Současná webová API zatím nepřinášejí plnohodnotné využití GPU v rámci webového prohlížeče. Ano, je zde WebGL, ale to je málo. WebKit tým Applu tak navrhuje univrzální otevřené rozhraní, které vše...
DirectX 12 podporuje technologii asynchronních shaderů, která umožňuje efektivněji využít GPU, pokud zpracovává grafický i výpočetní kód naráz. Pojďme se podívat, které grafické karty toto umí.
Nový 3DMark přináší srovnávací test pro efektivitu API. Podporuje DirectX 11, DirectX 12 i Mantle. Někoho překvapí dvacetinásobný rozdíl mezi DX11 a 12, jiného pozice Titanu X oproti Radeonu R9 290X…
Letošní Game Developers Conference proběhla ve znamení nové generace OpenGL, nízkoúrovňového API Vulkan. Závěr jedné z posledních přednášek, která shrnovala přínos Vulkanu, věnoval Khronos AMD…
Khronos Group potvrdila, že jí AMD nabídla Mantle jakožto podklad k vývoji API OpenGL-next, které ponese oficiální název Vulkan. Khronos Group této nabídky využila…
Prapodivnou zprávu o budoucnosti Mantle zveřejnila AMD. Její bližší vysvětlení slibuje na čtvrtek-GDC. Z indicií, které dosud prozradila, ale vychází jediná možnost: z Mantle se stane OpenGL-next.
Dlouho očekávaný RPG titul z žánru fantasy asi nebude modelovým příkladem her, které by výrazněji rozšířily adaptaci nového API - přesto výkonnostní rozdíly stojí za pozornost.
Nová generace 3D Marku se nezaměří toliko na specifické 3D efekty jako obvykle, ale proklepne podporu nových API a s nimi optimalizace pro efektivnější využití systémových prostředků.
Dokončení API Mantle obnáší uzavření fáze beta a formální uvedení finální verze. Obojí se stane ještě v letošním roce, přičemž výsledné API bude k dispozici Nvidii i Intelu, projeví-li zájem.
Satya Nadella mění Microsoft k lepšímu. Mění jej do podoby společnosti, kterou Ballmer nechtěl a Gates možná ani netušil, že by mohla být reálnou. Přijde Mohamed k hoře, nebo hora k Mohamedovi?
API Mantle slibovalo alternativní způsoby CrossFire, které měly řešit stabilitu snímkové frekvence a vysoké latence nejrozšířenějšího režimu AFR. První přináší Civilization: Beyond Earth a… funguje.
Netrvalo dlouho a po distribuci patche pro Sniper Elite 3 přinášející podporu API Mantle se vyrojila řada různých testů. Nebudeme vás napínat, dopadly v podstatě v souladu s oficiálními čísly od AMD…
Včera ve večerních hodinách oznámila společnost Rebellion doplnění podpory API Mantle pro hru Sniper Elite 3. API přináší snížení procesorových nároků, zvýšení výkonu a pokles spotřeby.
Když AMD tvrdila, že DirectX 12 neznamenají konec API Mantle, mohl jen málokdo tušit, kam až těmito slovy míří. Společnost nyní poskytla své API jako základ pro příští generaci OpenGL.