24. ledna vydá AMD Fluid Motion Frames (FMF), preview ovladač již nebude třeba
Technologie Fluid Motion Frames zvyšuje počet FPS (teoreticky až na dvojnásobek) a na rozdíl od implementace v rámci FSR 3 nebo Nvidia DLSS 3 (Frame Generation) není závislá na podpoře ze strany hry. Kompatibilní je se samostatnými Radeony RX 7000, rozšířena byla pro integrované Radeony 700 a samostatné Radeony RX 6000. Doposud byla dostupná výhradně v samostatné větvi „preview“ ovladačů, ale 24. ledna se stane součástí standardní řady WHQL ovladačů.
Fluid Motion Frames je možné zapnout buďto samostatně, nebo v rámci souboru technologií HYPR-RX. Ten kombinuje technologie Boost, RSR a Anti-Lag.
Boost rovněž slouží ke zvýšení výkonu (FPS), ale jiným metodami, které jsou dvě. V roce 2019 vydala AMD Boost pro DirectX 11 hry, který funguje na bázi dynamické úpravy rozlišení podle aktuální výše FPS. Pokud jsou FPS dostatečně vysoké, je rozlišení vyšší, pokud by pokles ohrozil plynulost, vykreslované rozlišení se sníží. V roce 2021 AMD rozšířila Boost pro DirectX 12 hry, kde funguje odlišně. Využívá VRS, Variable Rate Shading, technologii DirectX 12. Díky ní vykresluje stále v plném rozlišení, takže se hranový detail nemění a podle FPS upravuje rozlišení shadingu.
RSR neboli Radeon Super Resolution je upscaler vzešlý z první generace FSR, který zvyšuje výkon (FPS) tím způsobem, že je obraz interně vykreslován v nižším rozlišení a následně přes RSR zvětšen na cílové rozlišení.
Anti-Lag je technologie snižující obrazové latence, které mohou být v závislosti na konkrétní hře, nastavení a snímkové frekvenci i méně než poloviční oproti původnímu stavu.
Použití FMF v kombinaci s HYPR-RX má smysl zejména v situaci, kdy je snímková frekvence (bez FMF a bez HYPR-RX) velmi nízká a kdy právě HYPR-RX zvýší FPS na úroveň vhodnou pro FMF.
24. ledna dojde jak k vydání ovladače s Fluid Motion Frames, tak vydání Radeonu RX 7600 XT.