Sniper Elite 3 pod Mantle otestován
Jak už je jasné, nárůsty výkonu pocházejí z efektivnější využití potenciálu procesoru, takže jsou tím vyšší, čím je procesor slabší (a grafická karta výkonnější). Naopak čím výkonnější procesor sestava obsahuje a čím vyšší detaily hra využívá, tím bývá výkonnostní přínos nižší.
Může být trochu překvapivé, že i na sestavě s šestijádrovým Intel Core i7-3960X v 2560×1600 s AA, AF a „Ultra“ detaily (teselace, AO, motion blur…) ještě bylo možné výkon vylepšit - s Mantle hra dosáhla o 8 % vyšších FPS než pod DirectX. Rovnoměrnost snímkové distribuce (frame times) bohužel testovaná nebyla, takže musíme zůstat u slov AMD, podle nichž se rovněž zlepšila (u předešlých Mantle-kompatibilních her ji testy potvrdily).
Trochu složitější je situace v CrossFire - podpora zatím chybí. S ohledem na vysoké FPS i s jednou kartou to ale není až tak zásadní problém. Zatím. Kdy podpora přijde, ani jedna z dotčených stran dosud nepotvrdila. Pokud by vás zajímaly výsledky ve Sniper Elite 3 na přetaktovaných grafických kartách, doporučujeme nahlédnout do databáze, kterou z uživatelských výsledků skládá dohromady OC.UK:
Jsme zvědaví, jestli i v tomto případě (podobně jako pro techdemo Star Swarm a Battlefield 4) připraví Nvidia speciální optimalizaci, aby i pod DirectX (11) bylo možné ve Sniper Elite 3 u srovnatelných modelů grafických karet dosahovat výsledků, jaké předvádí AMD pod Mantle.