Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

DirectX 12

To se tam nevejde, ale vejde, au, no vidíš… Strategie Microsoftu ve věci podpory DirectX 12 pod Windows 7 trochu připomíná konverzaci ze známé simultánně dabované scénky. S jedním rozdílem…
Klasické CrossFire a SLI pomalu umírá. Události poslední doby ukazují, že o jeho podporu již nemá zájem ani AMD, ani Nvidia…
Existují hry slibující podporu DirectX 12, která nakonec uživateli nic nepřináší. Pak jsou hry, kde podpora nízkoúrovňového API dělá divy…
„A ono to jde. A ono to šlo! A pořád to šlo!!!“
Test zaměřený na výkon v novějších hrách přinesla redakce webu ComputerBase. Srovnání s výsledky původní recenze ukazuje více než 5 % posun relativního výkonu…
Při vydání GeForce RTX řady vyšla i náhrada GTX 1080 jménem RTX 2070. A tak jsem rychle otestoval nejlevnější verzi od GigaByte.
Není to tak dávno, co AMD vydalo nová 14nm GPU generace Vega, na trhu jsou aktuálně dostupné karty Vega 56 a Vega64. A na zajímavější Vegu 56 v nereferenčním provedení od PowerColoru se dnes podíváme.
 
Blizzard se rozhodl, že World of Warcraft bude podporovat DirectX 12. Těžko říct, jaké s tím má plány, ale zatím je to všelijaké - přinejmenším na GeForce klesl výkon…
Raytracing je z hlediska běžného uživatele a hráče něco jako zaklínadlo. Když nemají výrobci GPU o čem mluvit, toto téma otevřou. Jenže teď se přidal i Microsoft. Může to znamenat něco víc?
Loni implementoval Futuremark do 3DMarku podporu DX12 a asynchronních shaderů, letos na jaře Vulkan a nyní k DX12 přibylo 4k rozlišení a nové optimalizace zaměřené na letošní generaci procesorů…
AMD připravila převratnou verzi ovladačů Radeon Software s velkým množstvím novinek: Mimo jiné možnost rozšířeného FreeSync, celkově snížené latence, vylepšení ovládacího panelu a vyšší výkon…
Amd Vega 36
AMD si s ohledem na Vegu v ničem nezadá s pověstnou chlupatou dekou. Informace lezou ven pomalu a těžko, ale sem-tam se přecijen něco objeví…
Star Citizen 02
Star Citizen je příkladem komunitou financované hry, která je dostupná již během svého dlouhodobého vývoje. Zároveň je mnohými vnímána jako příklad toho, „jak by se to mělo dělat“…
Scott Wasson, někdejší šéfredaktor webu TechReport, představil novou verzi technologie frame-pacing, která vyhlazuje průběh snímků v CrossFire či dual-graphics. Vyvinuta byla pro DirectX 12…
Nový test 3DMarku přináší avizovanou scenérii futuristického muzea a hrdinky s časovým orbem. Využívá API DirectX 12 včetně asynchronních shaderů, které je pro srovnání výkonu možné vypnout / zapnout…