RECENZE: MSI Vector 16 HX - aneb mobilní Ïntel Arrow Lake na steroidech
Kapitoly článků
Pokud má testovaný notebook interní displej s rozlišením 2560x1440 nebo vyšším a zároveň má i MUX čip, tak nepoužívám externí monitor.
Testovaný MSI Vector 16 HX AI si vede opět celkem slušně, na notebooky s RTX 4080/4090 pochopitelně nestačí.
Shadow of the Tomb Raider je poměrně oblíbený DX12 benchmark, osobně jsem nahrál přes 60 hodin benchmarkování, hru samotnou vlastně nikoliv. Testuji s presety Highest a zkouším samozřejmě i jaký je výkon se zapnutým raytracingem, kde navíc změním vyhlazování SMAA na SMAA 4x.
Nesmí chybět DOOM Eternal, ten běží naprosto skvěle téměř na čemkoliv, velmi dobře využívá procesorová jádra/vlákna a využívá API Vulkan snad v maximální možné kapacitě. Testuji v podobným stylem jako u notebooků, proběhnu tedy první část Supergore Nest podobně jako na videu, ale většinou z lenosti používám BFG-9000 pro rychlejší čištění, přičemž rozhazuji granáty kolem pro další extra efekty. Výsledky tak berte s jistou dávkou soli, některé jiné úrovně mohou být náročnější, nebo také ne.
DOOM Eternal běží dle očekávání naprosto skvěle. Jakmile zapneme raytracing, dojde k poklesu výkonu, ale hra je pořád celkem slušně hratelná.
Jako náhrada nějakých Wargaming her poslouží novější World of Tanks enCore benchmark s RT, jedná se o aktualizovanou verzi starého benchmarku, která přidává podporu ray tracingu, zajímavé je, že se jedná víceméně jen o RT stínů a hra nadále běží v DirectX 11 bez nutnosti podpory speciálních RT jader. Výsledky udávám ve formně skóre, pokud chcete znát konkrétní FPS, stačí skóre vydělit číslem 166, 10 000 bodů odpovídá přibližně 60 FPS.




















