FidelityFX Super Resolution již 22. června: kompatibilní od Polaris po Pascal
Ač zatím nemůžeme hodnotit kvalitu, zveřejnila AMD na Computexu několik informací, které stojí samy o sobě za pozornost.
Tím prvním je, že nebude nabízet pouze možnosti zapnout / vypnout, ale krom nativního rozlišení nabídne čtyři kvalitativní předvolby. Z nich můžeme na příkladu z Godfall usuzovat, že v „Ultra Quality“ zvýší výkon 1,6×, v režimu „Quality“ 2×, v režimu „Balanced“ 2,5× a v režimu „Performance“ 3×.
Druhým překvapením je široká kompatibilita. Stejně jako v případě FidelityFX CAS neuzamyká AMD kompatibilitu na poslední generaci-dvě vlastních grafických karet, ale připravila řešení fungující také na konkurenčních GeForce a to přinejmenším GeForce GTX 1000 (Pascal), GeForce RTX 2000 (Turing) a GeForce RTX 3000 (Ampere).
Z Radeonů bude Super Resolution běhat na Radeonech RX 500 (GCN 4 / Polaris), Vega (GCN 5 / Vega), RX 5000 (RDNA / Navi) i RX 6000 (RDNA 2 / Navi 2x) a to včetně všech procesorů Ryzen s integrovanou grafikou.
Super Resolution v letošním roce bude podporovat 10 herních studií a enginů a v okamžiku vydání bude kompatibilní s více než 100 modelů grafických karet a procesorů s integrovanou grafikou. K vydání dojde 22. června. AMD vyzývá uživatele, aby na stránce https://www.amd.com/fsr nahlásili případnou hru, ve které stojí o podporu Super Resolution (FSR).
AMD