Grafická karta GeForce RTX 4070 Ti Super představuje jednu z nejnovějších a nejvýkonnějších nabídek společnosti NVIDIA pro herní a grafické aplikace. S novými technologiemi a vylepšeným výkonem...
Nvidia rozhodně DLSS (deep learning super-sampling) neopouští a plánuje naopak jeho úlohu posilovat. Má s ním velké plány a předpokládá, že by časem podíl AI-generovaného obrazu mohl vzrůst na 100 %.
Ray-tracing oproti rasterizaci umožňuje kvalitnější efekty, ovšem za předpokladu prakticky neomezeného výkonu. Ten nemáme, proto je ray-tracing na PC těžkým kompromisem, který vyžaduje záplaty…
Nvidia se chlubí rychlou adopcí DLSS 3, ovšem kvantita není kvalita. Podpora ve hře Forza Horizon je pro uživatele zklamáním: S použitím DLSS 3 je hra podstatně méně plynulá než bez…
Nvidia postavila propagaci GeForce RTX 4000 na DLSS 3.0 a jejím generování snímků navíc. To by nemohlo dobře fungovat, kdyby takové hry nebyly dostupné. Do týdne jich proto máme čekat pět…
CEO Nvidie Jen-Hsun Huang odhalil GeForce RTX 4090 a celá jeho prezentace byla postupně podrobena podrobnému zkoumání uživatelů a tisku. Některá zjištění stojí za pozornost…
První rozsáhlejší testy FSR 2.0 jsou na světě a protože je možné srovnávat s DLSS (2.3), došlo i na taková srovnání. Obě řešení ukazují silné stránky, ale i slabiny - každé má vlastní…
DLSS 2.3 šlo do světa v tichosti, bez PR a marketingových fanfár. Snad právě proto připravila Nvidia dodatečně video představující DLSS 2.3 - jen aby jej obratem zase stáhla…
Původce technologií, na kterých stojí marketing posledních dvou generací hardwaru Nvidie, nastupuje k Intelu, kde bude pracovat ve vedení jeho grafické divize (akcelerátory Xe)…
Fidelity FX Super Resolution, ale také vylepšení Radeon Boost, by se majitelé Radeonů mohli dočkat na jaře, na kdy se chystá přelomová verze ovladače Radeon Software…