Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

DLSS

nepřehlédněte
CEO Nvidie Jen-Hsun Huang odhalil GeForce RTX 4090 a celá jeho prezentace byla postupně podrobena podrobnému zkoumání uživatelů a tisku. Některá zjištění stojí za pozornost…
První rozsáhlejší testy FSR 2.0 jsou na světě a protože je možné srovnávat s DLSS (2.3), došlo i na taková srovnání. Obě řešení ukazují silné stránky, ale i slabiny - každé má vlastní…
DLSS 2.3 šlo do světa v tichosti, bez PR a marketingových fanfár. Snad právě proto připravila Nvidia dodatečně video představující DLSS 2.3 - jen aby jej obratem zase stáhla…
Původce technologií, na kterých stojí marketing posledních dvou generací hardwaru Nvidie, nastupuje k Intelu, kde bude pracovat ve vedení jeho grafické divize (akcelerátory Xe)…
Fidelity FX Super Resolution, ale také vylepšení Radeon Boost, by se majitelé Radeonů mohli dočkat na jaře, na kdy se chystá přelomová verze ovladače Radeon Software…
Čtete správně, nejvýkonnější grafická karta na světě je u nás a brzy se můžete těšit na recenzi.
V dnešní recenzi se podíváme na zatím nejnovější přírůstek nových Radeonů založených na architektuře Navi a to sice na Radeon RX 5600 XT s 6GB VRAM.
 
V dnešní recenzi se podíváme na GeForce RTX 2060 SUPER a to v podání společnosti ASUS, s pořádným chladičem a doplňkovou výbavou.
K příležitosti vydání hry Control zveřejnila Nvidia zprávu, ve které popisuje vylepšování anti-aliasingu DLSS…
Anti-aliasing DLSS má několik slabin. Jednou z nich je čekání na podporu. Už už to vypadalo, že se ho v případě F1 2019 podaří zkrátit. Vlastně podařilo, ovšem na úkor kvality…
Battlefield V se stal jakousi výkladní skříní GeForce RTX a architektury Turing od Nvidie. Od vydání dochází ke změnám, úpravám, ladění. Má to ale po pěti měsících od vydání nějaký reálný dopad?
GeForce RTX 2060 je prozatím nejnovějším přírůstkem v rodině GeForce RTX. Jak název napovídá, teoreticky by karta měla nahrazovat GTX 1060, tomu tak nakonec není, víceméně se jedná o náhradu karet...
Po zvážení všech pro i proti se AMD rozhodla nenásledovat Nvidii v podpoře DLSS. Vidí na něm nedostatky, které stávající metody nemají…
DLSS anti-aliasing musí být připraven na míru dané hře, jinak jej nelze zapnout. Krom této známé podmínky se ale vynořují i další. Spuštění podporované hry totiž samo o sobě k zapnutí DLSS nestačí…
S Final Fantasy XV je to jako na horské dráze. Už od jejího ohlášení dochází ke střídání superlativů a zklamání. Zdá se, že po pádu směřují opět vyhlídky vzhůru…