Další renderovací techniky
Kapitoly článků
AMD se dále zmiňuje například o technice filter spreadingu věrně simulující řadu optických efektů jako DOF (Depth Of Field), kterou vyvinuli ve spolupráci s inženýry na Kalifornské univerzitě v Berkeley
Dále tu máme HDAO (High Definition Ambient Occlusion) detekující "údolí" v geometrii scény a ztemňující je v závislosti na hloubce.
Contact hardened shadows zase pracují tak, že se zostřují okraje které jsou v kontaktu s objektem, což činí objekt stále více zastřený, když se vzdaluje.
Velkou výhodou DirectX 11 oproti předchozím verzím, je bezpochyby paralelismus. Aplikace, běhové prostředí DirectX i DirectX ovladač jedou v samostatných vláknech, stejně tak načítání, texturování, kompilace, spouštění shaderů, to vše může běžet paralelně s hlavním renderovacím vláknem threadDirectX.
Z hlediska her s podporou DirectX 11 AMD uvádí například BattleForge (září 09), S.T.A.L.K.E.R.:Call of Pripyat a DiRT2 (Q4/09), Lord of the Rings Online či Aliens vs. Predator (Q1/10) a další. Nakolik se toto naplní a nakolik se DX11 v těchto hrách pozitivně projeví, to už je na jinou debatu.