Nvidia trochu vylepšila výkon ve World War Z pod Vulkanem
Nvidia se nakonec na situaci podívala a nějaké rezervy v ovladačích objevila. V GeForce Driver 430.64 WHQL přináší výkonnostní zlepšení, které se pohybuje od 2 do 18 procent. Podle modelu grafické karty a rozlišení. Nejvýraznějších nárůstů je dosaženo v kombinaci rychlého GPU a nízkého rozlišení. V takových kombinacích ale byl výkon pro praktické využití více než dobrý již s předchozím ovladačem (např. GeForce RTX 2080 Ti v 1080p podle první recenze dosahovala 160 FPS, takže zvýšení na ~190 FPS hratelnost asi příliš neovlivní).
Podstatnější jsou tedy prostřední a pravé sloupečky, kde se nárůsty pohybují většinou do 10 %. Takový posun sice výkonnostní propast mezi Radeony a GeForce o něco snižuje, ale když se podíváme na příklad konkrétních výsledků ve 1440p: GeForce GTX 1660: 52 FPS, Radeon RX 590: 82 FPS, pak 3 % zvýšení výkonu znamená v praxi zhruba FPS a půl navíc, tedy 53,6 FPS pro GeForce oproti 82 FPS na Radeonu.
Přestože jde tedy o nezanedbatelné zlepšení, nezbývá než doufat, že nebude konečné a že se Nvidii podaří v jejích ovladačích najít rezervy, které výkon pod nízkoúrovňovým API (jenž by díky nižší režii mělo dosahovat vyšších FPS) ještě zlepší.