Microsoft počítá s FidelityFX Super Resolution pro Xbox Series S|X
AMD během příprav FSR naznačovala, že pracuje na více technologických řešeních, ale zvolí takové, které s ohledem na názor vývojářů nabídne širokou kompatibilitu. Ačkoli padly zmínky i o konzolích, padly ze strany AMD a dosud neexistovalo žádné vyjádření jejich výrobců.
Nyní se ozval zástupce z divize herních konzolí Microsoftu a de facto potvrdil, že Xbox s FSR počítá: „V [divizi] Xbox jsme z potenciálu technologie AMD FidelityFX Super Resolution nadšení, jakožto z další skvělé metody, se kterou mohou vývojáři zvýšit snímkovou frekvenci a rozlišení. Více k tomu zveřejníme brzy.“
Herní konzole (Xbox i Playstation) využívají několika technologií pro upsampling obrazu, ale jejich první generace skutečně nevynikaly kvalitou a v některých případech po stránce obrazu nenabízely víc než základní upscaling vestavěný v monitorech a televizorech. Postupem času se ale situace zlepšuje. FidelityFX Super Resolution se zatím jeví jako jediná technologie, která funguje jak na grafických kartách, tak na konzolích a zároveň není vázaná na konkrétní hru nebo engine. To může být důvodem, pro který má Microsoft o FSR zájem.