Ač to může znít paradoxně, neuvěřitelně, či dokonce bulvárně, implementace technologie FidelityFX Super Resolution již u několika her zlepšila kvalitu obrazu a samotné FSR k tomu ani není nutné...
Anti-aliasing DLSS má několik slabin. Jednou z nich je čekání na podporu. Už už to vypadalo, že se ho v případě F1 2019 podaří zkrátit. Vlastně podařilo, ovšem na úkor kvality…
S generací Navi přišlo několik nových technologií, kterými si uživatel může vylepšit kvalitu obrazu, má-li zájem. Otázky vyvolávají dvě z nich, tak si stručně vysvětlíme, jaký je mezi nimi rozdíl…
Anti-aliasing je jedním z klíčových prvků pro přiblížení herní grafiky realitě. S virtuální realitou, kdy uživatel na displej kouká pod lupou (a to doslova), poptávka po efektivním řešení stoupá…
V ovladači pro Radeon Vega FE se objevily řádky zmiňující nový režim anti-aliasingu, konkrétně PXAA. Podíváme se, co je to zač a k čemu by mohl být dobrý…
Xbox Scorpio bude podporovat výstup ve 4k rozlišení a řada her jej skutečně bude využívat. Jenže co to přinese uživateli, který má „jen“ 1080p televizi?
Nad Radeony řady R 300 se vznáší řada otazníků, oficiálně toho krom názvů příliš známo není. S jednou výjimkou: Zřejmě všechny budou umět tzv. Virtual Super Resolution, formu anti-aliasingu.
S novými ovladači je možné DSR, který Nvidia představila společně s druhou generací Maxwellu, provozovat i na starších kartách řad Kepler a Fermi, což jsou GeForce GTX 480 (obrázek) a novější…
Téměř měsíc po vydání první generace Maxwellu vyšla najevo zvláštní informace - Nvidia v tichosti u této řady GPU vypustila podporu rychlého anti-aliasingu CSAA, který uvedla jako novinku s čipem G80…
AMD po delší době překvapila, s dubnovými Catalysty se zaměřila na lepší kvalitu textur a rychlejší anti-aliasing. Krom toho ale přišla i žádaná (a dosud chybějící) podpora řady HD 7000 ve Windows XP.