Nvidia se chlubí rychlou adopcí DLSS 3, ovšem kvantita není kvalita. Podpora ve hře Forza Horizon je pro uživatele zklamáním: S použitím DLSS 3 je hra podstatně méně plynulá než bez…
Nvidia postavila propagaci GeForce RTX 4000 na DLSS 3.0 a jejím generování snímků navíc. To by nemohlo dobře fungovat, kdyby takové hry nebyly dostupné. Do týdne jich proto máme čekat pět…
CEO Nvidie Jen-Hsun Huang odhalil GeForce RTX 4090 a celá jeho prezentace byla postupně podrobena podrobnému zkoumání uživatelů a tisku. Některá zjištění stojí za pozornost…
První rozsáhlejší testy FSR 2.0 jsou na světě a protože je možné srovnávat s DLSS (2.3), došlo i na taková srovnání. Obě řešení ukazují silné stránky, ale i slabiny - každé má vlastní…
DLSS 2.3 šlo do světa v tichosti, bez PR a marketingových fanfár. Snad právě proto připravila Nvidia dodatečně video představující DLSS 2.3 - jen aby jej obratem zase stáhla…
Původce technologií, na kterých stojí marketing posledních dvou generací hardwaru Nvidie, nastupuje k Intelu, kde bude pracovat ve vedení jeho grafické divize (akcelerátory Xe)…
Fidelity FX Super Resolution, ale také vylepšení Radeon Boost, by se majitelé Radeonů mohli dočkat na jaře, na kdy se chystá přelomová verze ovladače Radeon Software…
Anti-aliasing DLSS má několik slabin. Jednou z nich je čekání na podporu. Už už to vypadalo, že se ho v případě F1 2019 podaří zkrátit. Vlastně podařilo, ovšem na úkor kvality…
Battlefield V se stal jakousi výkladní skříní GeForce RTX a architektury Turing od Nvidie. Od vydání dochází ke změnám, úpravám, ladění. Má to ale po pěti měsících od vydání nějaký reálný dopad?
GeForce RTX 2060 je prozatím nejnovějším přírůstkem v rodině GeForce RTX. Jak název napovídá, teoreticky by karta měla nahrazovat GTX 1060, tomu tak nakonec není, víceméně se jedná o náhradu karet...