Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Vývojář ACC: Nebudeme plýtvat zdroji na snižování FPS, s raytracingem nepočítáme

Assetto Corsa Competizione propagovala Nvidia jako jednu z prvních her, která přinese podporu pro raytracing. Autoři hry ale mají jiný názor, s technologií dosud ani neexperimentovali a nevidí důvod…

Za pár dní tomu bude rok, co Nvidia v rámci marketingové podpory tehdy krátce vydané GeForce RTX zveřejnila seznam her, které budou podporovat raytracing:

  • Assetto Corsa Competizione
  • Atomic Heart
  • Battlefield V
  • Control
  • Enlisted
  • Justice
  • JX3
  • MechWarrior 5: Mercenaries
  • Metro Exodus
  • Project DH
  • Shadow of the Tomb Raider

Rok se sešel s rokem a na situaci se mnoho nezměnilo, podpora řady her (v případě později publikovaných rozšířených seznamů je to drtivá většina) zůstala na papíře. Nyní se ukazuje, že přinejmenším u jednoho titulu z původního seznamu vývojáři ani s podporou RTX nepočítají:

Naší prioritou je vylepšovat, optimalizovat a vyvíjet všechny aspekty ACC [Assetto Corsa Competizione]. Pokud by, po vyřešení našeho dlouhého seznamu priorit, úroveň optimalizací a pokročilost technologie umožnila plnohodnotou implementaci RTX, mohli bychom začít zkoumat tuto možnost, ale ze současného hlediska neexistuje důvod krást vývojářské zdroje a čas kvůli implementaci velmi nízké snímkové frekvence.

Z vyjádření vyplývá, že vývojáři této hry nejen s implementací raytracingu neexperimentovali, ale že o ní ani vážně neuvažují a na seznamu priorit je v podstatě na posledním místě. Assetto Corsa Competizione je očekávána (a z „early access“ známá) jako hra s velmi slušnou grafikou, u které si její autoři cení stabilních FPS. Ty, jak je patrné z vyjádření, nechtějí snižovat.

Nebudeme-li počítat lokálně dostupný titlu Justice a dále spíše tech-demo v podobě Quake II, podporují raytracing rok po ohlášení pouze 3 hry: Battlefield V, Metro Exodus a Shadow of the Tomb Raider.

Zdroje: 

Diskuse ke článku Vývojář ACC: Nebudeme plýtvat zdroji na snižování FPS, s raytracingem nepočítáme

Čtvrtek, 22 Srpen 2019 - 08:21 | Marek Moravčík | 1) Ja som netvrdil, že budú mať to isté ako NV....
Středa, 21 Srpen 2019 - 23:20 | Marek Moravčík | RT jadrá nie sú žiadne umelé obmedzenie. Je to...
Středa, 21 Srpen 2019 - 23:00 | Marek Moravčík | Priebehy FPS nemám, takže moje tvrdenie o...
Středa, 21 Srpen 2019 - 22:40 | Tom | - zapoměl jsi na Titan V ;) a tak mi prosím...
Středa, 21 Srpen 2019 - 20:48 | Tom | - nejsem si vědom, že by tvrdili něco o tom, že...
Středa, 21 Srpen 2019 - 20:21 | ovadisko | ja chcem stopovanie svetla v hrach ;) ale faktom...
Středa, 21 Srpen 2019 - 20:11 | Tom | - ukaž mi prosím průběh fps s V56 a GTX 1080 a...
Středa, 21 Srpen 2019 - 19:52 | Tom | no vidíš, že jsem férový a je mi jedno kdo to sem...
Středa, 21 Srpen 2019 - 19:41 | Marek Moravčík | Ten rozdiel vidím. Otázka je, prečo musela AMD...
Středa, 21 Srpen 2019 - 19:31 | Marek Moravčík | Normálne už takto neprispievam. Väčšinou len sem...

Zobrazit diskusi