Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

DirectX 12

Přesněji řečeno: Microsoft upustil od jednoho z několika nesmyslných požadavků, ale i to posouvá technologii DirectStorage blíže uživatelům…
Nová verze grafických ovladačů Radeon Software 21.4.1 přináší několik novinek. Krom v nadpisu avizovaného například volitelný rozsah instalace…
V druhém dílu streamu Where Gaming Begins představila CEO AMD Lisa Su novou generaci grafických karet Radeon RX 6000 s architekturou RDNA2. Prakticky všechny zvěsti se potvrzují…
DirectX 11 se může chystat na zasloužený odpočinek. Že již není potřeba, se pokusí dokázat jedna z nejočekávanějších her letošního roku, Cyberpunk 2077…
Microsoft představil D3D_FEATURE_LEVEL_12_2 pod označením DirectX 12 Ultimate. Podporovanými technologiemi zastřeší požadavky nové generace herních konzolí Xbox i desktopu včetně GPU nové generace…
Čtyři procesorová jádra byla dlouhá léta symbolem luxusu a v high-endu standardních desktopových platforem se držela velmi dlouho. Intel je opustil teprve před dvěma lety…
To se tam nevejde, ale vejde, au, no vidíš… Strategie Microsoftu ve věci podpory DirectX 12 pod Windows 7 trochu připomíná konverzaci ze známé simultánně dabované scénky. S jedním rozdílem…
 
Klasické CrossFire a SLI pomalu umírá. Události poslední doby ukazují, že o jeho podporu již nemá zájem ani AMD, ani Nvidia…
Existují hry slibující podporu DirectX 12, která nakonec uživateli nic nepřináší. Pak jsou hry, kde podpora nízkoúrovňového API dělá divy…
„A ono to jde. A ono to šlo! A pořád to šlo!!!“
Test zaměřený na výkon v novějších hrách přinesla redakce webu ComputerBase. Srovnání s výsledky původní recenze ukazuje více než 5 % posun relativního výkonu…
Při vydání GeForce RTX řady vyšla i náhrada GTX 1080 jménem RTX 2070. A tak jsem rychle otestoval nejlevnější verzi od GigaByte.
Není to tak dávno, co AMD vydalo nová 14nm GPU generace Vega, na trhu jsou aktuálně dostupné karty Vega 56 a Vega64. A na zajímavější Vegu 56 v nereferenčním provedení od PowerColoru se dnes podíváme.
Blizzard se rozhodl, že World of Warcraft bude podporovat DirectX 12. Těžko říct, jaké s tím má plány, ale zatím je to všelijaké - přinejmenším na GeForce klesl výkon…
Raytracing je z hlediska běžného uživatele a hráče něco jako zaklínadlo. Když nemají výrobci GPU o čem mluvit, toto téma otevřou. Jenže teď se přidal i Microsoft. Může to znamenat něco víc?