FidelityFX Super Resolution bude v den vydání podporovat 7 her, dalších 12 brzy
FidelityFX Super Resolution (FSR) je open source řešení a není vázané na konkrétní herní studio, titul nebo engine, takže ho mohou implementovat vývojáři libovolné hry, kteří v tom vidí smysl. K oficiálnímu vydání dojde 22. června. Již k tomuto datu bude FSR podporovat 7 titulů a další 12 má následovat krátce poté:
Ještě na přelomu května a června mluvila AMD o „více než deseti“ studiích / enginech, které budou FSR podporovat; nyní už seznam studií a vývojářů stoupl na 44, takže je zajištěna velmi široká adopce. Podpora se bude týkat i herní konzole Xbox a her pro ni.
Pro srovnání s DLSS můžeme připomenout, že v roce vydání této technologie (2018) s podpora dostala do dvou her (Final Fantasy XV, Outpost Zero). U mnoha dalších byla sice podpora v roce 2018 Nvidií přislíbena, ale dosud k ní nedošlo (Darksiders 3, Dauntless, Fear The Wolves, Fractured Lands, Hellblade: Senua's Sacrifice, Hitman 2, Justice, JX3, PlayerUnknown’s Battlegrounds, Remnant: From The Ashes, SCUM a We Happy Few). V roce 2019 byla podpora DLSS doplněna 8 hrám. V roce 2020 18 hrám a letos 13 hrám.