Futuremark chystá test Time Spy s DX12 asynchronními shadery [video]
Nový test nebude vydán jako samostatný produkt, ale měl by se stát součástí 3DMarku, kde doplní stárnoucí FireStrike. Ponese jméno Time Spy a přinejmenším z krátkého oficiálního videa působí zajímavě. Předkládá krátký příběh, ve které se hlavní hrdinka s teselovanými polygony pohybuje po zničeném muzeu 3DMarku (scénky ze známých testů), které postupně zarůstá jakýmsi krystalickým svinstvem.
Hrdinka má k dispozici jakýsi orb, jímž může nahlížet skrze čas do doby, kdy byla stavba nepoškozená a všechny exponáty funkční. Závěr umožňuje divákovi nahlédnout dírou ve zdi do okolního světa, který napadla jakýsi krystalická entita šířící po celé planetě invazivní krystaly.
Time Spy využívá DirectX 12, asynchronních výpočtů (grafickou, výpočetní a kopírovací frontu), multi-threading a technologii explicit multiadapter pro spojení výkonu více grafických jader. Futuremark slíbil, že bližší technologické informace zveřejní v nadcházejících týdnech. Při vývoji testu dostával podněty od AMD, Intelu, Microsoftu a Nvidie.