Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Vulkan

nepřehlédněte
Není to tak dávno, co AMD vydalo nová 14nm GPU generace Vega, na trhu jsou aktuálně dostupné karty Vega 56 a Vega64. A na zajímavější Vegu 56 v nereferenčním provedení od PowerColoru se dnes podíváme.
Pokud jde o podporu API Vulkan, ukázal se jako největší ignorant - pardon, ignorovatel - Apple. A tak, když nejde Mohamed k hoře, přichází hora k Mohamedovi…
AMD připravila převratnou verzi ovladačů Radeon Software s velkým množstvím novinek: Mimo jiné možnost rozšířeného FreeSync, celkově snížené latence, vylepšení ovládacího panelu a vyšší výkon…
Navzdory zprávě, podle níž měla být podpora CrossFire a SLI exkluzivní záležitostí Windows 10, bude Vulkan podporovat režim více grafických jader v mnohem širším spektru operačních systémů.
Společnost Futuremarku se rozhodla do overhead-testu 3DMarku doplnit i API Vulkan, které bude stát vedle DirectX 11 a DirectX 12…
Star Citizen 02
Star Citizen je příkladem komunitou financované hry, která je dostupná již během svého dlouhodobého vývoje. Zároveň je mnohými vnímána jako příklad toho, „jak by se to mělo dělat“…
003 3
Imagination Technologies představili svou novou GPU architekturu, která je opět významným skokem vpřed a tak si ji prý rovnou licencoval Apple.
 
Serious Sam 3
Chorvati si rádi hrají s novými technologiemi a tak se můžeme těšit, že celá série Serious Sam bude ve VR. Na čtvrtém dílu se také usilovně pracuje.
W3C logo
Současná webová API zatím nepřinášejí plnohodnotné využití GPU v rámci webového prohlížeče. Ano, je zde WebGL, ale to je málo. WebKit tým Applu tak navrhuje univrzální otevřené rozhraní, které vše...
Je několik linuxových věcí, které ani rok 2016 nepřivedl k lepšímu. Michael Larabel z Phoronixu vypichuje ty největší bolístky.
Po informaci o grafické architektuře jádra herní konzole Nintendo Switch alias NX se dozvídáme o sadě API, jaká bude podporovat a dalších parametrech grafického a procesorového jádra…
3D engine, na kterém v poslední době vzniká v průměru kolem 35 her ročně, nasazuje API Vulkan…
API Vulkan, neboli "OpenGL Next" se sice vlastně teprve rodí, nicméně už víme, že bude mít nástupce. Vulkan Next zaměří pozornost na multi-GPU, VR a další věci.
Ona je to vlastně spíš taková legrácka než něco, bez čeho bychom nemohli žít. Quake 1 běhal skvěle už před 10+ lety pod OpenGL a současný hardware jej i bez Vulkanu utáhne v tisících fps. Nicméně,...
Shader Intrinsic Functions 03
Pokud dojde řeč na DirectX12 nebo Vulkan, obvykle se jako zásadní nová funkce uvádějí asynchronní shadery. Ty ale nejsou jedinou novinkou, právem i neprávem jsou opomíjené Shader Intrinsic Funcitions.

Stránky