RECENZE: ASUS Dual GeForce RTX 4060 Ti O8G OC Edition
Kapitoly článků
GTA V je tak trochu stálicí, bohužel engine ve hře má FPS limit nastaven na podivné hodnotě 187. Testuji s nejvyššími detaily, nicméně MSAA nechávám na hodnotě 4x, přičemž AA u odrazů je vypnuté, jelikož to spolyká mnoho výkonu.
Shadow of the Tomb Raider je poměrně oblíbený DX12 benchmark, osobně jsem nahrál přes 60 hodin benchmarkování, hru samotnou vlastně nikoliv. Testuji s presety Highest a zkouším samozřejmě i jaký je výkon se zapnutým raytracingem, kde navíc změním vyhlazování SMAA na SMAA 4x.
GeForce RTX 4060 Ti se zde drží za Radeonem RX 7700 XT.
Nesmí chybět DOOM Eternal, ten běží naprosto skvěle téměř na čemkoliv, velmi dobře využívá procesorová jádra/vlákna a využívá API Vulkan snad v maximální možné kapacitě. Testuji v podobným stylem jako u notebooků, proběhnu tedy první část Supergore Nest podobně jako na videu, ale většinou z lenosti používám BFG-9000 pro rychlejší čištění, přičemž rozhazuji granáty kolem pro další extra efekty. Výsledky tak berte s jistou dávkou soli, některé jiné úrovně mohou být náročnější, nebo také ne.
DOOM Eternal je skvěle optimalizovaná hra využívající API Vulkan, GeForce RTX 4060 Ti zde předvádí velmi dobrý výkon.
Po zapnutí raytracingu se výkon masivně propadá, GeForce RTX 4060 Ti se zde překvapivě propadá pod úroveň Radeonu RX 6600, nejspíše zde úřaduje užší paměťová sběrnice.
Jako náhrada nějakých Wargaming her poslouží novější World of Tanks enCore benchmark s RT, jedná se o aktualizovanou verzi starého benchmarku, která přidává podporu ray tracingu, zajímavé je, že se jedná víceméně jen o RT stínů a hra nadále běží v DirectX 11 bez nutnosti podpory speciálních RT jader. Výsledky udávám ve formně skóre, pokud chcete znát konkrétní FPS, stačí skóre vydělit číslem 166, 10 000 bodů odpovídá přibližně 60 FPS.
Výkon bez raytracingu v 1080p je dle očekávání velmi dobrý, RTX 4060 Ti se zde drží na čtvrtém místě.
Po zapnutí raytracingu se pozice karet příliš nemění, RTX 4060 Ti je nadále na čtvrtém místě.