Nvidia ohlásila podporu DLSS v dalších 9 hrách
DLSS anti-aliasing využívá umělé inteligence k detekci projevů aliasingu a jejich odstranění. Diskuse o něm je zatím ryze akademickou záležitostí, protože nezávislé testy srovnávající výsledky DLSS s klasickým MSAA a jinými metodami vyhlazování nejsou (v okamžiku vzniku tohoto textu) dostupné.
Dosavadní seznam očekávaných RTX her čítal 11 titulů podporujících ray tracing a 16 titulů podporujících DLSS. Druhá část seznamu se výrazně prodloužila ohlášením dalších devíti kompatibilních her. V tabulce jsou zvýrazněné tučně, abyste je nemuseli pracně hledat.
titul | vydání | RT | DLSS |
---|---|---|---|
Ark: Survival Evolved | srpen 2017 | ||
Assetto Corsa Competizione | 12. září 2018 | ||
Atomic Heart | 2019 | ||
Battlefield V | 20. listopad 2018 | ||
Control | 2019 | ||
Darksiders III | 27. listopad 2018 | ||
Dauntless | H2 2018 | ||
Deliver Us The Moon: Fortuna | 28. září 2018 | ||
Enlisted | 2019 | ||
Fear the Wolves | 2019 (EA) | ||
Final Fantasy XV | 6. březen 2018 | ||
Fractured Lands | nespec. (EA) | ||
Hellblade: Senua’s Sacrifice | 8. srpen 2017 | ||
Hitman 2 | 13. listopad 2018 | ||
Islands of Nyne | nespec. (EA) | ||
Justice | ? | ||
JX3 | ? | ||
Kinetik | 10. prosinec 2017 | ||
MechWarrior 5: Mercenaries | Q1 2019 | ||
Metro Exodus | 22. únor 2019 | ||
Outpost Zero | 12. červenec 2018 | ||
Overkill’s The Walking Dead | 6. listopad 2018 | ||
Project DH | nespec. | ||
Player Unknown's Battlegrounds | 20. prosinec 2017 | ||
Remnant: From the Ashes | 2019 | ||
SCUM | srpen 2018 | ||
Serious Sam 4: Planet Badass | 2019? | ||
Shadow of the Tomb Raider | 14. září 2018 | ||
Stormdivers | 2019 | ||
The Forge Arena | nespec. (EA) | ||
We Happy Few | 10. srpen 2018 |
Data vydání berte jako orientační, mnohdy je ani autorská studia či vydavatelé dosud nezveřejnili, takže může jít i o různé údaje z neoficiálních zdrojů nebo očekávání komunity.
Do budoucna lze očekávat další rozšíření seznamu, hlavně pro DLSS tituly. Podpora spočívá v natrénování systému pro danou hru a zařazení podpory do ovladače. Čím více praxe s tím Nvidia bude mít, tím širší podporu můžeme očekávat. Jaký bude mít tato metoda reálný dopad nicméně ukážou až recenze.