Stalker: Call of Pripyat
Kapitoly článků
Jako první si dejme jediného zástupce ze "standardních" recenzí grafik, DX11 test Call of Pripyat.
Podle grafu (modrých sloupečků) byste mohli usoudit, že jsme naivní, ale není tomu tak. První měření s nejvyšší kvalitou dynamických světel jsme provedli právě pro ukázku toho, jak nám limitace výkonu CPU bude měnit hodnoty fps. Při zachování veškerého nastavení renderingu, pouze snížení kvality světel na "střední" vzrostlo fps z ~9 na ~13, ale to je stále k ničemu.
Po čem bylo třeba sáhnout, to byla volba pouze statického osvětlení. V tu chvíli přestala být limitace výkonu ve hře CPU částí tolik znát a GPU část mohla ukázat své schopnosti. Jestli je kvalita renderingu nízká, střední či vysoká už není tolik podstatné, o jakés-takés plynulosti se však dá hovořit pouze s "Low" nastavením. Každopádně Fusion APU je schopno utáhnout Call of Pripyat plynule i v 1920×1200, pokud jej budete používat primárně na FullHD filmy, tedy s LCD o rozlišení 1920×1080, pak si připočtěte ještě "pár bodíků k dobru", nemluvě o nižších rozlišeních. Tento výsledek jsme skutečně nečekali, byť je to tak-tak.