K příležitosti vydání hry Control zveřejnila Nvidia zprávu, ve které popisuje vylepšování anti-aliasingu DLSS…
Anti-aliasing DLSS má několik slabin. Jednou z nich je čekání na podporu. Už už to vypadalo, že se ho v případě F1 2019 podaří zkrátit. Vlastně podařilo, ovšem na úkor kvality…
S generací Navi přišlo několik nových technologií, kterými si uživatel může vylepšit kvalitu obrazu, má-li zájem. Otázky vyvolávají dvě z nich, tak si stručně vysvětlíme, jaký je mezi nimi rozdíl…
Po zvážení všech pro i proti se AMD rozhodla nenásledovat Nvidii v podpoře DLSS. Vidí na něm nedostatky, které stávající metody nemají…
Po dvou týdnech opět aktualizujeme seznam „RTX“ her, tedy těch titulů, které podporují buďto ray tracing nebo DLSS anti-aliasing. Rozrostl se pěkně…
Aby ono „RTX“ z názvu nových GeForce nezůstalo na ocet, pracuje Nvidia s vývojáři podpoře pro ray tracing v několika hrách. Nabízíme jejich seznam…
Anti-aliasing je jedním z klíčových prvků pro přiblížení herní grafiky realitě. S virtuální realitou, kdy uživatel na displej kouká pod lupou (a to doslova), poptávka po efektivním řešení stoupá…
V ovladači pro Radeon Vega FE se objevily řádky zmiňující nový režim anti-aliasingu, konkrétně PXAA. Podíváme se, co je to zač a k čemu by mohl být dobrý…
Xbox Scorpio bude podporovat výstup ve 4k rozlišení a řada her jej skutečně bude využívat. Jenže co to přinese uživateli, který má „jen“ 1080p televizi?
Nad Radeony řady R 300 se vznáší řada otazníků, oficiálně toho krom názvů příliš známo není. S jednou výjimkou: Zřejmě všechny budou umět tzv. Virtual Super Resolution, formu anti-aliasingu.
S novými ovladači je možné DSR, který Nvidia představila společně s druhou generací Maxwellu, provozovat i na starších kartách řad Kepler a Fermi, což jsou GeForce GTX 480 (obrázek) a novější…
Téměř měsíc po vydání první generace Maxwellu vyšla najevo zvláštní informace - Nvidia v tichosti u této řady GPU vypustila podporu rychlého anti-aliasingu CSAA, který uvedla jako novinku s čipem G80…
AMD po delší době překvapila, s dubnovými Catalysty se zaměřila na lepší kvalitu textur a rychlejší anti-aliasing. Krom toho ale přišla i žádaná (a dosud chybějící) podpora řady HD 7000 ve Windows XP.
Ovladače 8.921.2 RC11, určené primárně pro Radeony HD 7900, přinášejí hned několik novinek. Patrně nejvítanější změnou je podpora pro anti-aliasing super-sampling i v nových hrách…
Emil Persson (známý jako Humus, programátor v Avalanche Studios a někdejší zaměstnanec ATI) vymyslel a představil alternativní metodu anti-aliasingu, kterou nazývá Geometry Buffer Anti-Aliasing....
Nvidia: Artefakty při DLSS pomáhají zlepšovat obraz
no-X
09/03/2019 12:00:00
https://diit.cz/sites/default/files/turing_geforce_rtx.jpg
Lze brát ještě DLSS vážně? F1 2019 předvedla nové dno
no-X
08/12/2019 08:00:00
https://diit.cz/sites/default/files/f1_2019.jpg
Jaký je rozdíl mezi Radeon Image Sharpening a Fidelity FX a co vlastně přinášejí
no-X
07/11/2019 00:00:01
https://diit.cz/sites/default/files/amd_radeon_rx_5700_gpu_5_navi.png
AMD: Otevřené SMAA a TAA mají větší potenciál než stávající DLSS
no-X
02/18/2019 08:00:00
https://diit.cz/sites/default/files/anti_aliasing.png
Nvidia ohlásila podporu DLSS v dalších 9 hrách
no-X
09/17/2018 00:00:00
https://diit.cz/sites/default/files/nvidia_dlss_9_games.jpg
Seznam her podporujících Ray Tracing
no-X
08/27/2018 08:00:00
https://diit.cz/sites/default/files/nvidia_turing_raytracing.jpg
Nvidia představila Adaptive Temporal Antialiasing využívající ray tracing
no-X
08/02/2018 00:00:01
https://diit.cz/sites/default/files/nvidia_logo_webeye.png
Vega podporuje nový PXAA anti-aliasing
no-X
07/04/2017 12:00:00
https://diit.cz/sites/default/files/radeon_software_crimson_04.png
Xbox Scorpio nabídne lepší grafiku i na 1080p LCD
no-X
03/17/2017 15:30:00
https://diit.cz/sites/default/files/uhd_tv_4k_logo.jpg
Radeony R 300 budou podporovat VSR [anketa]
no-X
06/09/2015 16:45:00
https://diit.cz/sites/default/files/amd_catalyst_omega_17.jpg