Letos slaví herní ray-tracing 6 let. Přesto 81,5 uživatelů buďto nezajímá vůbec, nebo jen za podmínky, že by nesnižoval FPS a nestál žádné peníze navíc (což ani po šesti letech neplatí)…
Ray-tracing oproti rasterizaci umožňuje kvalitnější efekty, ovšem za předpokladu prakticky neomezeného výkonu. Ten nemáme, proto je ray-tracing na PC těžkým kompromisem, který vyžaduje záplaty…
Z 8GB karet se stal hardware vyhovující již jen 1080p bez ray-tracingu a bez nejvyšších detailů. Pro 1080p se vším všudy již je potřeba počítat se 12GB modely, pro 1440p s 16GB…
AMD po lednovém vynechání vydala ovladače pro Radeony RX 6000. Jejich majitele potěšily zprávy o nárůstech výkonu, které v extrému dosahují 40 % pro raytracing. Zlobí však instalátor…
Po čtvrt století rasterizované grafiky se do her dostává raytracing. Po kapkách, ve vybraných hrách, většinou za cenu propadu ve výkonu, ale dostává. Poznáte rozdíl ze snímku?
Nvidii se podařil marketingový majstrštyk, když výkon GeForce RTX 3050 odprezentovala grafem herního výkonu s ray-tracingem a výsledek srovnávala s kartami, které ray-tracing nepodporují…
Původce technologií, na kterých stojí marketing posledních dvou generací hardwaru Nvidie, nastupuje k Intelu, kde bude pracovat ve vedení jeho grafické divize (akcelerátory Xe)…
Nvidia již nebude redakci Hardware Unboxed poskytovat hardware na testy. Oficiálním důvodem je, že podle Nvidie nevěnuje Hardware Unboxed ve svých recenzích dostatek prostoru raytracingu…