Žádné pravidlo není věčné a i přitažlivě pojmenovaná technologie nemusí být výhrou. Tak by se dal stručně shrnout vývoj událostí kolem technologie GPU Culling používané novým Wolfensteinem…
V dubnu došlo k uvedení hry World War Z, která podporuje nízkoúrovňové API Vulkan. První výsledky byly velmi překvapivé, Radeony oproti jinak srovnatelným GeForce stály o dvě výkonnostní příčky výše…
Nízkoúrovňová API obvykle GCN Radeonům svědčí. Podpora API Vulkan pro hru World War Z ale představuje extrém. I obstarožní Radeony se totiž dostávají na výkonnostní úroveň nejnovějších GeForce-Turing…
Není to tak dávno, co AMD vydalo nová 14nm GPU generace Vega, na trhu jsou aktuálně dostupné karty Vega 56 a Vega64. A na zajímavější Vegu 56 v nereferenčním provedení od PowerColoru se dnes podíváme.
Pokud jde o podporu API Vulkan, ukázal se jako největší ignorant - pardon, ignorovatel - Apple. A tak, když nejde Mohamed k hoře, přichází hora k Mohamedovi…
AMD připravila převratnou verzi ovladačů Radeon Software s velkým množstvím novinek: Mimo jiné možnost rozšířeného FreeSync, celkově snížené latence, vylepšení ovládacího panelu a vyšší výkon…
Navzdory zprávě, podle níž měla být podpora CrossFire a SLI exkluzivní záležitostí Windows 10, bude Vulkan podporovat režim více grafických jader v mnohem širším spektru operačních systémů.
Star Citizen je příkladem komunitou financované hry, která je dostupná již během svého dlouhodobého vývoje. Zároveň je mnohými vnímána jako příklad toho, „jak by se to mělo dělat“…
Současná webová API zatím nepřinášejí plnohodnotné využití GPU v rámci webového prohlížeče. Ano, je zde WebGL, ale to je málo. WebKit tým Applu tak navrhuje univrzální otevřené rozhraní, které vše...