad 2018 | ||
| Control | 2019 | ||
| Darksiders III | 27. listopad 2018 | ||
| Dauntless | H2 2018 | ||
| Deliver Us The Moon: Fortuna | 28. září 2018 | ||
| Enlisted | 2019 | ||
| Fear the Wolves | 2019 (EA) | ||
| Final Fantasy XV | 6. březen 2018 | ||
| Fractured Lands | nespec. (EA) | ||
| Hellblade: Senua’s Sacrifice | 8. srpen 2017 | ||
| Hitman 2 | 13. listopad 2018 | ||
| Islands of Nyne | nespec. (EA) | ||
| Justice | ? | ||
| JX3 | ? | ||
| Kinetik | 10. prosinec 2017 | ||
| MechWarrior 5: Mercenaries | Q1 2019 | ||
| Metro Exodus | 22. únor 2019 | ||
| Outpost Zero | 12. červenec 2018 | ||
| Overkill’s The Walking Dead | 6. listopad 2018 | ||
| Project DH | nespec. | ||
| Player Unknown's Battlegrounds | 20. prosinec 2017 | ||
| Remnant: From the Ashes | 2019 | ||
| SCUM | srpen 2018 | ||
| Serious Sam 4: Planet Badass | 2019? | ||
| Shadow of the Tomb Raider | 14. září 2018 | ||
| Stormdivers | 2019 | ||
| The Forge Arena | nespec. (EA) | ||
| We Happy Few | 10. srpen 2018 |
Data vydání berte jako orientační, mnohdy je ani autorská studia či vydavatelé dosud nezveřejnili, takže může jít i o různé údaje z neoficiálních zdrojů nebo očekávání komunity.
Do budoucna lze očekávat další rozšíření seznamu, hlavně pro DLSS tituly. Podpora spočívá v natrénování systému pro danou hru a zařazení podpory do ovladače. Čím více praxe s tím Nvidia bude mít, tím širší podporu můžeme očekávat. Jaký bude mít tato metoda reálný dopad nicméně ukážou až recenze.



















